خانه / دسته‌بندی نشده / اسباب بازی و معرفی kidzo.ir ( لیوان چینی )

اسباب بازی و معرفی kidzo.ir ( لیوان چینی )

اسباب بازی از زمان های قبل از میلاد مسیح بوده است ( سایت اسباب بازی www.kidzo.ir ) و تا به امروز نیز شکل های مختلف آن اختراع شده و یا تنها از لحاظ کیفیت و ریزه کاری بهبود داشته اند همانند اسباب بازی های حیوانات که در ماقبل تاریخ نیز از این مدل اسباب بازی ها استفاده میشده است . اسباب بازی های جورچین نیز جزو بازی های تاریخی هست که شکل جدید به خود گرفته است .

اسباب بازی های جدید و قدیم

اسباب بازی لیوان چینی
خرید لیوان چینی

خیلی از اسباب بازی های کنونی مثل اسباب بازی لیوان چینی برگرفته از بازی های قدیمی جورچین الهام گرفته شده است .

توضیحات در مورد لیوان چینی

لیوان چینی Stack Cup باعث افزایش تمرکز دانش آموزان می شود و عملکرد 2 طرفه ی بدنشان را در بر میگیرد . با سرعت گرفتن بازی و تمرکز بیشتر روی بازی از طرف راست مغز کودک شاهد افزایش پالس ها می شویم و این یعنی کودک از هر 2 طرف سمت مغزش در بازی لیوان چینی استفاده می کند و باعث افزایش هوشیاری کودک شما می شود . بچه هایی که از لیوان چینی در بازی هایشان استفاده می کنند و این اسباب بازی را هر روز یا هر هفته چند بار در بازی هایشان بهره می برند حواسشان جمعتر و تمرکز قویتری نسبت به کودکان دیگری دارند .

گرفته شده از kidzo.ir : لیوان چینی Stack Cup در سال ۱۹۹۰ میلادی دریک برنامه تلویزیونی به مردم جهان معرفی شد و امروزه دارای استاندارد ها و قوانین خاصی میباشد.مسابقات این رشته‌ی ورزشی هم تحت نظر فدراسیون جهانی WSSA برگزار می‌شود.در ایران زیر نظر فدراسیون ورزش­های همگانی می باشد.

لیوان چینی

لیوان چینی مورد استفاده ی بزرگسالان و سالمندان هم بوده و در این بازی از هر دو دست به طور متوالی استفاده میشود که همین امر باعث استفاده همزمان از هر 2 نیم کره مغز می شود و به خاطر انجام همین چند فعالیت ساده میتوان از بیماری پارکینسون و آلزایمر پیشگیری کرد و همچنین به موجب قانونمند و منسجم بودن حرکات هر 2 دست در این ورزش در خیلی زمان ها موجب افزایش حواس و بهبود پارکینسون می شود .

replace

با شنیدن کلمه اسباب بازی شما فکر میکنید که حتما باید مختص کودکان کم سن و سال باشد اما اینطور نیست و اساب بازی ها برای سنین مختلف طراحی و اختراع شدند اما بیشترین تمرکز روی سنین پایین و کودکان بوده و هست . اسباب بازی ها باید کیفیت مطلوبی داشته باشند و از فروشگاه های معتبر اسباب بازی فروشی تهیه شوند که میخواهیم اینجا یک فروشگاه اسباب بازی خوب و مناسب جهت خرید به شما معرفی کنیم .

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *