خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / دعای سریع الاجابه و مجرب برای رفع کینه کدورت و دشمنی میان دو نفر

دعای سریع الاجابه و مجرب برای رفع کینه کدورت و دشمنی میان دو نفر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای سریع الاجابه و مجرب برای رفع کینه کدورت و دشمنی میان دو نفر را برای شما عزیزان قرار دادیم .

دعای سریع الاجابه و مجرب برای رفع کینه کدورت و دشمنی میان دو نفر
دعای سریع الاجابه و مجرب برای رفع کینه کدورت و دشمنی میان دو نفر

دعای سریع الاجابه و مجرب برای رفع کینه کدورت و دشمنی میان دو نفر,دعای قوی برای رفع کینه,دعای موثر برای رفع سریع کینه و کدورت,دعایی بسیار مفید برای رفع دشمنی میان دو نفر,بهترین و قویترین دعا برای برطرف کردن کینه کدورت دشمنی بین دو نفر

دعای سریع الاجابه و مجرب برای رفع کینه کدورت و دشمنی میان دو نفر

در شرایطی که مشکلی میان دو نفر به وجود می آید می توان از دعاهایی مانند: دعا برای رفع کینه و دشمنی،دعای رفع کدورت بین دو نفر،دعا جهت آشتي كردن،دعا برای رفع قهر،دعا برای رفع دعوای زن و شوهر،دعا برای رفع دعوای خانوادگی،دعا برای رفع اختلافات خانوادگی،دعای محبت بین اعضا، استفاده کرد تا بتوانیم مشکل را حل کنیم.

دعا برای رفع کدورت

اگر فردی بخواهد که محبوب قلوب دیگران گردد و همگان دوستش بدارند ، آیه هفتم از سوره مبارکه ممتحنه را بخواند و به کف دست خود بدمد و سپس دست را بر سر و صورت بکشد ، محبوب همگان خواهد شد و همگان دوستش خواهند داشت.

«عَسَی اللهُ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَ بَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَهً وَ اللهُ قَدیرٌ وَ اللهُ غَفورٌ رَحیمٌ»

دعا برای رفع کینه و دشمنی

برای آشتی و رفع کدورت میان دو نفر آیه شریفه ذیل را سه مرتبه قرائت کند و به سمت فردی که مد نظر است بدمد ، حتما میان آنها آشتی برقرار خواهد گردید و حتی فرد مقابل از او عذر خواهی خواهد نمود. آیه ذیل را بخواند :

وتَمَّتْ کَلِمَهُ رَبِّکَ صِدْقاً وَ عَدْلاً لا مُبَّدِلَ لِکَلِماتِهِ وَ هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ .

دعای رفع کدورت بین دو نفر

مجرب است به جهت نفاق و کدورت و دلخوری میان زن و شوهر هر دو نیت کنند به جهت برقراری صلح و عاطفه میان آنها و و با رعایت کردن کامل اداب و شرایط آیه ٧٢ سوره یاسین

[وَ ذَلَّلْناها لَهُمْ فَمِنْها رَکُوبُهُمْ وَ مِنْها یَأْکُلُونَ]

 را به تعداد ٧۱ مرتبه رو به قبله بر هر خوردنی یا خوراکی و یا هر غذای شیرین بخواند و میل نمایند ان شاءالله محبت میانشان برقرار گردد.

دعا برای رفع قهر

برای اینکه محبتش در دل همگان افتد و تمامی افراد دوستش بدارند سعی کند که همیشه با وضو و طهارت باشد. آیه شریفه ذیل را با گلاب و زعفران بر روی کاغذ بدون خط بنویسد و در شرایط پاکی و طهارت کامل با خود به همراه داشته باشد.

(( یُحِبّونَهُم کَحُبِّ الله اَلذینَ امَنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه ))

دعا برای رفع دعوای خانوادگی

برای افزایش مهر و محبت آیات شریفه ذیل از سوره یس را بر هفت تکه یا دانه نمک بخواند (بصورت تک به تک) و بر آنها بدمد و سپس بگوید به اسم فلان فرزند فلان علی محبه فلان فرزند فلان (اسم شخص مورد نظر و مادرش و سپس اسم خودش و مادرش را بگوید) و سپس آن نمکها را یک یک در آتش بیاندازد . فرد مطلوبش بی قرار میشود و محبتش بسیار زیاد خواهد شد.

قَالَ مَنْ یُحْیِی الْعِظَامَ وَهِیَ رَمِیمٌ

قُلْ یُحْیِیهَا الَّذِی أَنْشَأَهَا أَوَّلَ مَرَّهٍ وَهُوَ بِکُلِّ خَلْقٍ عَلِیمٌ

الَّذِی جَعَلَ لَکُمْ مِنَ الشَّجَرِ الْأَخْضَرِ نَارًا فَإِذَا أَنْتُمْ مِنْهُ تُوقِدُونَ

دعا برای رفع دعوای زن و شوهر

برای آشتی و محبت میان زن و شوهر دستورالعمل ذیل را انجام دهد و سه روز آنرا تکرار کند. چهارده مرتبه آیات شریفه پنجاه و چهار تا پنجاه و ششم از سوره مبارکه اعراف را با خلوص قلبی بر ظرفی از اب پاک بخواند و سپس قدری از آن آب را بنوشد و بقیه را در چهار گوشه اتاق یا منزل بپاشد. میان آنها محبت بسیار زیاد برقرار خواهد شد. مجرب است.

آیات ذیل از سوره مبارکه اعراف  را بخواند :

إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ (۵۴) ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً ۚ إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ (۵۵) وَلَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ (۵۶)

دعا برای رفع اختلافات خانوادگی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ ﴿١﴾ وَرَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا ﴿٢﴾ فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ کَانَ تَوَّابًا ﴿٣﴾

لینک کانال دعا و اذکار : https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *