خانه / دعای افزایش مهر و محبت / آیات قرآنی مجرب برای مهر و محبت و بیقراری همسر محبوبیت و عزیز شدن

آیات قرآنی مجرب برای مهر و محبت و بیقراری همسر محبوبیت و عزیز شدن

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com آیات قرآنی مجرب برای مهر و محبت و بیقراری همسر محبوبیت و عزیز شدن را برای شما عزیزان قرار دادیم .

آیات قرآنی مجرب برای مهر و محبت و بیقراری همسر محبوبیت و عزیز شدن
آیات قرآنی مجرب برای مهر و محبت و بیقراری همسر محبوبیت و عزیز شدن

آیات قرآنی مجرب برای مهر و محبت و بیقراری همسر محبوبیت و عزیز شدن,دعای شریف و مجرب برای افزایش مهر و محبت,آیات مجرب و قوی برای بیقراری همسر,آیات بسیار مجرب برای محبوبیت و عزیز شدن

آیات قرآنی مجرب برای مهر و محبت و بیقراری همسر محبوبیت و عزیز شدن

آیات شریف ذیل برای عشق و علاقه و محبت #میان_دونفر و صلح و آشتی و زیاد شدن مهرومحبت میان زن و شوهر و مودت میان آن دو و وابستگی نیز میباشد . همچنین برای آشتی زن و شوهر کاربرد دارد و برخی از کتب ادعیه آنرا ذکر کرده اند.
دستورالعمل این دعای شریف بدین شرح است که ابتدا باید همراه با نیت خالصانه و با تقرب به درگاه الهی و با طهارت کامل نماز صبح را بخواند و پس از آن به تعداد ۱۰ مرتبه آیات شریفه ذیل را به نیتی که دارد قرائت نماید . این روش را به طور مداوم تا یک هفته انجام دهد.

آیات مربوطه در اینجا ذکر میشود :

(یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ) سوره البقره آیه (۱۶۵)
(قُلْ إِن کُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللّهُ)سوره ال عمران آیه (۳۱)
(إِنِّی وَجَّهْتُ وَجْهِیَ لِلَّذِی فَطَرَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ حَنِیفًا وَمَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِکِین)َ سوره الانعام آیه (۷۹)
(وَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ مَا فِی الْأَرْضِ جَمِیعاً مَا أَلَّفْتَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَکِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَیْنَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ) سوره الأنفال آیه (۶۳)
وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی ۖ فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیَوْمَ لَدَیْنَا مَکِینٌ أَمِینٌ) سوره یوسف آیه (۵۴)
وَأَلْقَیْتُ عَلَیْکَ مَحَبَّهً مِّنِّی وَلِتُصْنَعَ عَلَی عَیْنِی. ) سوره طه آیه (۳۹)
(إِذْ کُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوْبِکُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا) سوره ال عمران آیه (۱۰۳)
(اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاهٍ فِیهَا مِصْبَاحٌ الْمِصْبَاحُ فِی زُجَاجَهٍ الزُّجَاجَهُ کَأَنَّهَا کَوْکَبٌ دُرِّیٌّ یُوقَدُ مِن شَجَرَهٍ مُّبَارَکَهٍ زَیْتُونَهٍ لَّا شَرْقِیَّهٍ وَلَا غَرْبِیَّهٍ یَکَادُ زَیْتُهَا یُضِیءُ وَلَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نَارٌ نُّورٌ عَلَىٰ نُورٍ یَهْدِی اللَّهُ لِنُورِهِ مَن یَشَاءُ وَیَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ) سوره النور آیه (۳)

لینک کانال دعا و اذکار : https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *