خانه / دعا / دعا و آیات قرآنی تا چه اندازه در شفای بیماری ها و سلامت انسان تاثیرگذار است؟

دعا و آیات قرآنی تا چه اندازه در شفای بیماری ها و سلامت انسان تاثیرگذار است؟

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعا و آیات قرآنی تا چه اندازه در شفای بیماری ها و سلامت انسان تاثیرگذار است؟ را برای شما عزیزان قرار دادیم .

دعا و آیات قرآنی تا چه اندازه در شفای بیماری ها و سلامت انسان تاثیرگذار است؟
دعا و آیات قرآنی تا چه اندازه در شفای بیماری ها و سلامت انسان تاثیرگذار است؟

دعا و آیات قرآنی تا چه اندازه در شفای بیماری ها و سلامت انسان تاثیرگذار است؟,علت و دلیل اثر کردن دعا برای شفای بیماری ها چیست ,تاثیر دعا برای سلامتی انسان چقدر است ؟,دعا کردن و آیات قرآنی چه اندازه بر روی سلامت انسان تاثیرگذار هستند ؟,تاثیر شگفت انگیز دعا و آیات قرآنی در شفا و درمان بیماری های انسان

دعا و آیات قرآنی تا چه اندازه در شفای بیماری ها و سلامت انسان تاثیرگذار است؟

بسیار خوانده یا شنیده یا دیده‌ایم که افراد بسیاری با خواندن دعا یا قرآن یا نماز یا زیارت و توسل، از بیماری خود نجات پیدا کرده و سلامتی خود را بازیافته‌اند. اما چرا و چگونه، یاد خدا می‌تواند در شفای بیماری تاثیر گذار باشد؟

نمیدانم مستند شهادت آب را دیده اید یا نه؟ اگر ندیده اید یک جستجو در اینترنت انجام دهید یا با استفاده از لینک زیر آن را دانلود کنید و حتما آنرا تماشا کنید.

این مستند دلیل خوبی بر اثبات تاثیرگذاری دعا و … بر سلامت انسان است. این مستند درواقع بیان میکند که آب (عنصر حیاتی تمام موجودات زنده) دارای درک و شعور است و با خوبیها شکل زیبا به خود می‌گیرد اما با بدیها شکل بدی پیدا می‌کند. همانطور که می‌دانید آب 90 درصد خون بدن انسان و 60 تا 70 درصد وزن بدن انسان را تشکیل می‌دهد. بنابراین طبیعی است که سلولهای بدن انسان نیز با خوبیها زیباتر و سالمتر شود و با بدیها زشت و بیمار شود. البته همانطور که آب واکنش نشان می‌دهد همه عناصر و مواد طبیعت نیز همین گونه هستند، پس دلیل تاثیرگذاری دعا، قرآن، زیارت و … بر شفای بیماریها روشن می‌شود. هرچند می‌دانیم که هرچقدر یقین و خلوص نیت بیشتر باشد این اثرگذاری نیز بیشتر خواهد شد.

من خود به شخصه چند بار این مطلب را امتحان کرده ام. شما هم میتوانید با مواد مختلف و کلمات مختلف امتحان کنید. یک روز یک نارنگی کاملا سالم را از وسط دو تکه کردم و در دو شیشه کاملا شبیه هم قرار دادم. روی یکی از شیشه ها نوشتم خدا و روی یکی از شیشه ها نوشتم ابلیس! پس از 3 روز نتیجه این بود که نارنگی درون شیشه خدا کاملا سالم مانده بود، اما نارنگی درون شیشه ابلیس، کپک زیادی زده بود. واقعا جالب و باور نکردنی بود. به ذهنم رسید که نوشته روی شیشه ها را عوض کنم تا ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد؟! بعد از چند روز نتیجه این بود که نارنگی درون شیشه ابلیس (شیشه خدای قبلی) نیز کپک زده بود اما نارنگی درون شیشه خدا (شیشه ابلیس قبلی) که قبلا کپک داشت، بیش از آن خراب نشده بود یعنی کپک آن بزرگتر نشده بود، حال آنکه در حالت عادی وقتی چیزی کپک می زند با گذشت زمان کپک آن بیشتر و بیشتر می‌شود.

بنابراین چنانچه شخصی پر از افکار و اعمال منفی باشد تعجبی ندارد که بیمار شود، اما بایستی با توبه و افکار و اعمال مثبت و دعا و یاد خدا سلامتی خود را بازیابد. البته دقت شود این سخن بدین معنی نیست که هر کس بیمار شود به دلیل افکار منفی بوده است.

لینک کانال دعا و اذکار : https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *