خانه / دعای ازدواج دختران و پسران / دعاهای سریع الاجابه برای ازدواج موفق و دعای بسیار مجرب برای ازدواج کردن

دعاهای سریع الاجابه برای ازدواج موفق و دعای بسیار مجرب برای ازدواج کردن

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی 2agoo.com دعاهای سریع الاجابه برای ازدواج موفق و دعای بسیار مجرب برای ازدواج کردن را برای شما عزیزان قرار دادیم .

دعاهای سریع الاجابه برای ازدواج موفق و دعای بسیار مجرب برای ازدواج کردن
دعاهای سریع الاجابه برای ازدواج موفق و دعای بسیار مجرب برای ازدواج کردن

دعاهای سریع الاجابه برای ازدواج موفق و دعای بسیار مجرب برای ازدواج کردن,بهترین دعای قرآنی برای ازدواج موفق,دعای سریع الاجابه برای ازدواج موفق,ذکر و دعای معتبر برای ازدواج موفق,دعای 100 درصد تضمینی برای ازدواج موفق,دعای ازدواج,دعایی برای جور شدن ازدواج با شخص مورد علاقه

دعاهای سریع الاجابه برای ازدواج موفق و دعای بسیار مجرب برای ازدواج کردن

دعا برای ازدواج از معتبرترین منابع مذهبی و روایات ائمه اطهار در اینجا گردآوری شده است. دعا برای ازدواج شامل ختم های مختلف و دعاها می باشد.

مشكل باز شدن بخت و ازدواج کردن جوانان به دلیل عدم استطاعت مردان برای ازدواج و یا ترس هایی که مسئولیت های سنگین زندگی مشترک در انسان بوجود می‌آورد در تمام جوامع وجود دارد. خصوصا این كه بسته شدن بخت و عدم توانائی به ازدواج عوارض و نشانه های خاصی ندارد. در ادامه دعاها و دستورالعمل‌هایی معنوی که بسیار مجرب هستند برای باز شدن بخت دختران و پسرانی كه با مشكل ازدواج مواجه هستند ارائه می شود. این دعاها در بین مردم به دعا برای ازدواج معروف است.

 
 

دعاهای سریع الاجابه برای ازدواج موفق:

1. ختم های توصیه شده برای ازدواج

  • سوره های مبارکه ذیل را قرائت کند:
  • سوره الفلق (۷ مرتبه)
  • سوره الناس (۷ مرتبه)
  • سوره الإخلاص (۷۱ مرتبه)
  • سوره طه (۲ مرتبه)
  • سوره الکافرون (یک مرتبه)

  • برای پسران و دخترانی که امر ازدواج بر آنها سخت شده است و با مشکل مواجه شده اند ختم های شریفه مجرب زیر که مدت آن یک هفته است پیشنهاد می شود:
  • هفتاد مرتبه آیه الکرسی بخواند.
  • هفتاد مرتبه سوره اخلاص قرائت کند.
  • هفتاد مرتبه سوره شریفه ناس را قرائت کند.
  • هفتاد مرتبه سوره شریفه فلق را قرائت کند.
 
 
 
 
 

این ختم مجرب است و به اذن خداوند تبارک و تعالی نتایج سریع دارد.

 
 

  • این دستورالعمل بخت گشایی لازم است که با انجام اعمال موثر دفع سحر و طلسم زیر همراه باشد:
  • سوره های فلق و ناس را هر روز تلاوت نمایید. (صبح و شب)
  • به وقت خواب معوذتین (همان سوره های فلق و ناس را بخوانید).
  • معوذتین را در کاغذ بدون خط بنویسید و همیشه همراه خود داشته باشید.
  • پایان هر نماز آیه الکرسی را حداقل یکبار تلاوت نمایید. آیه اول آن را بخوانید تا و هو العلی العظیم.
  • حتما در هنگام اذان یا اندکی قبل یا پس از آن که درهای استجابت دعا گشوده است جهت عنایت بخت نیکو از جانب خداوند متعال دعا و طلب حاجت کنید.
 
 

  • دعای «معراج» و «نادعلی» برای گشایش همه گرفتاری ها مفید است.

دعا برای ازدواج. دعا برای ازدواج سریع
دعا برای ازدواج سریع و موفق 
 
 

2. نمازهای توصیه شده برای ازدواج

 
 
  • مرحوم کاشانی می فرماید: برای گشایش بخت دختران دو رکعت نماز بخواند و بعد از سلام رو به قبله ۱۰۰ مرتبه بگوید: «یا لَطیفُ» مجرب است. (منبع: معراج الذاکرین /۱۸۳)
 
 

  • شب جمعه دو رکعت نماز حاجت به درگاه خداوند بجای آورد و سپس سوره انشراح را 313 مرتبه (به تعداد شهدای جنگ بدر) قرائت کند. بعد از هر ده مرتبه که سوره انشراح را قرائت می کند این دعا را بخواند: «اللهم اشرح صدور أولاد آدم وبنات حواء اللهم ارزقنی الرجل الصالح الذی تحبه وترضاه.» یا در صورتی که مرد است بگوید: «اللهم اشرح صدور أولاد آدم وبنات حواء اللهم ارزقنی الزوجة الصالحة التی تحبها وترضى عنها.» ان شاء الله تعالی در جمعه سوم نتیجه حاصل خواهد شد. والله العالم.
 
 

  • مادر نماز هفت بانو بخواند. این نماز توسل به بانوان حریم سر ملکوت است که عبارتند از: حضرت خدیجه (س)، حضرت فاطمه (س)، فاطمه بنت اسد (س) مادر حضرت علی (ع)، ام البنین (س) مادر قمر بنی هاشم، حضرت زینب (س)، حضرت معصومه (س) مدفون در قم و نرجس خاتون مادر امام مهدی (عج). این نماز به منظور ازدواج دخترها و پسرها توسط مادر آن ها خوانده می شود. بهترین زمان آن یکی از روزهای پنج شنبه یا جمعه بعد از نماز صبح می باشد که به مدت چهار هفته (یعنی 4 پنجشنبه یا چهار جمعه) خوانده می شود. مادر برای هر یک از هفت بانوی والامقام دو رکعت نماز به جا آورد و پس از هر دو رکعت صد صلوات بفرستد، می تواند به جای صلوات سوره مبارکه یس را (یک بار) تلاوت کند این سوره هفت مبین دارد در انتهای هر مبین دست ها را به سوی آسمان بلند کرده و بگوید به حق حضرت خدیجه به من عروس یا داماد خوب عطا فرما. در هر مبین خداوند را به حق یکی از بانوان سوگند دهد. (این ختم را باید مادر انجام دهد اگر کسی مادرش همکاری نمی کند و یا درقید حیات نیست از این دستورالعمل صرف نظر نماید)
 
 

دو دعا را در قنوت نماز، بعد از هر نماز، در سجده یا هر وقت دیگر زیاد بخوانید:

 

«اللهم اغننی بحلالك عن حرامك و بطاعتك عن معصیتك»

 
«ربِّ انّی لِما أنزلتَ الی مِن خیرٍ فقیرٌ ».(قصص، 24) 
 
 

3. سوره های توصیه شده برای ازدواج

 
 
  • بین نماز عصر و نماز مغرب (قبل از نماز مغرب افضل است) هفت مرتبه سوره انشراح را قرائت كنید و سپس پسرها این دعا را هفت مرتبه بخوانند:
 

        «اللهم اشرح صدور بنات حواء اللهم یا جامع الناس فی یوم لا ریب فیه اللهم اجمع بینی وبین زوجتی اللهم ارزقنی الزوجة الصالحة التی تحبها وترضى عنها.»

 

       و دخترها دعای ذیل را هفت مرتبه بخوانند:

 

        «اللهم اشرح صدور أولاد آدم اللهم یا جامع الناس فی یوم لا ریب فیه اللهم اجمع بینی وبین زوجی اللهم ارزقنی الرجل الصالح الذی تحبه وترضاه.»

 
 

  • گفته می شود آیه ۲۹ سوره فاطر را دختر بی خواستگار پیوسته و به طور منظم روزانه تلاوت کند، این عمل مجرب است و بسیار موثر در بخت گشایی. نتایج و عجایب بسیار دارد. انشاء الله تعالی.

 

«إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَةً یَرْجُونَ تِجَارَةً لَّن تَبُورَ.»

دعا برای ازدواج. دعا برای ازدواج وفق
دعا برای ازدواج
 
  • تلاوت این آیه را به مدت چهل روز به طور مرتب انجام داده و در اوقات مختلف ادامه دهید. بهترین زمان، پس از انجام فریضه نماز است. روزانه چهل مرتبه خوانده شود مطلوب است. پس از نماز حتما از خداوند طلب بخت نیکو کنید. توجه کنید که قبل و بعد از طلب حاجت صلوات بفرستید.
 
 

  • آیه: إِنَّ اللَّهَ یُمْسِکُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ أَن تَزُولَا وَ لَئنِ زَالَتَا إِنْ أَمْسَکَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ إِنَّهُ کاَنَ حَلِیمًا غَفُورًا(41فاطر) را بمدت ۴۰ روز روزی ۴۰ مرتبه خوانده شود.

 
 

  • برخی به حسب تجربه خواندن و مداومت بر تلاوت آیه 21 سوره روم را برای این منظور کارساز و مفید می دانند و آن آیه چنین است:

«وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَكُمْ مِنْ أَنْفُسِكُمْ أَزْواجاً لِتَسْكُنُوا إِلَیها وَ جَعَلَ بَینَكُمْ مَوَدَّةً وَ رَحْمَةً إِنَّ فِی ذلِكَ لَآیاتٍ لِقَوْمٍ یتَفَكَّرُونَ»
 
 

4. راهکارهای امام علی (ع) برای ازدواج

 

از امیرالمؤمنین (ع) نقل شده كه هر كس قصد ازدواج داشته باشد دو ركعت نماز گذارد در هر ركعت پس از حمد سوره یاسین بخواند پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد.

 
 

دعاى زیر در اواخر جلد 103 بحارالانوار كتاب النكاح باب «الدعاء عند التزویج» از امیرالمومنین (ع) نقل گردیده است این حدیث ضمن آن كه درخواست از خداست، خود بیانگر عالى ترین معیارها در گزینش همسر نیز هست:

 

«هر كه قصد ازدواج داشته باشد دو ركعت نماز گذارد در هر ركعت پس از حمد سوره یاسین بخواند پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد و این دعا را بخواند: «اللهم ارزقنى زوجه صالحه ولودا ودودا غیورا قنوعا ان احسنت شكرت و ان اسئت غفرت و ان ذكرت الله تعالى اعانت و ان نسیت ذكرت و ان خرجت من عندها حفظت و ان دخلت علیها سرت و ان امرتها اطاعتنى و ان اقسمت علیها ابرت قسمى و ان غضبت علیها ارضتنى یا ذالجلال والاكرام هب لى ذلك فانما اسالك ولا اجد الا ما قسمت لى»

دعا برای ازدواج. دعا برای ازدواج با شخص خاص.
دعا برای ازدواج
 
 

5. دعا برای ازدواج از زبان امام صادق (ع)

 
 

امام صادق (ع) به ابوبصیر می فرمایند: هرگاه خواستی ازدواج كنی ابتدا دو ركعت نماز بجا بیاور سپس حمد و سپاس خداوند نما و بعد بگو «اللهم أنی اُرید أن أتزوّج، اللهم فاقدر لی مِن النساء اعفهن فرجا، و احفظهن لی فی نفسها و فی مالی، و اوسعهن رزقا و اعظمهن بركه، و اقدر لی منها ولدا طیبا تجعله خلفا صالحا فی حیاتی و بعد موتی»؛

 
 

6. دعا برای ازدواج از زبان آیت آلله بهجت

 
 

از آیت الله بهجت جهت بخت گشایی دختران جوان دستوری خواستند. در جواب فرمودند: آیه «رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّةَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا» (سوره فرقان آیه 74) را زیاد بخوانند.

 

بار دیگر هم از ایشان سوال کردند دستور دیگری فرمود: «نماز جعفر طیار بخواند و پس از آن دعایی که در کتاب زادالعماد مجلسی آمده که در این هنگام خوانده شود بخواند و بعد به سجده برود و تلاش کند که حتما گریه کند (هرچند کم) و همین که چشمش را اشک گرفت حاجت خود را از خدا بخواهد. این کار را تا زمانی که حاجتش روا شود انجام دهد.»

منبع : مجله ستاره

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *