خانه / دسته‌بندی نشده / فیلم آتش زدن پسر مهابادی به دست ۴ دوستش

فیلم آتش زدن پسر مهابادی به دست ۴ دوستش

قتل فوق بی رحمانه ی صادق برمرکی توسط دوستانش که به شکل خیلی دردناک اقدام به قتل این جوان 19 ساله کردند و در پایان نیز جسدش را آتش زدند . در ادامه علت اصلی قتل رو طبق صحبت های نزدیکان گزارش شده خبر قتل جوان 19 ساله مهابادی، توسط دوستانش که در حالت بیهوشی وی را با ضربات متعدد چاقو و اجسام تیز به قتل رسانده و پس از آن جسد وی را در خارج از شهر آتش زدند، یک منبع آگاه در پلیس آگاهی جزئیاتی از این جنایت فجیع را تشریح کرد.

380886صادق برمکی

براساس این گزارش چهار جوان دستگیر شده که در ماجرای قتل دلخراش، پسر 19 ساله دست داشتند در اعترافات پرده از راز این جنایت هولناک برداشتند و ضمن تشریح ابعاد مختلف این جنایت انگیزه خود را #انتقام_جویی به دنبال مسائل #غیراخلاقی ذکر کردند و در قسمتی از کلیپ لحظه آتش زدن #صادق_برمکی قاتل وی « #دانیال » می‌گوید: حالا با ملیکا صحبت می‌کنی! … اشاره به یکی از مهمان‌های پارتی مذکور که همزمان در ان شرکت داشتند. .
.
این چهار جوان که همگی در سنین 18 تا 20 سال بودند از لحظات مختلف قتل دلخراش دوست‌شان فیلمبرداری کرده و حتی از به آتش کشیدن جسد وی نیز تصاویر “سلفی” گرفته‌اند.
.
.
براساس اطلاعات بدست آمده از این پرونده این چهار جوان که سه نفر به عنوان معاونت در قتل و یک نفر به عنوان عامل این جنایت #اعتراف کرده اند بیش از ارتکاب این جنایت، با مسموم کردن مقتول در یک #پارتی شبانه غیرمتعارف، پس از آنکه مقتول به حالت خواب و بیهوشی در می‌آید اقدام به وارد کردن ضربات متعدد چاقو به بدن وی کرده و در اعترافات خود عنوان کردند که پس از مرگ دوست‌شان با این هدف که پرده بر این جنایت هولناک بیاندازند #جسد وی را در یکی از مناطق حاشیه ای به #آتش کشیدند.
.
.
به گفته مسئولان این پرونده جنایی، چهار جوان دستگیر شده در حالی از این صحنه‌های دلخراش فیلم گرفتند که هیچ کدام به دلیل #شرب_خمر ، حالت عادی نداشتند.
.
.
براساس اعتراف چهار عامل جوان این جنایت که به سرعت توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند، تصور می‌کردند که با سوزاندن جسد دوست صمیمی‌شان، هیچگاه #راز این جنابت فاش نمی‌شود.
.
.
تحقیقات پلیس در مورد این پرونده به اتمام رسیده و چهار جوان مهابادی به #قتل_هولناک دوست صمیمی خود اعتراف کرده اند و پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفته است.

دانلود فیلم قتل پسرمهابادی

تصاویری از فیلم فجیع ۱۵ دقیقه ای قتل پسر مهابادی به دست ۴ دوست صمیمی اش و سلفی های بعد آن

پیام پدر صادق برمکی جوان مهابادی / مردم عزیز تجمع نکنید + فیلم و عکس

ضجه های مادر دانشجوی مهابادی در قتلگاه پسرش + فیلم دردناک

اظهارات فرماندار مهاباد درباره پرونده قتل جوان دانشجو/عدالت سریع اجرا می شود

قتل جوان مهابادی در پایان میهمانی شیطان / خانواد صادق چه می خواهند؟ + عکس

جزئیات قتل هولناک جوان مهابادی از زبان دادستان و رییس پلیس + فیلم و عکس

جزئیات فیلم 15 دقیقه ای و سلفی شنیع با جسد دانشجوی مهابادی + عکس 14+

شنیع ترین سلفی قاتل با جوانی که در آتش می سوخت / پرونده هولناک در مهاباد + عکس

3 دوست ساطور زن جوان مهابادی را زنده زنده در آتش سوزاندند + عکس مقتول

4 دانشجوی مهابادی در برابر دوربین دوستشان را همانند داعشی ها کشتند + نامه ای که خوانده نشده است + فیلم و عکس

آتش زدن دانشجوی مهابادي و گرفتن سلفي با جسدش  4 دوست دانشجوی مهابادي قرار بود او را برای تفریح به بیرون ببرند اما چند وقت بعد فيلمی با محتوای جسد سوخته این دانشجو و سلفي هاي متعدد 4 دوستش با پیکر وی همه ي را شوکه کرد. چندی پیش فيلمی ۱۵ دقیقه اي ار فجیع ترین جنایت چهار دوست در قبال خودمانی ترین رفیق خود اکران شد که شنیع ترین و بی رحمانه ترین اقدام تاریخ را رقم زد. در این فيلم چهار نفر یک پسر جوان را با ریختن بنزین آتش زدند و در هنگام آتش زدن فيلم و سلفي گرفتند.دو نفر از این کسانی که در آتش زدن دخیل بودند با انواع ژست ها از گر گرفتن و آتش گرفتن مقتول سلفي میگرفتند. جزئیات ماجرای قتل و سوزاندن دانشجوی مهابادي چهار نفر در اقدامی بی شرمانه و وحشیانه رفیق خود را با ساتور و چاقو به قتل رسانده و با بنزین جسدش را سوزاندند.این قاتلان از تمام صحنه هاي…

دانلود فیلم قتل پسرمهابادی

علت آتش زدن جوان مهابادي توسط دوستانش / سلفی با جسد سوخته به گزارش تسنیم، به دنبال انتشار خبر قتل جوان ۱۹ ساله مهابادي، توسط دوستانش که در حالت بیهوشی وی را با ضربات متعدد چاقو و اجسام تیز به قتل رسانده و پس از آن جسد وی را در خارج از شهر آتش زدند، یک منبع آگاه در پلیس آگاهی جزئیاتی از این جنایت فجیع را تشریح کرد. براساس این گزارش چهار جوان دستگیر شده که در ماجرای قتل دلخراش، پسر ۱۹ ساله دست داشتند در اعترافات پرده از راز این جنابت هولناک برداشتند و ضمن تشریح ابعاد مختلف این جنایت انگیزه خود را انتقام جویی به دنبال مسائل غیراخلاقی ذکر کردند. این چهار جوان که همگی در سنین ۱۸ تا ۲۰ سال بودند از لحظات مختلف قتل دلخراش دوست‌شان فیلمبرداری کرده و حتی از به آتش کشیدن جسد وی نیز تصاویر “سلفی” گرفته‌اند،

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *