خانه / مطالب متفرقه / جن زدگی چگونه است ؟ علت دخالت جنها در زندگی انسان ها چیست ؟

جن زدگی چگونه است ؟ علت دخالت جنها در زندگی انسان ها چیست ؟

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2AGOO.COM جن زدگی چگونه است ؟ علت دخالت جنها در زندگی انسان ها چیست ؟ را برای شما عزیزان قرار دادیم .

جن زدگی چگونه است ؟ علت دخالت جنها در زندگی انسان ها چیست ؟
جن زدگی چگونه است ؟ علت دخالت جنها در زندگی انسان ها چیست ؟

جن زدگی چگونه است ؟ علت دخالت جنها در زندگی انسان ها چیست ؟,مطالب و اطلاعاتی درباره جن زدگی,علائم و نشانه های جن زدگی چیست ,راه و روش درمان جن زدگی چیست ؟,چرا اجنه در زندگی انسان دخالت می کنند ؟

جن زدگی چگونه است ؟ علت دخالت جنها در زندگی انسان ها چیست ؟

جن زدگی
چنانچه در قرآن نيز بيان شده است “جن ها” موجوداتي شبيه انسانها هستند كه ديده نمي شوند اما آنها انسانها را مي بينند. آنها زندگي فردي، اجتماعي و خانوادگي دارند، تشكيل خانواده مي دهند، زندگيشان در اين دنيا مثل انسان با تولد شروع و با مرگ پايان مي يابد، بر روي همين زمين زندگي مي كنند و انسانها آنها را نمي بينند و آنها را احساس نمي كنند.
جن ها به طور معمول و عادي در زندگي انسانها هيچ نوع دخالت و تصرفي نمي كنند، ولي در بعضي از حالات عده ايي از جن ها در زندگي گروهي از انسانها دخالت مي كنند كه اين نوع تاثير و دخالت داراي انواعي مي باشد كه در ادامه انواع، اسباب و نشانه هاي انسان جن زده را بيان مي كنيم و نياز به ذكر است كه جن زدگي با علايم سحروجادو تفاوت دارد.
نشانه هاي انسان جن زده
1ـ تشنج و صرع
شخصي كه توسط جن مورد حمله و ضرر قرار مي گيرد، نشانه هايي در او ظاهر مي شود كه بيشتر اوقات به صورت تشنج يا همان صرع بروز مي كند و شخص جن زده گاه و بيگاه دچار تشنج غير معمول مي شود و يا شخص يكباره و بدون سوابق پزشكي دچار تشنج شديد مي شود و صرع در او به صورت كامل مشاهده مي شود و مهم ترين نكته در اين زمينه اين است كه اين نوع تشنج و صرع هيچ نوع تفسير پزشكي ندارد و پزشك علت اين امر را نمي داند.
2ـ ديوانگي و جنون
ممكن است شخص جن زده كه دچار جن زدگي شده است به طور كلي عقل و هوش خود را يكباره از دست بدهد و به قول معروف ديوانه و يا مجنون ناميده مي شود كه اين امر ممكن است از تاثيرات جن باشد.
3ـ مشاهده امور عجيب و غريب در منزل
همچنين ممكن است جن به دلايل متفاوت در امور منزل و خانه شخص دخالت كند به طوري كه شخص سر و صداي غيرمتعارفي در خانه بشنود و يا وسايل خانه به طور غريبي جا به جا شود و يا سنگ و اشياء ديگري پرتاب شوند و اموري از اين قبيل مي توانند نشانه ي حضور جن باشند.و فرد دچار جن زدگي شده باشد.
4ـ بيماري هاي جسمي
جن ممكن است بيماري هاي جسمي مانند درد شديد در بعضي از اعضاي بدن و اختلالاتي مثل كوري و كر و لالي و … ايجاد كند. پديد آمدن ناگهاني و نامشخص بودن علت آن از لحاظ پزشكي مهم ترين نكته در اين مشكلات است.
5ـ مشكلات هاي روحي رواني
جن ممكن است موجبات مشكلات روحي همچون افسردگي شديد و رغبت به تنهايي و انزوا و عصباني بودن را در شخص ايجاد كند.
6ـ داشتن علاقه و ارتباط  شديد با دستشويي
يكي از نشانه هاي جانبي در كنار نشانه هاي فوق اين است كه شخص جن زده بعد از اينكه به يكي يا بعضي از نشانه هاي بالا دچار شد، نشانه ي جانبي ديگري در او ظهور مي كند و آن اينكه هنگام دستشويي رفتن مدت زيادي آنجا مي ماند و يا بسياري از اوقات در نزديكي دستشويي مي نشيند.
7- نشانه هاي سحر
جن مي تواند مشكلاتي كه توسط سحر به وجود مي آيد را در انسان ايجاد كند لذا همه نشانه ها سحر مي تواند علامت جن زدگي نيز باشد.

علل دخالت جن در زندگي انسان ها

 جن ها به يكي از دلايل زير در زندگي انسان ها دخالت مي كنند و اسباب مشكلات را فراهم مي كنند:

1ـ انتقام
چنانكه گفتيم انسان ها، جن ها را نمي بينند، اما آنها ما را مي بينند و به همين خاطر ممكن است انسانها ناخواسته به بعضي از جن ها يا اعضاي خانواده آنها آسيبي وارد كنند، مثلا پا روي آنها بگذارند و يا … كه در اين صورت جن به خاطر انتقام در زندگي اين شخص دخالت مي كند و اسباب مشكلات را فراهم مي كند.
2ـ عشق و عاشق شدن
جن ها هم مانند انسان ها متشكل از دو جنس نر و ماده هستند كه به همين علت ممكن است جن عاشق انساني شود و وارد بدن وي شود كه در پي ورود جن به بدن انسان مشكلاتي پديد مي آيد.
3ـ شرارت جن
جن ها همچون انسان ها داراي اديان و عقايد مختلفي هستند و ممكن است مسلمان، مسيحي، يهودي و يا … باشند و طبعا بعضي از آنها بد و بعضي خوب هستند. جن هاي شرور و بد ممكن است بدون هيچ دليلي وارد زندگي انسان ها شده و زندگي آنها را مختل كرده و مشكلات متفاوتي را بوجود بياورند.
درمان جن زدگي
امروزه بسياري از روش هاي درمان جن زدگي غيرشرعي مي باشند و اين در حالي است كه روش هاي شرعي و قوي تري وجود دارد كه همنوا با آيات قرآني و اذكار نبوي و احاديث رسول الله صلي الله عليه و سلم مي باشد.
ما در اين سایت سعي مي كنيم با جن زدگان در دو مرحله همراه و مشاور آنان باشيم:
مرحله اول: تشخيص بيماري
وجود نشانه هاي فوق هميشه دلالت بر جن زده بودن ندارد، بلكه با روش هاي خاصي مي بايست به اين يقين رسيد كه شخص جن زده است يا نه؟
به همين خاطر اين سايت در اين مرحله با كساني كه اين نشانه ها دارند همراه خواهد بود.
مرحله دوم: درمان
پس از اينكه جن زده بودن شخص قطعي و يقيني شود مرحله درمان شروع مي شود. ما در اين مرحله نيز همراه شما خواهيم بود و فراموش نكنيم كه شفا دهنده فقط خداوند است و نگاهمان بايد به سوي خدا باشد و در مسير درمان از وسايل مشروع و حلال استفاده كنيم.
******************************
حال با مطالعه مطالب فوق ممكن است كه احساس كنيد خود شما يا يكي از نزديكانتان و دوستانتان احتمالا دچار سحر يا جن زدگي شده ايد يا بعضي از نشانه هاي آن را احساس مي كنيد در اين صورت توصيه هاي زير را به شما يادآوري مي كنيم :
1- همه چيز در دست خداوند هست و فقط اوست كه مي تواند هر مشكلي را آسان كند لذا بر او توكل كنيد و او را بخوانيد تا شما را كمك كند. 
2- در مسير درمان فقط از روش هايي استفاده كنيد كه مشكل شرعي نداشته باشد و فقط به كساني رجوع كنيد كه مورد اطمينان باشند، فراموش نكنيد كه بسياري با روش هاي شيطاني مي توانند اين مشكلات را حل كنند ولي چون روش هاي آنها غير شرعي هست رجوع و درمان از طريق آنها  اشكال شرعي دارد.
3- به محض اينكه بعضي از اين نشانه ها را مشاهده كرديد دليل بر سحر يا جن زدگي نيست بلكه اين مشكلات و علامت ها مي تواند دلايل ديگري داشته باشد لذا پس از مشاهده علامت ها بايد توسط متخصص به اين نتيجه رسيد كه شما دچار سحر يا جن شده ايد يا نه؟

لینک کانال دعا و اذکار : https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *