خانه / مطالب متفرقه / آیا در شریعت اسلامی صیغه محرمیت و ازدواج در دنیای مجازی امکانپذیر هست ؟

آیا در شریعت اسلامی صیغه محرمیت و ازدواج در دنیای مجازی امکانپذیر هست ؟

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com آیا در شریعت اسلامی صیغه محرمیت و ازدواج در دنیای مجازی امکانپذیر هست ؟ را برای شما عزیزان قرار دادیم .

آیا در شریعت اسلامی صیغه محرمیت و ازدواج در دنیای مجازی امکانپذیر هست ؟
آیا در شریعت اسلامی صیغه محرمیت و ازدواج در دنیای مجازی امکانپذیر هست ؟

آیا در شریعت اسلامی صیغه محرمیت و ازدواج در دنیای مجازی امکانپذیر هست ؟,صیغه محرمیت در دنیای مجازی,ازدواج در دنیای مجازی,صیغه محرمیت در دنیای مجازی وجود دارد ؟,شریعت اسلامی و ازدواج مجازی

آیا در شریعت اسلامی صیغه محرمیت و ازدواج در دنیای مجازی امکانپذیر هست ؟

صیغه محرمیت در دنیای مجازی , اگر کسی با قواعد این دنیا آشنا نباشد، خیلی زودتر از آنچه تصور می کند،
با شکست و ناکامی مواجه خواهد شد، بسیاری از انسان های شیاد با چیدن دام های عنکبوتی و با
شیوه های مختلف سعی می کنند دیگران را تسخیر خود کنند
و به نوعی آنها را تا پرتگاه پشیمانی و افسوس پیش ببرند.

ازدواج مجازی

دنیای مجازی همچون دنیای حقیقی دارای قواعد و قوانین خود است، اگر کسی با قواعد این دنیا
آشنا نباشد، خیلی زودتر از آنچه تصور می کند، با شکست و ناکامی مواجه خواهد شد،
بسیاری از انسان های شیاد با چیدن دام های عنکبوتی و با شیوه های مختلف سعی می کنند
دیگران را تسخیر خود کنند و به نوعی آنها را تا پرتگاه پشیمانی و افسوس پیش ببرند، از این رو برای
در امان ماندن از آسیب های فضای مجازی نیاز به کسب مهارت هایی از جنس معرفت و بصیرت است.

خواندن صیغه محرمیت در دنیای مجازی

صیغه خواهر و برادری در دنیای مجازی

یک چاله فضایی در فضای مجازی

یکی از چاله های فضای مجازی که گاهاً دختران جوان گرفتار آن می شوند، «محرمیت های من در آوردی» است، برخی افراد برای اینکه ساده تر بتوانند افراد ساده لوح را اسیر وسوسه های اغوا گرایانه خود کنند مسیری را در پیش روی دختران جوان قرار می دهند که هیچ جایگاه و سندی در منابع اسلامی ندارد.

صیغه خواهر و برادری

گاهی برخی افراد در شبکه های پیام رسان و اجتماعی برای اینکه برخی دختران را اسیر خود کنند، آنها را دعوت به خواندن صیغه خواهر و برادری می کنند، این دسته افراد از روی ناآگاهی و یا از سر علم و شیطنت ادعا می کنند که می توان، با یک عبارت عربی و یا فارسی بین دو جنس مخالف عقد خواهر و برادری ایجاد کرد و همانند دو خواهر و برادر رضایی و یا نَسبی با هم ارتباط عاطفی و اجتماعی داشت!

در شریعت اسلامی به هیچ وجه این چنین عقد و محرمیتی وجود ندارد و هیچگاه به وسیله عقد بین دو جنس مخالف عُلقه ی محرمیت از جنس خواهر و برادری ایجاد نمی‌شود. این نوع گفتار اغوا گرایانه مصداق روش سخن باطلی است که خدای متعال از آن نهی کرده است. «وَ اجْتَنِبُوا قَوْلَ الزُّورِ؛[حج، آیه۳۰] و از سخن باطل بپرهیزید!.»

واقعیت امر این است که در شریعت اسلامی به هیچ وجه این چنین عقد و محرمیتی وجود ندارد و هیچگاه به وسیله عقد بین دو جنس مخالف عُلقه ی محرمیت از جنس خواهر و برادری ایجاد نمی‌شود. این نوع گفتار اغوا گرایانه مصداق روش سخن باطلی است که خدای متعال از آن نهی کرده است. «وَ اجْتَنِبُوا قَوْلَ الزُّورِ؛[حج، آیه۳۰] و از سخن باطل بپرهیزید!.»

صیغه محرمیت در دنیای مجازی  تنها برای چت و گفتگو

در این بازار غبار آلود و مسموم مجازی، عده ای برای رسیدن به خواسته های شهوانی خود و برای اغوای دختران ساده لوح در پوششی مذهبی راه حل ارتباط با جنس مخالف را عقد موقت معرفی می کنند، این دسته افراد بدون رعایت قواعد و قوانین عقد موقت، علاوه بر اینکه احکام اسلامی را به گونه ای غیر صحیح تفسیر می کنند با این اجتهاد باطل، مسیر را برای هر گونه دست درازی و ارتباط غیر شرعی با جنس مخالف برای خود آزاد می کنند و یک ارتباط پنهانی را با جنس مخالف آغاز می کنند، این در حالی است که خدای متعال در قرآن کریم از ارتباط پنهانی با جنس مخالف نهی کرده است. «وَ لا مُتَّخِذاتِ أَخْدان؛[نساء، آیه ۲۵] و نه دوست پنهانى بگیرند.»

لینک کانال دعا و اذکار : https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *