خانه / طلسم و سحر و جادو و افسون / پاسخ به سوالاتی درباره دعا و سحر و جادو طلسم و گشایش بخت و رزق و روزی

پاسخ به سوالاتی درباره دعا و سحر و جادو طلسم و گشایش بخت و رزق و روزی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com پاسخ به سوالاتی درباره دعا و سحر و جادو طلسم و گشایش بخت و رزق و روزی را برای شما عزیزان قرار دادیم .

پاسخ به سوالاتی درباره دعا و سحر و جادو طلسم و گشایش بخت و رزق و روزی
پاسخ به سوالاتی درباره دعا و سحر و جادو طلسم و گشایش بخت و رزق و روزی

پاسخ به سوالاتی درباره دعا و سحر و جادو طلسم و گشایش بخت و رزق و روزی,سحر و جادو طلسم,گشایش بخت و رزق و روزی

پاسخ به سوالاتی درباره دعا و سحر و جادو طلسم و گشایش بخت و رزق و روزی

سلام.

* در ادعيه مربوط به رفع اختلاف خانوادگي آيا همه را بايد انجام داد ؟ براي ادعيه رفع سحر كه همراه آن بايد انجام شودچطور؟

** لازم نیست همه را باهم انجام دهید. هرکدام دستورالعمل مجزا می باشد. برای حصول نتیجه ی مطلوب بهتر است ادعیه ابطال سحر را ( آن هفت مورد مذکو را) باهم انجام دهید.

* آيا همراه داشتن آيات قرآني مثل سوره فلق و ناس ومسد كه گفتيد همراه خانم باشد، در ايام حيض و نيز هنگام رفتن به دستشويي گناه ندارد؟

** در ایام قاعدگی باید آن را درون چیزی ضخیم مثل چرم قراردهید. البته بهتر است در غیر قاعدگی نیز درون چرم باشد. بهتر است چرمی را که برای این منظور در نظر می گیرید زرد یا قرمز باشد. دعا اگر درون چرم باشد بردن آن به دستشوئی اشکالی ندارد.

۱. مي خواستم بدانم اگر كسي سحر و جادوئي براي كسي كرده باشد و در زمين دفن نموده باشد با انجام اين اعمال آن سحر و جادو هم باطل مي گردد يا خير؟

سحر جادو از نوع خاکی که در زمین دفن میگردد با انجام این اعمال نیز اثرات منفی آن کم شده و یا از بین می رود به همین دلیل بایستی در طول سال به صورت چند چهل روز انجام شود تا اثرات منفی سحر کمتر شود.در واقع با انجام این اعمال سپر و حائلی میان خود و موکل های شیطانی طلسمات قرار می دهید.

2- آيا مي توان نيت كرد كه در طول 40 روز اين كار ها را انجام دهيم ولي پي در پي نباشد چون ممكن است يك يا چند روز به دليل پاره اي از مشكلات نتوان كاملا پشت سر هم اين اعمال را انجام داد؟

هر دستورالعملی را به صورت مجزا می توان انجام داد. برای نتیجه بهتر و مطلوب همانگونه که در متن آمده عمل گردد. یعنی همه موارد که گفته شده به صورت پیوسته و با هم انجام پذیرد.

3-در قسمت بخت گشايي آيا مي توان چند مورد از اعمال را انتخاب كرد و انجام داد يا نه تمامي اعمال بايد انجام شود؟

سعی کنید در مدت چهل روز برای رسیدن به نتیجه مطلوب اعمال را بدون کم و کاست مطابق آنچه در متن آمده انجام دهید.

4-آيا براي انجام كليه اعمال بايد پاك باشيم يا اين كه نه ؟ يك خانم با عذر شرعي می تواند اعمالي مانند ذكر و دعا را انجام دهد؟

بانوان آنچه در ایام قائدگی بر آنان حرام است اجتناب نمایند. بقیه موارد را می توانند انجام دهند. شروع به اذکار در این ایام نباشد.

۱. دختری … ساله هستم.فارغ التحصیل رشته ی … هستم.خواستگاران خوبی دارم.اما به دلیل نقض جسمی که دارم همه را نیامده رد می کنم.ازینکه دیگران نقض جسمی مرا بفهمند وحشت دارم.از این وضعیت خسته شدم.از تمسخر دیگران خسته شدم. چه کنم؟ وضعیت خیلی بدی دارم. آیا دعایی هست تا بخوانم و آرام شوم؟

برای تقویت صبر و تحمل سوره مبارکه والعصر بعد از تمامی نمازهایتان بخوانید و نیز ذکر” لا حول ولا قوه الا بالله ” را هفت مرتبه بخوانید.

۲. من یک سوال دارم که شاید بی ربط با مطالب وبلاگتون باشه ولی حس کردم که شما اطلاعاتی در این زمینه دارید که به درد من بخوره لطفا راهنمایی کنید. من متوجه شدم که گاهی اوقات به اصطلاح عامه چشمم شوره یعنی گاهی اوقات متوجه میشم که بعضیا رو چششون می زنم حتی خیلی وقتا ژیش اومده که خودم رو هم چشم زدم البته اون موقع هایی که متوجه هستم “ماشاءالله” میگم و “فالله خیر حافظا “رو می خونم ولی مشکل اینجاست که خیلی وقتا یادم میره میشه راهنمایی کنید که من چکار باید بکنم.

کسی که با نگاهش بر روی افراد تاثیر سوء می گذارد موارد زیر را انجام دهد:

۱. پس از اقامه نماز بر سجاده نشسته دست ها بر چشم نهد و این آیات را بخواند: چهارده بار صلوات ، نوزده مرتبه “بسم الله الرحمن الرحیم” سه مرتبه آیه “ان یکاد… و سه مرتبه آیه نور سه مرتبه آیه الکرسی و سپس چهارده صلوات . در آیه الکرسی مابین دو میم “یعلم ما” و دو عین “یشفع عنده” نیت کند که خداوند او را از این حالت بیرون آورد.

۲. بر روی زمین نشسته و یک مرتبه آیت الکرسی قرائت نموده و به اطراف خو د بدمد و سپس آیت الکرسی سوره های تغابن و جن را تلاوت کند و از خدا وند بخواهد امواج منفی از او دور شود.

۳. نیت غسل باید جه باشد برایم مقدور نیست که اب غسل در جای پاکیزه باشد باید چکارکرد؟

غسل را به نیت حاجت به جا آورید و اگر برایتان مقدور نیست، از انجام آن برای ابطال سحر می توانید امتناع نمائید.

استاد، همسر من همیشه دچار مشکل ادم کاری است تنبل نیست ولی از نظر مالی همیشه دچار سر کوفت همه حتی خانواده اش است و بدتر که دیگه خسته شدیم انقدر از مردم قرض میگیریم .یک دعا معرفی کنین برای گشایش کار مچکرم؟

** برای برکت در کار هر روز صبح به و قت خروج از منزل چهارده صلوات نوزده مرتبه بسم الله الرحمن الرحیم و سپس۱۴ صلوات بگوئید و سپس منزل را ترک کنید.

برای ثروت و دو لت روزی ده مرتبه آیت الکرسی بخوانید.

سلام من یک سوال داشتم من ناراحتی اعصاب دارم که حتی نمیتونم تنهایی برم بیرون لطفا من راهنمایی کنید خیلی ممنون؟

**برای آرامش اعمال زیر را انجام دهید:

۱. هر روز ذکر ” الا بذکر الله تطمئن القلوب ” را به تعداد ابجد نامتان بخوانید.

۲. به خواندن نماز، تلاوت قرآن و نیایش کردن اهتمام ورزید.

۳. ورزش کنید و از هوای کوهستان استفاده کنید.

۴.اعصاب خود را تقویت کنید و در زندگی خط مشی ثابتی داشته باشید.

حاجت مهمي دارم اگه ميشه كمكم كنيد نماز ، دعا و ذكري بگيد كه واسم اثربخش باشه. حس ميكنم خدا فراموشم كرده؟

** رو به قبله سوره توحید ، حمد ، آیت الکرسی و سوره قدر را بخوانید دعا کرده و حاجت بخواهید. این ها که مذکور گشت آیات اسم اعظم است استجابت قطعی است اگر موارد ذیل رعایت گردد:

دعا شرایط زیادی دارد تا به اجابت خدای تبارک و تعالی برسد، ولی بعضی از شرایط اساسی است و اگر تحقق نیابد قطعاً به اجابت نمی‌رسد، شرایط اساسی دعا عبارتند از:

1- کسب و کار پاکیزه

2- نسبت به آبرو و مال کسی ستم نکرده باشد( مدیون مردم نباشد حتی به اندازه ی سر سوزنی و اگر نسبت به آبروی کسی ستمی روا داشته از او عذر خواهی کند. )

3- اعتقاد صحیح و جدیت در دعا و نداشتن تردید در اجابت دعا

4- بریدن طمع از غیر خدا

ذکر بانوان در ایام قاعدگی

*تمام مسايل بخت گشايي و سحر را بايد باهم انجام دادواز هرروزي شروع شود اشكالي دارد يانه و 40روز هرروز انجام شود به علت برخي مسائل شرعي چند روز به تاخير بيفتد اشكالي دارد يا خير؟

*آيا براي انجام كليه اعمال بايد پاك باشيم يا اين كه نه ؟ يك خانم با عذر شرعي می تواند اعمالي مانند ذكر و دعا را انجام دهد؟

**بانوان آنچه در ایام قاعدگی بر آنان حرام است اجتناب نمایند. بقیه موارد را می توانند انجام دهند. شروع به اذکار در این ایام نباشد و یا می توانند در هر ذکری که هستند به همان تعداد به ذکر صلوات مشغول شوند پس از رفع عذر ، ادامه ذکر را از سر گیرند. به عبارت کامل تر روزهای عذر شرعی را می توانند جزء روز های ختم محسوب ننمایند.

سلام اگراین دستورسحروجادو که به مدت 40روز باید انجام داد اگرمثلا از روزپنج شنبه شروع میکنی که قمردرعقرب نیست ولی بعد روز یکشنبه که میخای سوره مزمل بخونی از روزهای قمردرعقرب باشه باید چیکار کنیم باتشکر یک سوال دیگه داشتم من خیلی زود چشم میخورم حالم خیلی بد میشه بایدچکارکنم؟

**اگر ختمی پیوسته است یعنی بیش از سی روز می باشد ختم را در روز های قمر در برج عقرب نیز انجام می دهید. ولی آغاز ختم در این روزها نباشد. سوره مزمل خاص روز یک شنبه است اگر در روز مذکور قمر در برج عقرب باشد آن را انجام نمی دهید.

*مدتي است نسبتا طولاني برام مشكل بوجود اومده حتي اين اواخر كه خيلي تلاش براي ابطال سحر ميكنم بدنم درد ميگيره انگار كه يكي فشارش بده و از قصد بهشش درد بده چون وقتي بخدا پناه ميبرم يا سوره ي مثلا ناس رو ميخونم دردش ميره.واقعا خسته شدم ميخام 1 سرش كنمو كلا تموم شه اين وضعيت.ولي دقيقا نميدونم چطوري؟

**دستورالعمل هایی را که در این وبلاگ آورده ایم به ویژه چگونگی انجام اعمال را کاملا و با دقت مطالعه کرده به طوری که هیچ نکته ابهام آمیزی برایتان باقی نماند.

در ضمن به هنگام انجام اعمال ابطال سحر در اوائل ختم ترس ، استرس ، اضطراب ، دلهره و دلشوره ، خواب های وحشتناک و کابوس ، سرگیجه و سر درد ، تهوع ، بی حوصلگی و کلافگی بر شما روی می دهد دلیل آن برون ریزی نیروهای منفی از وجودتان می باشد. این حالت های مذکور ممکن است برخی موارد آن رخ دهد و در همه اشخاص یکسان نیست. بستگی به شدت سحر و جادو و موکل های آن دارد.

*باتشکر یک سوال داشتم من خیلی زود چشم میخورم حالم خیلی بد میشه بایدچکارکنم؟

**کسی که دچار چشم زخم شده بر روی کاغذ سفید تمیز سوره های ” والعصر و فلق و قریش ” را بنویسد همراه خود نگهدارد فورا آن چشم زخم زایل شود.

***اگر دعائی یافتید

هر دعائی را یافتید برای ابطال آن سوره های کافرون ، توحید ، فلق و ناس را بر روی آن بخوانید و آن دعا را بر آب بیندازید ، اثرش از بین می رود.

و اگر دچار امواج منفی طلسم ، سحر و جادو هستید ، اعمال دفع سحر را انجام دهید، اثر آن ها نیز ازبین خواهد رفت. اعمالی که عنوان شده اثرات منفی را کم کرده و به مرور موکل های منفی طلسم را از فرد دور می کند به عبارت دیگر فعالیت عناصر شیطانی طلسم را بسیار محدود می کند و هر عکس العملی را از آنان ساقط می نماید.

در انجام اعمال ابطال سحر درهفته ی اول ترس ، استرس ، اضطراب ، دلهره و دلشوره ، خواب های وحشتناک و کابوس ، سرگیجه و سر درد ، تهوع ، بی حوصلگی و کلافگی… بر شما روی می دهد دلیل آن برون ریزی نیروهای منفی از وجودتان می باشد. این حالت های مذکور ممکن است برخی موارد آن رخ دهد و در همه ی اشخاص یکسان نیست. بستگی به شدت سحر و جادو و موکل های آن دارد.

لینک کانال دعا و اذکار : https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *