خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / دعای مجرب برای خوش اخلاق شدن شوهر (درمان و پیشگیری از مشاجره زن و شوهر)

دعای مجرب برای خوش اخلاق شدن شوهر (درمان و پیشگیری از مشاجره زن و شوهر)

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای مجرب برای خوش اخلاق شدن شوهر (درمان و پیشگیری از مشاجره زن و شوهر) را برای شما عزیزان قرار دادیم .

دعای مجرب برای خوش اخلاق شدن شوهر (درمان و پیشگیری از مشاجره زن و شوهر)
دعای مجرب برای خوش اخلاق شدن شوهر (درمان و پیشگیری از مشاجره زن و شوهر)

دعای مجرب برای خوش اخلاق شدن شوهر (درمان و پیشگیری از مشاجره زن و شوهر),آیا برای خوش اخلاق شدن شوهر دعایی وجود دارد ؟,ختم و ذکر مجرب برای بهتر شدن اخلاق و رفتار شوهر

دعای مجرب برای خوش اخلاق شدن شوهر (درمان و پیشگیری از مشاجره زن و شوهر)

دعای ساده ای است:

خداوندا شوهر مرا خوش اخلاق بگردان

ما هم با تمام وجود برای این دعا آمین می گوئیم. اما برای رسیدن به این اجابت ما نیز باید درست زندگی کردن را یاد بگیریم تا دعا بر ما مترتب شود. یک بی سواد نمی تواند دعا کند که خدایا مرا فوق لیسانس بگردان و درس نخواند.

مقاله ی: شب های بحران

 

وظیفه ی مرد برای تبیین شب های عصبانیت یا ناراحت بودن.

وظایف زن در شبی که شوهر با ناراحتی به خانه می آید و عصبانی است.

درمان و پیشگیری از مشاجره زن و شوهر

شوهر محترم، شما باید یک روز که خیلی حالتان خوب است و حوصله دارید درباره ی چنین شب های بحران با خانم تان صحبت کنید و او را با وضعیت عصبی تان آشنا کنید، باید خطوط قرمز را برایش مشخص سازید و یک جمله ای را به او معرفی کنید که بیانگر وضعیت قرمز و بحران شماست تا او نیز بداند که باید در شب های بحران چه کارهایی را انجام بدهد. به عنوان مثال یک استاندارد را در ذیل خدمت شما همسران بیان می داریم:

در یک روز قشنگ و آرام به خانم تان این ها را بگوئید:

««همسر عزیزم مغز ما مردان دارای محدودیت هایی است که شما خانم ها با آن محدودیت ها مواجه نیستید خانم ها می توانند در یک زمان هم به بچه دیکته بگویند هم با شوهر صحبت کنند و هم تلویزیون تماشا کنند و بفهمند که دمای هوا چند درجه بود. اما ما مردان چنین قابلیتی و چنین توان ذهنی نداریم و فقط می توانیم به یک موضوع فکر کنیم و فقط یک مشکل را می توانیم تحلیل کنیم. ما مردان وقتی ناراحت یا عصبی هستیم احتیاج به سکوت داریم اما شما خانم ها وقتی ناراحت هستید نیاز به صحبت کردن دارید و همان صحبت کردن همه به شما آرامش می دهد و بخشی از حل مشکل شما به شمار می آید پس من به عنوان شوهر وظیفه دارم وقتی شما از چیزی ناراحت یا عصبی هستید به تو توجه کنم و با صبر صحبت هایت را گوش کنم و حتی اگر جملات غیرمنطقی یا تندی بگویی بازهم شنونده ی خوبی باشم تا خود را تخلیه کنی و اگر راه حل های خوبی به ذهنم آمد به تو همسر خوب و مهربان و زیبایم پیشنهاد بدهم. اما من هم به عنوان یک مرد وقتی از بیرون ناراحت یا عصبانی می آیم نیازهای خاصی دارم. اول اینکه به تو می گویم: خانم امشب من ناراحتم یا به رمز می گویم وضعیتم قرمز است و به اتاق خواب می روم. وقتی که فهمیدی من یک شب بحران دارم سروصدای بچه ها را کم کن و صدای تلویزیون را همینطور. زیاد از من سوال نکن چی شده و اصرار بر حرف زدن و کمک کردن نکن. مرتب در اتاق را نزن و هربار چیزی را مطرح نکن فقط یک لیوان عسل و زعفران زیاد و گل گاوزبان و دارچین به صورت معجون کنار تخت کنار دستم بگذار، زیرا در چنین شب هایی ما مردان ممکن است نتوانیم شام بخوریم. فقط یک سوال از من بپرس:

شوهر عزیزم میتونم کمکتان کنم یا هر کاری از دست من برمی آید برایت انجام دهم؟

اگر به شکل عضبناکی گفتم: نههههههههههههه

یعنی هیچ صحبتی نباید با من بکنی زیرا پرده ی افکارم پاره می شود و ممکن است مردان در این مواقع همسرشان را به عنوان مزاحم ببینند و برای اینکه او را از خود دور کنند جسارت یا درشتی کنند و این باعث می شود دل زن بشکند و مشکل مرد دو چندان می شود اول اینکه به خاطر مشکل خودش عصبانی است و دوم به خاطر اینکه دل همسرش را شکست بیشتر قاطی می کنند و درجه و شدت عصبانیت مرد بیشتر میشود و ممکن است حتی به یک مشاجره و شب جهنمی تبدیل شود. بهتر است آن شب را صبر کنی و اگر خوابم برد نگران نباشی زیرا با آن یک لیوان معجون انرژی بدنم را تأمین کرده ای و فردا وقتی بیدار می شوم می توانی در مورد مشکل دیشب سوال کنی در حد معتدل. مثلا بگویی: همسر عزیزم می توانم در مورد مشکل دیشب کمکت کنم لطفا به من بگو زیرا نگران می شوم.»»

خب عزیزان این دستور العمل خلاصه ی چند کتاب از دنیای مردان و زنان و دیوار حائل میان آنهاست. اگر به این شکل عمل نمائید، شب های بحران را به سلامت پشت سر می گذارید و نه دل خانم خانه خواهد شکست و نه اعصاب آقا بیشتر خرد می شود. آقایانِ مهربان زیادی وجود دارند که با وجود مودب بودن، اما در شب های بحران با خانم خانه دچار مشکل و درگیر می شوند و رفتارهای نامناسب از خود بروز می دهند.

اگر شما خواننده ی محترم این مقاله آقا بودید با انجام تغییرات و ضرافت های دلخواهتان، نیازهایتان را در شب های بحران به این مقاله کم یا زیاد کنید و اگر شما خواننده ی محترم، خانم هستید پرینت این مقاله را در یک روز آرام که شوهرتان با حوصله هست ارائه دهید و از او بخواهید که در مورد شب های بحران نیازهایش را بعد از خواندن این مقاله برایتان بیان کند. یادتان باشد استاندارد را رعایت نمائید برخی خانم ها در شب های بحران، یک اشتباه مرگبار می کنند و لیوان را به دست شوهر می دهند و ممکن است او دست شما را پس بزند و یا خدای ناکرده … همانطور که بیان شد فقط لیوان را کنار تخت نزدیک دست او بگذارید و اتاق را ترک کنید. در این مقاله مطالب زیادی قابل تأمل است اینکه کنار تختِ مرد، باید یک میزتوالت کوچک باشد. که در کشوی آن کتاب آموزش مسائل زناشویی بگذارید. اگر اتاق کوچک است و تخت به دیوار چسبیده است بهتر است قسمت آزاد تخت را که کنار آن میز است به اختیار شوهر، انتخاب شود و بقیه ی موارد را خودتان مذاکره نمائید.

برای همه ی شما عزیزان آرزوی شادکامی و نیک سرانجامی دارم.

لینک کانال دعا و اذکار : https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *