خانه / دعا برای باطل کردن طلسم سحر و جادو / باطل کردن انواع طلسم سحر و جادو با قیمت های نجومی (فالگیری، دعانویسی، سرکتاب باز کردن، طالع بینی)

باطل کردن انواع طلسم سحر و جادو با قیمت های نجومی (فالگیری، دعانویسی، سرکتاب باز کردن، طالع بینی)

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی 2agoo.com باطل کردن انواع طلسم سحر و جادو با قیمت های نجومی (فالگیری، دعانویسی، سرکتاب باز کردن، طالع بینی) را برای شما عزیزان قرار دادیم .

باطل کردن انواع طلسم سحر و جادو با قیمت های نجومی (فالگیری، دعانویسی، سرکتاب باز کردن، طالع بینی)
باطل کردن انواع طلسم سحر و جادو با قیمت های نجومی (فالگیری، دعانویسی، سرکتاب باز کردن، طالع بینی)

باطل کردن انواع طلسم سحر و جادو با قیمت های نجومی (فالگیری، دعانویسی، سرکتاب باز کردن، طالع بینی)روش باطل کردن سحر جادو و طلسم,هزینه و قیمت باطل کردن و شکستن طلسم و جادو,نرخ باطل کردن طلسم و جادو,هزینه و قیمت فالگیری و دعانویسی,سرکتاب باز کردن و طالع بینی با قیمت بالا

باطل کردن انواع طلسم سحر و جادو با قیمت های نجومی (فالگیری، دعانویسی، سرکتاب باز کردن، طالع بینی)

نه می شود انکارش کرد و نه تاییدش. گاهی حرف هایی می‌زند که به داستان زندگیت شباهت دارد و گاهی از آینده ای که نمی‌دانی چیست خبر می‌دهد. هر چه هست اما حرف هایش خوشایند است. تاریخ ازدواج و حتی نام شریک آینده زندگی‌ام را هم می‌داند. می گوید: ابتدای نامش حرف عین دارد و قرار است یک ماه دیگر به سراغم بیاید. کف فنجان قهوه ام دوراهی می بیند. یک سمتش به نور و سمت دیگرش به تاریکی می رسد. کدام را انتخاب کنم؟ خرافات یا واقعیت.

www.dustaan.com باطل کردن طلسم با قیمت های نجومی!

دانستن آینده برای ما انسان‌ها خوشایند است، این که بدانیم چه زمانی مرگمان از راه می‌رسد، چه زمانی وقت ازدواج مان شده یا حتی نام شریک زندگیمان چیست؟ اینها جذاب ترین موضوعاتی هستند که شاخک‌های مغز هر انسانی از پیر تا جوان، تحصیل کرده تا بی سواد، سنتی تا مدرن را تیز می‌کند.
فالگیری، دعانویسی، سر کتاب باز کردن، طالع بینی و … از جمله حرفه هایی هستند که امروز از قرن‌ها پیش قدم به عصر جدید گذاشته‌اند. هرچند امروز همچنان بازار فالگیرهای و دعانویس‌های سنتی رونق دارد اما بازار اینگونه حرفه‌ها در فضای مجازی هم داغ است. خیابان امروز فالگیرها، واگن‌های مترو یا سایت ها و شبکه های اجتماعی است و هر روز بر شمار دنبال‌کنندگان و مشتریانش افزوده می‌شود. حالا نه تنها تکنولوژی جدید کاری کرده تا فالگیری آسان‌تر، سریع‌تر و در دسترس تر باشد بلکه آموزش آن به علاقه مندان این حرفه نیز سهل تر شده است.
یک میلیون تومان برای آموزش فال قهوه
اگر شما هم یکی از علاقمندان و هواداران شبکه اینستاگرام باشید حتما شمار زیادی از صفحات فالگیری و طالع بینی را دیده اید. صفحاتی که فال و طالع شما را از آن سوی مرزها می‌بیند و آینده تان را پیشگویی می‌کنند. گردانندگان این صفحات اینستاگرامی انواع فالها از فال حسی، فال تاروت تا فال شمع را برای پی بردن به مکنوناک ذهنی و قلبی دیگران به کار می گیرند و بابت هر نوع فالی که می‌گیرند هزینه های متفاوتی دریافت می کنند.
هزینه هر تک نیت ۵ هزار تومان و فال قهوه نیز به تنهایی ۴۰ هزار تومان و فال تاروت ۶۰ هزار تومان هزینه دارد. این فال به دو صورت انجام می شود یا شما خودتان قهوه می‌خورید و عکس فنجان قهوه تان را برای فالگیر می‌فرستید یا شما نیت می‌کنید و او به جای شما قهوه می‌نوشد و فالتان را می‌گیرد و نتایج را به صورت تلگرامی برای شما می‌فرستد. فال همسر که یکی از پر مخاطب ترین و محبوب ترین فال‌های اینستاگرامی است به ازای ۳۰ هزار تومان اسم، مشخصات همسر آینده و حتی تاریخ ازدواج شما را نیز مشخص می کند.
صفحات اینستاگرامی فال برای کسانی که علاقه به فراگیری فال دارند هم چاره ای اندیشیده است. کلاس های آموزش فال قهوه که این روزها طرفداران بسیاری دارد، یک میلیون تومان هزینه دارد و شما در ۱۰جلسه یک ماهه تمامی فوت و فن آموزش فال قهوه را به شما آموزش می‌دهد.
سحر داوودی، ۲۲ صفحه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
در میان انواع و اقسام فال‌ها و طالع بینی ها سحر و جادوهای قدیمی چیز دیگری است. مشت علی پیر مردی ۷۰ ساله است که نه ظاهرش به ساحران می‌خورد و نه خانه اش شبیه به سایر فالگیرها است. روی یک صندلی چوبی بیرون خانه نشسته و یک دست تسبیح به دست دارد و دست دیگرش کتابی قدیمی پر از اعداد و ارقام است. مدام زیر لب ذکر می گوید و کتابش را ورق می زند.
خودش می گوید: کتاب مجموعه ای از سحرهای داوودی است. می گوید کتابش را از هند آورده و نظیرش دیگر در ایران نیست. او می گوید: اگر این کتاب دستم نباشد چطور می‌توانم سحری بنویسم. افراد دیگری که سر روی کتاب می کند کلاه بردارند چرا که اگر طلسم ابطال سحر داوودی را نداشته باشند کاری از دستشان ساخته نیست.
مشت علی ادعا می کند که تا به حال به اندازه کل شهروندان تهرانی دعا نوشته است. او می گوید: از شهرستان ها هم مشتری دارم. حتی ایرانیان مقیم آمریکا، انگلیس و فرانسه برایم نامه می نویسند تا برایشان دعا بنویسم و بفرستم. تا به حال که ۱۰ سال است در این مکان زندگی می کنم، بیش از ۱۰۰ دفتر دارم که پر از اسم خانم ها و دخترانی است که برای باطل کردن طلسمشان پیش من آمده اند.
او نیز مانند سایر طالع بینان دستمزد خوبی دارد. مشت علی می گوید: دستمزد بالایی دارم. هر دعا قیمتی دارد. از ۵۰ هزار تومان شروع و تا یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ادامه دارد.
خیانت و بخت گشایی بیشترین مراجعه به فالگیران
قمیت بخت گشایی مشت علی ۷۰ هزار تومان است و بالاترین قیمت دعا نویسی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. دعایی برای شفا گرفتن که ۲۲ صفحه است. مشت علی ۳۰ سال است که سر کتاب باز می کند. اهالی قدیمی محل آن را می شناسند و با او چاق سلامتی می کنند. او می گوید: در ۳۰ سالی که سر کتاب باز می کند تا به حال کسی را طلسم نکرده ام اما طلسم را باطل می کنم. البته گاهی شده که کاری انجام داده ام تا فردی به فرد دیگری برسد. مثلا دختری خاطر خواه پسری است که امروز و فردا می کند، کاری می کنم که او زودتر به خواستگاری بیاید و زندگی شان را آغاز کنند.
مشت علی می‌گوید که سر کتاب باز کردن را از مونای هندی آموخته است. او می‌گوید: از طریق پدرم کمی با سحر داوودی آشنا بودم ولی دیدم تا زمانی که انسان آموزش نبیند کلاه برداری است. ۳۲ ساله بودم که به هند رفتم و در یک معبد پیش فردی به نام مونا دوره دیدم. سه سال پیش او زندگی کردم و دوره های سر کتاب باز کردن را آموختم.
به گفته مشت علی زنان و دختران بیشترین افرادی هستند که برای باطل کردن طلسم پیش او می‌آیند. هر چند مشت علی معتقد است که فالگیر و سر کتاب باز کن مانند پزشک می ماند و نباید اسراسر مشتریانش را فاش کند اما می‌گوید: بخت گشایی، مسایل خانوادگی و خیانت بیشترین موضوعاتی هستند که افراد برای رفع آنها به او مراجعه می کنند.
خرافه ریشه در فرهنگ دارند
دکتر جغتایی، جامعه شناس و کارشناس مسائل آموزشی معتقد است که فال و فالگیری در هر جامعه ریشه فرهنگی دارد. افراد با اعتقادات خرافی بیشتر از دیگران به این فرهنگ رو می آورند هر چند این موضوع در فرهنگ گذشتگان بیشتر قابل مشاهده است، به گونه ای که این فرهنگ در افراد قبیله نشین آفریقایی بیشتر از سایر جوامع دنیا مشهود است. باید به این نکته اشاره کرد که تفکر حاکم بر یک محیط بر باورهای فردی افراد تاثیر می گذارد و می تواند میزان گرایش و باور مردم به خرافات را کاهش یا افزایش دهد. از طرف دیگر بشر در زمینه اعتقاد به خرافه سابقه ای به اندازه طول تاریخ دارد و این در ذات بشر هم هست که هر چند رو به آینده حرکت می کند اما گه گاهی به گذشته برگردد.
بر مبنای نتایج تحقیقی که در سال ۹۳ توسط دانشجویان جامعه شناسی نوشته شده است، زنان به دلایلی چون روزمرگی، آینده نگری، فشارهنجاری، فقدان حمایت اجتمالی به فالگیری روی می‌آورند. در این میان، مدرن شدن و روانکاوانه شدن فالگیری، فردی شدن باورها و کلیشه های جنسیتی به عنوان زمینه تسهیل گر عمل می‌کنند.
بر مبنای تجربه و درک زنان، مراکز فالگیری در کنار کارکردهای مشکل گشا و فراغتی به نوعی پاتوق زنانه مبدل شده است. زنان تخلیه روانی، افسون زدگی زندگی، احساس ندامت را از مهمترین پیامدهای مراجعه به فالگیر تلقی می کنند.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *