خانه / دعا و ذکر / ذکر و دعای بسیار مجرب برای آشتی دادن میان دو نفر و دعای محبوبیت و محبت قوی

ذکر و دعای بسیار مجرب برای آشتی دادن میان دو نفر و دعای محبوبیت و محبت قوی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی 2agoo.com ذکر و دعای بسیار مجرب برای آشتی دادن میان دو نفر و دعای محبوبیت و محبت قوی را برای شما عزیزان قرار دادیم . اگر بین دو نفر و 2 شخص دعوا و کدورتی وجود داشته باشد با دعاهایی که در زیر قرار دادیم به راحتی می توان بین این دو نفر آشتی و دوستی و محبت قرار داد .

ذکر و دعای بسیار مجرب برای آشتی دادن میان دو نفر و دعای محبوبیت و محبت قوی
ذکر و دعای بسیار مجرب برای آشتی دادن میان دو نفر و دعای محبوبیت و محبت قوی

ذکر و دعای بسیار مجرب برای آشتی دادن میان دو نفر و دعای محبوبیت و محبت قوی,دعای آشتی دادن بین دو نفر,بهترین دعا برای آشتی دادن بین دو دوست,دعای محبوبیت و محبت بسیار قوی,دعاهای مجرب برای آشتی و صلح دادن بین دو شخص

ذکر و دعای بسیار مجرب برای آشتی دادن میان دو نفر و دعای محبوبیت و محبت قوی

برای آشتی و رفع کدورت میان دو نفر آیه شریفه ذیل را سه مرتبه قرائت کند و به سمت فردی که مد نظر است بدمد ، حتما میان آنها آشتی برقرار خواهد گردید و حتی فرد مقابل از او عذر خواهی خواهد نمود. آیه ذیل را بخواند :

وتَمَّتْ کَلِمَهُ رَبِّکَ صِدْقاً وَ عَدْلاً لا مُبَّدِلَ لِکَلِماتِهِ وَ هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ .

 

دعای آشتی میان زن و شوهر

برای آشتی میان زن و شوهر و رفع کدورت میان آنها ، در ابتدا هفت بار صلوات بفرستد و سپس سوره مبارکه نساء را قرائت کند و در پایان هم هفت بار صلوات بفرستد. میان آنها صلح و آشتی برقرار خواهد شد.

دعای آشتی و محبت زن و شوهر

 

برای آشتی و محبت میان زن و شوهر دستورالعمل ذیل را انجام دهد و سه روز آنرا تکرار کند. چهارده مرتبه آیات شریفه پنجاه و چهار تا پنجاه و ششم از سوره مبارکه اعراف را با خلوص قلبی بر ظرفی از اب پاک بخواند و سپس قدری از آن آب را بنوشد و بقیه را در چهار گوشه اتاق یا منزل بپاشد. میان آنها محبت بسیار زیاد برقرار خواهد شد. مجرب است.

آیات ذیل از سوره مبارکه اعراف  را بخواند :

إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ (۵۴) ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً ۚ إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ (۵۵) وَلَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ (۵۶)

 

دعایی مجرب برای افزایش مهر و محبت

برای افزایش مهر و محبت آیات شریفه ذیل از سوره یس را بر هفت تکه یا دانه نمک بخواند (بصورت تک به تک) و بر آنها بدمد و سپس بگوید به اسم فلان فرزند فلان علی محبه فلان فرزند فلان (اسم شخص مورد نظر و مادرش و سپس اسم خودش و مادرش را بگوید) و سپس آن نمکها را یک یک در آتش بیاندازد . فرد مطلوبش بی قرار میشود و محبتش بسیار زیاد خواهد شد.

 

قَالَ مَنْ یُحْیِی الْعِظَامَ وَهِیَ رَمِیمٌ

قُلْ یُحْیِیهَا الَّذِی أَنْشَأَهَا أَوَّلَ مَرَّهٍ وَهُوَ بِکُلِّ خَلْقٍ عَلِیمٌ

الَّذِی جَعَلَ لَکُمْ مِنَ الشَّجَرِ الْأَخْضَرِ نَارًا فَإِذَا أَنْتُمْ مِنْهُ تُوقِدُونَ

 

دعای افزایش مهر و محبت آتشی

برای افزایش مهرومحبت میان دو فرد ، طلسم ذیل را در کاغذ بدون خط بنویسد و در آتش اندازد. مهرومحبت میان آن دو نفر زیاد خواهد شد.

اه اه اه اه اه اه اه اع ل ها اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع که فلان بنت فلان (نام فرد مورد نظر و نام مادرش) علی حب فلان بن فلان (نام خودش و مادرش ) الساعــه الساعــه الساعــه العجل العجل العجل العصا العصا العصا الساعــه الساعــه الساعــه النار النار النار  

 

 دعای افزایش مهر و محبت

برای زیاد شدن مهر و محبت مطلوب ، به همان نیت ، هفت مرتبه سوره نصر را بر روی هفت دانه فلفل سیاه بخواند و سپس آنها را یک به یک در آتش بیاندازد :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ ﴿١﴾ وَرَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا ﴿٢﴾ فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ کَانَ تَوَّابًا ﴿٣﴾

لینک کانال ذکر و دعا : https://telegram.me/doagooo

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *