خانه / خواص و ثواب خواندن سوره های قرآن / خواص و فضیلت خواندن سوره شمس (محبوبیت در قلب مردان)

خواص و فضیلت خواندن سوره شمس (محبوبیت در قلب مردان)

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com خواص و فضیلت خواندن سوره شمس (محبوبیت در قلب مردان) را برای شما عزیزان قرار دادیم .

خواص و فضیلت خواندن سوره شمس (محبوبیت در قلب مردان)
خواص و فضیلت خواندن سوره شمس (محبوبیت در قلب مردان)

خواص و فضیلت خواندن سوره شمس (محبوبیت در قلب مردان),خواص سوره شمس,محبوب شدن در دل مردان با خواندن سوره شمس,خاصیت سوره شمس

خواص و فضیلت خواندن سوره شمس (محبوبیت در قلب مردان)

در اين جا باز با دقت و تمركز بهتري در اين باره خلاصه و مفيد نظرم را مي دهم. ببينيد بزرگواران، ما نبايد همه چيز را از دعا بخواهيم و به عهده دعا واگذاريم، بلكه دعا در كنار تلاش هاي ما معني و نتيجه بهتري مي دهد. بنده يك قطع نخاعي دين دار و معتقد سراغ دارم كه بدون هيچ توان حركت دادن دست و پا و بدنش توانست مدرك دكتري بگيرد! كتاب را همسرش جلويش باز نگاه مي داشت و ورق مي زد.

هر شب سوره شمس بخوانيد خاصيت محبوبيت در قلوب  مردان را دارد و مهمتر از همه:

فعاليت در عرصه هاي اجتماعي بشردوستانه با نهادهاي مردم نهاد خيريه نسخه بي بديلي است. آري فعاليت هاي اجتماعي چه شغلي و چه خيريه باعث مي شود تا بيشتر ديده شويد و بيشتر هم پسنديده شويد و از محدود شدن به چهارتا فاميل و آشنا خارج مي گرديد. با نيت خير كار كنيد كه خداوند به چنين بنده اي عنايت دائم خواهد داشت و خداوند به فرشتگان خواهد گفت كه او را بنگريد و بر او سجده كنيد و او را تسبيح كنيد. به نظر بنده از نظر علوم جديد نيز اين مسأله قابل قبول است زيرا كه آقايان ديگري كه در همين راستا فعاليت دارند، براي انتخاب يار و همراه دائم زندگيشان به دنبال كسي مي گردند كه هم فكر، هم عقيده و همكار(كه مي شود هم ايدئولوژيكي) آن ها باشد و در تصميم گيري شان حتما محاسبه خواهيد شد. روزي خانمي بیان داشته اند که بختم بسته شده است بنده هم همين ها را گفتم انجام دهد، ايشان روانشناس بود و خودانگيخته با ابتكاري به كمپ هاي ترك اعتياد رفت و رايگان مشاوره مي داد. بنا به نوشته اش يك جوان مؤدب و ثروتمند كه براي درمان آن جا بود متوجه شرافت اين انسان شد و پيشنهاد ازدواج داد. قانون جذب هم همين را مي گويد خوب خوب را جذب مي كند.

چه خوب است شما هم دست به ابتكار بزنيد و سرمنشأ نيكوكاري و كارپرداز و كارگزار گروه هاي خيريه شويد. خود نيز مايلم يك هيأت دليكيشن (نمايندگي) تشكيل دهم و به ديدار خانواده هايي برويم كه عزيزي از آن ها خودكشي كرده است پيام تسليت بدهيم اين كار با هدف جلوگيري از افسردگي منجر به خودكشي بازمانده قربانيان مي باشد و يا به منزل رهاشدگان از بيماري اعتياد برويم و به نمايندگي از جامعه به ايشان تبريك بگوييم و هم عيادت است و ثواب دارد و هم او به اين فكر خواهد رفت كه اين ها آمده اند و حتما كار بزرگي كرده ام و درمانم مهم بوده و از اين به بعد بيشتر مراقب سلامتي اش باشد. اميدوارم ابتكارات بشردوستانه شما عزيزان نيز روزي تبديل به نهادهاي جهاني و مجموعه هاي موفق با اهداف بزرگ گردد. عرض ديگه اي ندارم موفق باشيد.

لینک کانال دعا و اذکار : https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *