خانه / دعای معشوق (عشق و عاشقی) / روشهای روانشناسی برای جذب کردن کسی که دوستش دارید

روشهای روانشناسی برای جذب کردن کسی که دوستش دارید

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی 2agoo.com روشهای روانشناسی برای جذب کردن کسی که دوستش دارید را برای شما عزیزان قرار دادیم .

روشهای روانشناسی برای جذب کردن کسی که دوستش دارید
روشهای روانشناسی برای جذب کردن کسی که دوستش دارید

روشهای روانشناسی برای جذب کردن کسی که دوستش دارید,جذب دختران با روشهای روانشناسی,آموزش نحوه جذب دختر مورد علاقه با روش روانشناسی,جذب و عاشق کردن دختری که دوستش دارید

روشهای روانشناسی برای جذب کردن کسی که دوستش دارید

اگر شما شخص خاصی را در زندگی دارید که تمام تلاشتان را می‌کنید تا او را مجذوب خود کنید، آرامش خود را حفظ کنید و این راه‌ها را انجام دهید تا کسی که می خواهید را عاشق خود کنید. این روش‌ها توسط روانشناسان و رفتار شناسان و تجربیات شخصی دیگران جمع آوری شده است بنابراین به تاثیر آنها اعتماد کنید.

  • موقع حرف زدن با او فاصله‌اتان را از حد معمول کمی کمتر کنید.

زبان بدن عنصر خیلی مهمی است که او شما را با آن می‌بیند. شما ممکن است خیلی محکم و با اعتماد به نفس جلوی او بیاستید و حرف بزنید این رفتار با اینکه بسیار جذاب است اما علاقه شما را به او نشان نمی‌دهد .چیزی که ممکن است شما ندانید این است که زبان بدن خیلی چیزها را بدون گفتن کلامی آشکار می کند اگر کمی از فاصله معمول به او نزدیکتر شوید در چشمانش خیره شده و حرف بزنید او می‌فهمد که شما از او خوشتان می‌آید.

  • با او چشم تو چشم بشوید.

روانشناسی جذب کردن

شما حتما درباره تماس‌های چشمی  و تبادل نگاه زیاد شنیده‌اید اما با اضافه کردن لبخند به برخوردهای نگاهتان تاثیر آن را چند برابر می‌کنید. برخورد نگاه تنها بدون هیچ عکس العملی تنها ۲۰ درصد تاثیر گذار است اما اگر با لبخند باشد تا ۶۰ درصد تاثیر تماس‌های چشمی شما بیشتر می‌شود. لبخندهای مصنوعی مطمئنا تاثیر منفی می‌گذارد. بنابراین چیزی که بیشتر از آرایش صورت و یا مدل ریش و ته ‌ریش شما تاثیر گذار است لبخند شماست.

  • در سمت چپ او راه بروید.

سمت چپ بدن شما به سمت راست مغزتان مربوط می‌شود که بیشتر به کنترل احساسات عاطفی می‌پردازد در حالیکه سمت چپ مغز بیشتر به مسائل منطقی و دلیل و برهان می‌پردازد. متخصصان می‌گویند قدم زدن در سمت چپ او و صحبت کردن در گوش چپ توسط نیمکره راست مغز جذب می‌شود که مربوط به احساسات است. این به آن مفهوم است که ممکن است او بیشتر احساساتی شود اگر با گوش چپش حرفهای شما را بشنود. تحقیقات دانشگاه هوستون می‌گوید اگر حرفهای احساسی با گوش چپ شنیده شود تاثیر بیشتری روی مغز می‌گذارد.

تاثیر عطر در جذب دیگران

  • از قدرت عطر و ادکلن استفاده کنید.

عطر و بوی خوب نه تنها شما راجذاب می‌کند بلکه بهترین عامل برای خاطره شدن شما می‌شود بوی خوش شما در ذهن او می‌ماند. اگر از بوی خوب شما لذت ببرد در هرجای دیگری که این بو به مشامش بخورد به یاد شما می‌افتد.

  • قرار ملاقات را در یک روز آفتابی بگذارید.

نور خورشید و هوای خوب باعث می‌شود بدن شما اندورفین ترشح کند و این به طور کاملا ناخودآگاه او را جذب می‌کند.نور آفتاب چهره را شاداب‌تر و زیباتر نشان می‌دهد و جفتتان حال بهتری دارید.  بنابراین اگر قرار است روزی را برای ملاقاتتان انتخاب کنید حتما دمای هوا  وشرایط آب و هوایی آن را چک کنید در روزهای ابری و بارانی بدن کسل و بی‌حوصله تراست.

  • خانم‌ها لباس قرمز بپوشید.

این قضیه بارها و بارها ثابت شده است که مردها زنان در لباس قرمز را بیشتر دوست دارند.  رژ لب قرمز و لباس قرمز احساسات آنها را بیشتر و بیشتر تحریک می‌کند. اما یادتان باشد که به همان اندازه ممکن است درباره شخصیت شما پیش‌داوری شود بنابراین این لباس‌ها و این آرایش بهتر است در مهمانی ‌ها پوشیده شود زیرا مردها خیلی زود با لباس درباره شخصیت شما داوری می کنند.

  • بخندید.

مدام و الکی خندیدن آزار دهنده است اما اگر جوک و یا اتفاق خنده‌دار تعریف کرد بخندید هر کسی از اینکه دربرابر جوکش سکوت شود بیزار است سعی کنید خود را شاد و خندان جلوه دهید اما زیاده‌روی نکنید چون بی‌دلیل و مصنوعی خندیدن خود بدترین تاثیر را میگذارد.

روانشناسی جذب کردن دیگران

  • بیشتر بخوانید.

جذب شدن به ظاهر آدم‌ها شاید در نگاه اول اتفاق بیفتد و زود هم فراموش شود اما کسی که به ذهن شما جذب می‌شود نمی تواند فراموشتان کند. تمام جذابیتهای ظاهری هم با جذابیت ذهن از بین می‌رود. اگر می خواهید کسی که دوستش دارید به گونه ای عاشق شما شود که هیچ وقت فراموشتان نکند بخوانید. اطلاعات شما در هر موردی شما را جذابتر می‌کند اطلاعات عمومی خود را بالا ببرید و سعی کنید ا زدنیا عقب نباشید.  یادتان باشد کسی که تنها جذب بدن شما می‌شود کسی نیست که شما ایده‌آل شما باشد خودتان این را خوب می دانید.

اینها نکات روانشناسانه‌ای بود که طرف مقابل را جذب شما می‌کند. نظر شما چیست تجربه شما چه می‌گوید؟

خواندن این مطالب هم برای شما جذاب خواهد بود.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *