خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / دعای مجرب و سریع الاجابه برای جلوگیری از خیانت شوهر (خیانت نکردن مرد به زن )

دعای مجرب و سریع الاجابه برای جلوگیری از خیانت شوهر (خیانت نکردن مرد به زن )

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای مجرب و سریع الاجابه برای جلوگیری از خیانت شوهر (خیانت نکردن مرد به زن ) را برای شما عزیزان قرار دادیم .

دعای مجرب و سریع الاجابه برای جلوگیری از خیانت شوهر (خیانت نکردن مرد به زن )
دعای مجرب و سریع الاجابه برای جلوگیری از خیانت شوهر (خیانت نکردن مرد به زن )

دعای مجرب و سریع الاجابه برای جلوگیری از خیانت شوهر (خیانت نکردن مرد به زن ),دعایی قوی و مجرب برای خیانت نکردن مرد به زن,دعایی از امام علی (ع) برای خیانت نکردن مرد به زن,ذکر و دعای کلیدی و خیلی مجرب برای جلوگیری از خیانت کردن شوهر

دعای مجرب و سریع الاجابه برای جلوگیری از خیانت شوهر (خیانت نکردن مرد به زن )

همه دعاها متبرک می باشند و اگر با خلوص نیت خوانده شوند مورد استجابت قرار خواهند گرفت ماه رجب یکی از ماه های مهم و بسیار مقدسی می باشد که در این ماه دعای خیلی از افراد مورد استجابت خداوند قرار گرفته است این دعا هم یکی از دعاهای متبرک و سریع الاجابه می باشد شما اگر این دعا را هر روز بخوانید شما را خیانت شوهرتان در امان نگه خواهد داشت در ادامه جزئیات دعای موثر پیشگیری از خیانت شوهر را در سایت دعاگو خواهید خواند در ادامه با ما همراه باشید.

دعای ذیل معروف به دعای وفاداری و محبت همسر است . فردی كه نميخواهد شوهرش همسر دوم اختيار كند و به نحوی ميخواهد كه زندگيش به اذن و اراده پروردگار از دوام و استحكام بهتر برخوردار باشد، و مهر و محبت شوهرش هم نسبت به او بيشتر شود و وفاداری بیشتر داشته باشد، اگر آيه شريفه ذيل را با گلاب و زعفران در سه برگه نوشته، اولی را به مطلوب بنوشاند. برگه دوم را زير يا داخل بالش مطلوب بگذارد و برگه سوم را با خود به همراه داشته باشد ان شاء الله به اذن باريتعالی به خواست خود خواهد رسيد.

آيه شريفه اين است:

(لا يحل لك النساء من بعد والا ان تبدل بهن من ازواج ولو اعجبك حسنهن الا زوجتك).

توجه شود:

اسم خودش و مادرش را هم در ورقه بنويسد و شرايط عمومی نوشتن دعا را رعايت كند.

التماس دعا

***************************************

در بلبشوی نظریه‌های ضد و نقیض اجتماعی و راهکارهای من در آوردی روانشناسان پیدا کردن مرشدی که راه را از چاه نشانمان دهد کار سختی نیست؛ فقط کافی است طالب باشیم تا نوری قدسی راه را نشانمان دهد.

تاهل نوعی پایبندی و تعهد زوجین نسبت به یکدیگر را ایجاد می کند که این تعهد دو طرفه است. این تعهد به قدری مهم است که اساس اعتماد در یک زندگی مشترک است و در صورت شکستن این تعهد توسط هر کدام از طرفین از بین رفته یا دچار آسیب های جدی می شود.

ریشه بخش قابل توجهی از جنایات خانوادگی و طلاق ها در خیانت زوجین نهفته است و خانواده ها باید سعی کنند با پرهیز از این کار زندگی خود را در معرض انواع آسیب های اجتماعی مهلک قرار ندهند.

متاسفانه بی وفایی و خیانت همیشه وجود داشته ولی متاسفانه در سال های گذشته به جای بررسی دلایل و تبعات آن در جامعه به پاک کردن صورت مساله پرداخته ایم. اما اکنون و با افزایش آمار بی وفایی همسران نسبت به یکدیگر در جامعه عده ای از کارشناسان و آسیب شناسان به طرح موضوع پرداخته و درصدد حل آن بر آمده اند.

اما براستی چرا برخی از مردان خیانت می‌كنند؟همه مردان تا حدی می‌دانند كه خیانت كار درست و پسندیده ای نیست و از ابتدا بیشتر آنها حتی اجازه نمی دادند که فكر خیانت به ذهنشان خطور کند ولـی مـتاسـفانه گاهی دچار این اشتباه و گناه بزرگ می‌شوند.

کارشناسان حوزه خانواده از بین رفتن عشق و علاقه، عدم جذابیت همسر، سهل انگاری زنان، اخلاق و رفتار غیر قابل تحمل همسر، بولهوسی و هوسرانی، عقده‌ها‌ی جنسی، زیاده خواهی و تنوع طلبی ، بی خطر شمردن خیانت و عدم رقبت زن به داشتن روابط با شوهر خود را از مهمترین دلایل خیانت به همسر معرفی کرده‌اند؛ اما حضرت علی(ع) در تعبیری ظریف ریشه پاکدامنی را یک چیز معرفی کرده است: حیا.

امیر المومنین(ع) تضمین کرده‌اند در صورتی که در شما ریشه حیا نخشکیده باشد، میوه پاکدامنی خواهید داد.

حیا برای روح انسان همان نقش گلبول‌های سفید برای بدن را بازی می کند. گلبول‌های سفید عامل بازدارنده و محافظان بدن به حساب می آیند تا در صورت حمله عوامل بیرونی به مقابله با آنها بپردازند. حیا نیز در شرایطی که عوامل بیرونی همانند از بین رفتن عشق و علاقه، عدم جذابیت همسر، سهل انگاری زنان و امثالهم به روح انسان حمله ور شوند از آلوده شدن شخص به بیماری خیانت جلوگیری می‌کنند. در صورت از بین رفتن و یا ضعیف شدن حیا در شخص احتمال تاثیر گذاری این عوامل بیرونی بیشتر می شود.

بی حیایی زنگ خطری است که با مشاهده آن باید گوش به زنگ باشیم که امروز یا فردا همسرمان به وادی خیانت بی افتد. پس اگر می‌خواهید همسرتان به شما خیانت نکند با امر به معروف و نهی از منکر در مقابل بی‌حیایی بایستید.

امام على عليه السلام: اَصلُ المُروءَةِ الحَياءُ وَ ثَمَرَتُهَا العِفَّةُ؛
امیر المومنین (ع) می فرمایند: ريشه مردانگى حيا و ميوه اش پاكدامنى است.

(غررالحكم، ج2، ص418، ح3101)

لینک کانال دعا و اذکار : https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *