خانه / ختم های مجرب و معتبر / مجموعه ای از ختم های بسیار مجرب برای رهایی از مشکلات و گرفتن حاجت

مجموعه ای از ختم های بسیار مجرب برای رهایی از مشکلات و گرفتن حاجت

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com مجموعه ای از ختم های بسیار مجرب برای رهایی از مشکلات و گرفتن حاجت را برای شما عزیزان قرار دادیم .

مجموعه ای از ختم های بسیار مجرب برای رهایی از مشکلات و گرفتن حاجت
مجموعه ای از ختم های بسیار مجرب برای رهایی از مشکلات و گرفتن حاجت

مجموعه ای از ختم های بسیار مجرب برای رهایی از مشکلات و گرفتن حاجت,ختم های مجرب جهت رهایی از مشکلات,ختم برای رگفتن حاجت,ختم حاجت روا شدن,ختم های قرآنی و کاملا مجرب برای حاجت گرفتن

مجموعه ای از ختم های بسیار مجرب برای رهایی از مشکلات و گرفتن حاجت

ختم اول : (ختم يا الله )

از سيد بحرالعلوم قدس سره نقل شده كه فرمود: بعد از (تهذيب اخلاق ) بختوم مشغول شدم و چهل شبانه روز به ختم (يا الله ) مشغول شدم (66 بار هر نوبت ) و شروط ختم را از (تقوى ) مراعات مى كردم . شب چهل ، شب عرفه بود در حرم مطهر حضرت امام حسين عليه السلام ، نزديك قبور شهدا شخصى آمد و سيبى به دست من داد و من آن سيب را بوئيدم ، بوى مشك و عنبر مى داد. نزديك بود بيهوش شوم ، بعدها دانستم آن چه دانسته ام از بركت آن سيب است . پس بايد ختم گيرنده (تقوا) را رعايت كند. (507)

ختم دوم : (ختم سوره حمد)

هر كه بين نماز صبح و نافله اش سوره حمد را 41 مرتبه چهل روز بدون فاصله بخواند، خداوند حاجت او را برآورده مى كند هرچه كه باشد (البته حاجت شرعى ) حتى اگر بنيت اولاد باشد خدا اولاد روزى او مى كند. (508)

ختم سوم

روز چهارشنبه بعد از دوركعت نماز حاجت به نيت بى نيازى و غنى و عزت ، چهل مرتبه سوره مباركه كوثر را بخواند، مال بسيار روزى او شود، انشاء الله . (509)

ختم چهارم

براى وسعت روزى در سه شب هر شب چهل مرتبه سوره مبارك قدر را قرائت كنيد. (510)

ختم پنجم

ازامام صادق عليه السلام نقل شده است كه : هركس سوره حشر را جهت برآورده شدن حوائج و مهمات بزرگ و عظيم چهل روز، روزى يك بار بخواند، حاجت او برآورده مى شود و اگر يك روز فوت شود، بايد از سر گيرد ؛ و نوشته اند كه هر كس تا چهل روز مداومت كند مستجاب الدعوة گردد.(511)

ختم ششم

از براى قضاء حوائج اين دعا را هفتاد مرتبه با اعتقاد صادق بخوانيد شيخ بهائى قدس سره مى فرمايد كه اگر حاجت او روا نشد در قيامت با من مخاصمه كند و فرموده اگر كه به نيت شفاى بيمار هفتاد بار بخواند در حال سجده از جمله مجربات است مگر آن كه اجل مريض حتمى باشد. دعا اين است :
لا اله الا الله بعزتك و قدرتك لا اله الا الله بحق حقك و حرمتك لا اله الا الله فرج برحمتك (512)

ختم هفتم

ختم ايام هفته جهت حوائج

امام سوم حضرت حسين عليه السلام فرمود: از پيغمبر اكرم صلى الله عليه و آله روايت شده جهت حوائج تا هفت روز هر روز اين اذكار را هزار بار بخواند حاجت روا گردد: شنبه (يا حى يا قيوم ) يكشنبه : (اياك نعبد و اياك نستعين ) دوشنبه : سبحان الله و الحمد لله سه شنبه : يا الله يا رحمن چهارشنبه : حسبى الله و نعم الوكيل ) پنجشنبه : (يا غفور يا رحيم ) جمعه : (يا ذوالجلال و الاكرام ). (513)

ختم هشتم

دانشمند محترم آقاى شيخ محمد رازى مى نويسد: به نقل از حجة الاسلام و المسلمين آقاى حاج سيد نورالدين آية الله زاده ميلانى ، از ايشان شنيدم كه آقاى ياسرى فرمود در ورقه اى ختمى را با آداب آن ديدم كه از قول شيخ بهايى قدس سره نوشته است : هر كس اين عمل را در طول ده روز انجام دهد به اين ترتيب كه روز جمعه شروع و تا ده روز پايان آن روز يك شنبه مى شود، اگر مطلب و حاجتش برآورده نشود مرا لعنت كند، روزى صد بار بگويد:
بسم الله الرحمن الرحيم يا مفتح الابواب يا مقلب القلوب و الابصار و يا دليل المتحيرين و يا غياث المستغيثين توكلت عليك يا رب فاقض ‍ حاجتى واكف مهمى و لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظيم و صلى الله على محمد و اله اجمعين . (514) (مجربست )

ختم نهم

از خواجه نصير طوسى و از علامه حلى قدس سره نقل شده است به جهت مطالب مهمه و دفع اعداء صد مرتبه گفتن يا قاهر العدو يا والى الولى يا مظهر العجائب يا مرتضى على عليه السلام مجرب گفته اند. ايضا صد و يازده مرتبه گفتن (يا قاهر العدو) فورا تاثير مى بخشد و گويا از ميرداماد قدس سره نقل شده است . (515)

ختم دهم

هر كه به ورطه اى افتد كه تدبيرى از خلاص آن نباشد آن دعا را مكرر بخواند و اگر در يك مجلس رو به قبله و با وضو صد و بيست و نه مرتبه بخواند اصوب است و به تجربه رسيده است :
بسم الله الرحمن الرحيم و لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظيم يا لطيف ادركنى بلطفك الخفى . (516)

ختم يازدهم

از براى حاجت ، خواندن لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين است در حال سجده چهل مرتبه .(517)

ختم دوازدهم

به جهت دفع دشمن از روز پنج شنبه تا يك هفته هر روز صد و چهل و شش ‍ مرتبه بگويد (حسبى الله ) كه البته امر آن دشمن كفايت مى شود. (518)

ختم سيزدهم

ازجمله تجربيات است در شدائد و رفع تنگيها هفتاد مرتبه واندن بسم الله الرحمن الرحيم يا محمد يا على يا فاطمة يا صاحب الزمان ادركونى و لا تهلكونى و در نسخه ديگر هفتاد و يك مرتبه است .(519)

ختم چهاردهم

به جهت عزت و وسعت و محبت هفتاد بار حسبى الله لا اله الا هو عليه توكلت و هو رب العرش العظيم قرائت شود.(520)

ختم پانزدهم

هر روز هفتاد بار خواندن (ناد على عليه السلام ) است به جهت حاجت و ضيق معاش و غيرذالك و ادعاى تجربه شده است كه در خواب ، يكى ازائمه عليهم السلام بر آن شخص مجرب ظاهر مى شوند و مطلب آن را بر او بيان مى فرمودند و ايضا صد و ده مرتبه دريك وقت نيزوارد شده است و صورتشان در بعضى از اقسام اين است ناد عليا مظهر العجائب تجده عونا لك فى النوائب كل هم و غم سينجلى بولايتك يا على يا على يا على عليه السلام بعد از اتمام سه مرتبه بگويد (يا ابا الغوث اغثنى ادركنى يا على ادركنى ) اگرسه روز اين ختم خوانده شود مقصود حاصل گردد انشاء الله . (521)

ختم شانزدهم

خواندن العلى به نداء يا غير ياء نداء صد و ده مرتبه هر روز به جهت غنى و درجه بلند يافتن . (522)

ختم هفدهم

صاحب كتاب گفته مجرب است مجرب است مجرب است كه هيچ شكى و ريبى در آن نيست هزار باربگويد و در وسط حرف نزند حسبى الله و نعم الوكيل و لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظيم لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين . (523)

ختم هيجدهم

هر روز سوره مباركه و الذاريات و طلاق و مزمل و الم نشرح را به جهت امر معيشت و وسعت از مجربات يقينيه صاحب كتاب است . از حضرت صادق عليه السلام مروى است كه الم نشرح را در وقت بيع و شراء (خريد و فروش ) سه مرتبه بخواند، البته از آن بيع و شراء نفع به او خواهد رسيد و اگر بنويسند و بشويند و بزنى بدهند تا بخورد وضع حمل بر او آسان گردد، و سه بار بر درد دل بخوانند شفا يابد و به جهت آسانى كارها تا يك هفته بعد از نماز بخوانند كه مجرب است . سوره منافقون را به جهت هر حاجتى به خصوص درد چشم و فرج موجب قضا و شفاء است و مجرب است . (524)

ختم نوزدهم

امام صادق عليه السلام فرمود: هر كس هفتاد بار اين را بخواند، من براى او در دنيا آخرت ضامنم و اين كه خدا را با بشارت وقت مردن ملاقات كند و براى او بهر كلمه اى يك خانه در بهشت باشد يا اسمع السامعين و يا ابصر المبصرين و يا اسرع الحاسبين و يا احكم الحاكمين . (525)

ختم بيستم

از براى توسعه رزق در امر معاش و غنى و توانگرى درسحرگاه يعنى نزديك صبح دو ركعت نماز كند در ركعت اولى بعد از حمد هفده مرتبه سوره (قل يا ايها الكافرون ) و در ركعت دوم بعد از حمد هفده مرتبه (قل هو الله احد) و در ركوع هر يك از اين دو ركعت هفده مرتبه (سبحان ربى الاعلى و بحمده ) و در هر يك از سجدتين دو ركعت هفده مرتبه (سبحان ربى الاعلى و بحمده ) بگويد و بعد از فراغ از نمام هفده مرتبه (آية الكرسى ) بخواند، كه مجرب است و گفته اند كه اين عمل از كنوز خفيه (گنجاى پنهان ) است ، به دست نااهل نبايد داد و خواندن سوره (طه ) نزد طلوع فجر اقل اثر او آن است كه روزى تازه به او مى رسد و نرمى دلها از براى او حاصل مى شود. (526)

ختم بيست و يكم

از جمله مجربات صاحب كتاب آن است كه به جهت وسعت ، خواندن سوره (انا انزلناه ) است بعد از نماز صبح ده مرتبه ، تخلف ندارد. صاحب كتاب گويد در نسخه اى به نظر حقير رسيد كه تا چهل شب سوره (والليل ) را هر شب يك مرتبه بخواند، روز چهلم چهل هزاردرهم خداوند عالم به او كرامت فرمايد. (527)

ختم بيست و دوم

روز چهارشنبه هفتاد بار اين ذكر را بخواند، بر اهالى علم و قلم فائق آيد و غنى و مكرم گردد: هو الله الذى لا اله الا هو عالم الغيب و الشهادة هو الرحمن الرحيم . (528)

ختم بيست و سوم

روز پنج شنبه از براى مال و ثروت دو ركعت نماز و بعد سوره يس بخواند و اين عمل را تا سه روز به عمل آورد اكمل خواهد بود. (529)

ختم بيست و چهارم

ختم زيارت عاشورا است روز شنبه شروع كند تا يك هفته هر روز يك مرتبه بخواند و تا چهل روز نيز مشهور است . (530) (بسيار مجربست )

ختم بيست و پنجم

اگر خواهند از امر پنهانى آگاهى حاصل شود دو ركعت نماز بخواند و در سجده آخر صد و پنجاه مرتبه بگويد: (يا فتاح ) آن امر ظاهر شود. (531)

ختم بيست و ششم

چون خلق نماز جمعه را خواندند، بعد از آنى كه غسل جمعه را كرده باشى يا لباس طيب در سجده به هر نيت دويست مرتبه بگو: (يا الله المحمود فى كل فعاله ) با خشوع ، البته مراد حاصل شود انشاء الله . (532)

ختم بيست و هفتم

دو ثلث از شب جمعه گذشته ، پانزده مرتبه سوره قدر را بخواند از براى هر حاجتى . (533)

ختم بيست و هشتم

نود و دو مرتبه بگو: اللهم انى اسئلك بحق محمد صلى الله عليه و آله و آل محمد ان تنجينى من هذا الغم به جهت هم و غم و امر مهم .

لینک کانال دعا و اذکار : https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *