خانه / مطالب متفرقه / توبه از سحر و جادو (چه كار كنيم سحري كه خودمان منشأ امر و مصدر أمر آن بوديم باطل شود؟)

توبه از سحر و جادو (چه كار كنيم سحري كه خودمان منشأ امر و مصدر أمر آن بوديم باطل شود؟)

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com توبه از سحر و جادو (چه كار كنيم سحري كه خودمان منشأ امر و مصدر أمر آن بوديم باطل شود؟) را برای شما عزیزان قرار دادیم .

توبه از سحر و جادو (چه كار كنيم سحري كه خودمان منشأ امر و مصدر أمر آن بوديم باطل شود؟)
توبه از سحر و جادو (چه كار كنيم سحري كه خودمان منشأ امر و مصدر أمر آن بوديم باطل شود؟)

توبه از سحر و جادو (چه كار كنيم سحري كه خودمان منشأ امر و مصدر أمر آن بوديم باطل شود؟),رفع طلسم و جادو,چگونه می توانیم سحر و جادو را باطل کنیم؟,چگونه از سحر جادو و طلسم کردن دیگران توبه کنیم ؟

توبه از سحر و جادو (چه كار كنيم سحري كه خودمان منشأ امر و مصدر أمر آن بوديم باطل شود؟)

توبه از سحر

بسيار خوشحالم تماس هايي داشتم و مي شنوم كه برخي از مراجعين اين وبلاگ، بعد از مطالعه مطالبم از سحرهايي كه براي ديگران درست كرده اند پشيمان شده اند و مي خواهند توبه از سحر كنند. بنده خدمت شان عرض كردم كه بايد رفع سوء‌ اثر كنيد. چيزهايي كه رفتيد و در قبرستان ها دفن كرديد و چيزهايي كه سوزانديد و خيلي كارهاي ديگر كه انسان خجالت مي كشد اين جا بيان شود بايد همه باطل شوند. عزيزان، هم كسي كه سحر مي كند و هم كسي كه پول مي دهد كه سحر درست شود بدون شك آتش جهنم را ملاقات خواهند كرد. درسته كه با سحر و جادو به صورت تضمين شده تري از دعا به خواسته خود مي رسيد اما بعد هم در همين دنيا و هم در آن دنيا خسارت خواهيد خورد. مي پرسيدند كه چه كار كنيم سحري كه خودمان منشأ امر و مصدر أمر آن بوديم باطل شود؟ چند كار بايد انجام داد اول آنكه به همان فردي كه سحر را درست كرده مراجعه كنيد و از او بخواهيد آن را باطل كند حتي هزينه هم بدهيد كه آن دنيا فقط ساحر به آتش برود نه شما.

خود را آزاد كنيد خود را رها كنيد توبه شما حتما قبول مي شود نگران نباشيد به شرط آن كه تا آخر عمر ديگر دست به سحر نزنيد و حامي، راهنمايي كننده، پول دهنده و هيچ دستي در آن نداشته باشيد. ببينيد ممكن است نزد يك دعا نويس وارد بروند و سحر شما را از همان قبرستان بيرون بياورند و بفهمند شما كاري كرديد و وقتي كسي بفهمد كس ديگر برايش سحر ساخته دشمني مي شود. در شطرنج وقتي شما پياده خود را جلو ميبريد طرف مقابل هم فيلش را بيرون مي آورد. نمي دانيد وقتي كسي مي فهمد چه خشمي مي گيرد و كينه اي درست مي شود و چه دشمني و چه اقدامات بدي صورت مي گيرد بعضي وقت ها عزيزاني تماس مي گيرند و مي گويند كه ما ديديم مادر ما يا مادر زن يا مادر شوهر يا فلاني بر روي ليوان آب ما فوت كرد و به ما داد و ما را چيز خور كرده حالا چي كار كنيم و خلاصه خدمت شما عرض كنم كه به خون او تشنه مي شود.

بنده هم كاري كه مي كنم اول مي گويم كه آرامش خود را حفظ كن سحري در كار نبوده شايد هفت بار آيه الكرسي يا توحيد خوانده كه شما به او محبت كنيد و از اين صحبت ها و از او مي خواهم كه يك هفته بعد با من تماس بگيرد. خوش بختانه بعد از چند روز آرام مي شود و از مقابله به مثل، منصرف مي شود اما داشتن دعاي حفظ را به او توصيه مي كنم كه اگر هم كسي كاري كرد اثر سوئي برايش بوجود نيايد و مثل يك قلعه از او محافظت شود. ببنيد عزيزان سحر يك فرضيه، نيست يك قانون علمي ثابت شده است وقتي خداوند در قرآن به پيامبرش مي گويد بگو پناه ميبرم به خدا از شر زنان ساحر دمنده در گره ها، خب اين روشن ترين دليل است كه وقتي زنان ورد با گره زدن مي خوانند، خيلي راحت ايجاد اختلال در زندگي فرد ديگري مي كنند. پس ما هم بايد براي حفظ خود اقدامات لازم را انجام دهيم. همانگونه كه امام علي (ع) و ديگر امامان ما هر يك به شكلي يك حرز براي حفاظت از خود به همراه داشتند.

لینک کانال دعا و اذکار : https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *