خانه / مطالب متفرقه / دستیابی به قدرت درون با شناخت انرژهای درونی – استفاده از راز قدرت مخفی وجودی انسان

دستیابی به قدرت درون با شناخت انرژهای درونی – استفاده از راز قدرت مخفی وجودی انسان

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دستیابی به قدرت درون با شناخت انرژهای درونی – استفاده از راز قدرت مخفی وجودی انسان را برای شما عزیزان قرار دادیم .

دستیابی به قدرت درون با شناخت انرژهای درونی - استفاده از راز قدرت مخفی وجودی انسان
دستیابی به قدرت درون با شناخت انرژهای درونی – استفاده از راز قدرت مخفی وجودی انسان

دستیابی به قدرت درون با شناخت انرژهای درونی – استفاده از راز قدرت مخفی وجودی انسان,انرژی های درونی انسان,رسیدن به قدرت درونی انسان,روش و نحوه استفاده از راز قدرت پنهان انسان,اسرار و رازهای قدرت پنهان درون انسان,چگونه می توان قدرت درون انسان را شناخت؟,چگونه قدرت ماورا الطبیعه داشته باشیم ؟,انجام مراقبه و مدیتیشن برای تلقین و تقویت انرژی درونی,حس شهودی و قدرت فکر درونی,افزایش قدرت درون انسان با تمرکز,اسرار و راز قدرت درون انسان,تقویت انرژی درون با جملات تاکیدی مثبت 

دستیابی به قدرت درون با شناخت انرژهای درونی – استفاده از راز قدرت مخفی وجودی انسان

در اعماق وجود ما جایی هست که حاوی طلاست. در حقیقت همه قدرت درون ماست. دانستن این موضوع که چگونه به قدرت درون برسیم نیاز به شناخت انرژی درون انسان دارد.

استفاده از راز قدرت پنهان درون انسان

هر یک از ما پهنه‌ای هستیم با خاک زرینی از ذرات طلا. کل ماجرای موفقیت یعنی رسیدن به رگه طلا و قدرت درون. انسان‌های موفق کسانی هستند که رگه طلای وجودشان یعنی در واقع نیروهای درونی انسان را کشف کرده‌اند و از آن بهره‌برداری می‌کنند. اما رگه طلا فقط مختص موفق‌ها نیست.

همه ما با رگه‌ای از طلا به دنیا می‌آییم. فقط بعضی هامان آن را کشف می‌کنیم، بعضی هامان نمی‌کنیم. همه ما بیشتر ازآنچه فکر می‌کنیم غنی هستیم.  همه ما با منابع درونی به دنیا می‌آییم که اغلب اوقات نامکشوف باقی می‌مانند. منابعی که حتی از آن‌ها بی‌خبریم و بیشتر اوقات نه خودمان، نه دیگران وجودشان را باور نمی‌کنیم.

همه ما با ذخایر بالقوه‌ای از طلای درون به دنیا می‌آییم. طلای درون ما استعدادها و موهبت‌های خدادادی است که خاص خود ماست. در حقیقت قدرت درون ما مختص خود ماست. بیشتر ما بیشتر ازآنچه تصور می‌کنیم استعداد داریم. کل کار ما در زندگی، کشف و پرورش استعداد و قدرت درون ماست.

قدرت درونی چیست
قدرت پنهان درون انسان

قدرت درونی چیست

هر چه که به آن عشق می‌ورزیم می‌تواند نشانه استعدادمان در آن زمینه باشد. به‌عنوان ‌مثال عشق به موسیقی می‌تواند نشانه استعداد موسیقی نیز باشد، استعدادی که به علت موقعیت زندگی‌مان پرورش نیافته است. به همین ترتیب، خیلی از کسانی که با ولع کتاب می‌خوانند، نویسنده‌هایی در خفا هستند که می‌ترسند آشکارا وارد وادی نویسندگی شوند.

هر چه که دست‌ و دلمان برای آن می‌لرزد، هر چه که احساس می‌کنیم بی آن نمی‌توانیم زندگی کنیم، یا دست‌کم بی پرتو آن زندگی‌مان بی‌نور و کم‌فروغ به نظر می‌رسد، همان قدرت درون ماست و کل کار ما در زندگی، کشف قدرت درون خود است.

با کشف و استعداد این قدرت درونی انسان یا رگه طلاست که می‌توانیم زندگی‌مان را غنی کنیم. با بهره‌برداری از رگه طلای وجودمان است که می‌توانیم به موفقیت و رضایت خاطر حقیقی در زندگی برسیم. ازآنجاکه خدا خالق ما و طلای وجود ماست، کشف قدرت درون اعماق وجودمان، به عمیق‌ترین وجه ممکن ما را به خدا وصل می‌کند و امکان تحقق خواست خدا از طریق ما را فراهم می‌سازد.

جولیا کامرون، استاد پرورش خلاقیت در کتابش می‌گوید: معدنچیان برای رسیدن به معدن طلا باید حجم عظیمی از خاک و مواد بی‌ارزش را زیرورو کنند که به آن کار شاق و تحمیلی می‌گویند. در زندگی شخصی نیز کار شاق و تحمیلی ما می‌تواند تابش نور استعداد خلاقمان را تیره‌وتار کند.

در زیر خروارها تعابیر منفی دیگران، ما باید به‌طور فعال به دنبال رگه‌های درخشان قابلیت‌ها، رؤیاها و آرزوها و آمالمان بگردیم. ما نیز مانند معدنچیان برای یافتن این رگه‌های ثروت مخفی، حفاری می‌کنیم. ما نیز کلوخ‌های خویشتن پنهان در زیر سطح زندگی را برمی‌داریم، این گنجینه‌ها را به روشنایی روز می‌آوریم، پاک می‌کنیم و تصاحب می‌کنیم.

هر تکه از اعتباری که به ما خودمان می‌دهیم، بخشی از قدرت درون ماست.

چگونه قدرت ماورا طبیعی داشته باشیم
قدرت ماورا طبیعی

چگونه قدرت ماورا طبیعی داشته باشیم

برای اینکه بدانیم چگونه قدرت ماورایی داشته باشیم نیاز داریم تا به توانایی های نیرون درون خود آگاه باشیم.

برای تقویت قدرت درون خود لازم است تا نکات زیر را مورد توجه قرار دهیم:

انجام مراقبه و مدیتیشن برای تلقین و تقویت انرژی درونی

وقتی انسان در حالت مراقبه و مدیتیشن قرار می گیرد می تواند قدرت انرژی ذهنی خودش را متمرکز کند و آن را در مسیری که مد نظرش هست، هدایت کند. با انجام مداوم ریلکسیشن و مدیتیشن به همراه تصویرسازی ذهنی دقیق می توان راه رسیدن به خواسته ها را بسیار آسان تر و سریع تر از حد تصور نمود.

در حقیقت وقتی در وجود خود سکون ذهنی ایجاد می کنید با تقویت قدرت فکر به افزایش انرژی ذهنی خواهید رسید.

این امر در نهایت منجر به افزایش قدرت درون و ارتباط بیشتر و نزدیکتر با کائنات می گردد. عاملی که باعث افزایش قدرت ماورا طبیعی در انسان ها می شود.

به حس شهودی و قدرت فکر درونی خود اعتماد کنید

حس شهودی یک قدرت درونی است که به ما کمک می کند تا چگونه قدرت ماورا طبیعی داشته باشیم . قدرت درون برخواسته از این حس بسیار قوی و در بسیار از مواقع کاملا درست و صحیح عمل می کند. حس شهودی یک نیروی درونی انسان است که در تشخیص صحت و موثر بودن تصمیم هایمان درزندگی تاثری به سزا دارد.

حس شهودی ناشی از تجربه های ما در زندگی و قدرت فکر ماست که در لحظه و بدون منطق از پیش تعیین شده ای فرمان می دهد.

با کنترل ذهنی و افزایش قدرت ضمیر ناخودآگاه می توان حس شهودی را تقویت کرد و تصمیم های درست تر و نتایج بهتری گرفت.

افزایش قدرت درون انسان با تمرکز

تمرکز همه جانبه می تواند منجر به افزایش قدرت فکر و انرژی درونی انسان گردد. تمرکز سبب هدایت نیروی ذهنی به  سمت خاص و مورد نظر می شود. هر چه تمرکز فرد بیشتر و قوی تر باشد، اتلاف انرژی او نیز در راه رسیدن به خواسته ها کمتر می گردد.

تمرکز داشتن بر روی هدف موجب تسریع فرد به سوی تمایلات شخصی اش می گردد. وقتی تمرکز بر روی موضوع یا هدف خاصی اعمال گردد و نحوه صحیح تمرکز به درستی فرا گرفته شود، از به هدر رفتن انرژی قدرت درون بسیار کمتر می گردد و با صرف انرژی کمتر می توان نتایج بزرگتر و دستاوردهای ارزشمندتری داشت.

اگر تمرکز با دیگر عوامل افزایش قدرت درونی که در ادامه بیان می کنیم، همراه گردد می تواند کارایی خودش را بیشتر نمایش دهد.

برای افزایش تمرکز ذهنی باید تمرینات مربوطه را به طور مداوم انجام داد تا به طور نهادینه در وجود شخص نقش ببندد.

برای تقویت تمرکز در افزایش قدرت درون می توان تمرکز دیدن شعله شمع در اتاق تاریک را تمرین کرد. همچنین به شمارش معکوس اعداد با فاصله های چند تایی پرداخت. مثلا از صد تا صفر را با فاصله پنج تایی یا هفت تایی رو به پایین شمارش را انجام دهیم.

قدرت در درون شماست
قدرت درونی

قدرت در درون شماست

بله قدرت در درون شماست در بیرون به دنبال آن نگردید. این نکته ای هست که خیلی از آدم ها برای تقویت قدرت درون و به دست آوردن قدرت ماورایی به آن توجه نمی کنند. آن ها فکر می کنند که از بیرون باید چیزی به زندگی شان تزریق شود و کاری برای تغییر انجام دهد.

در صورتی که قدرت پنهان درون انسان قابلیت انجام هر کاری و رسیدن به هر مرتبه ای را دارد.

برای پیدا کردن قدرت درون خود باید به چشمه لایزال هستی متصل شد. چشمه ای بیکران از نعمت ها و انرژی های مثبت که ما را می تواند به آسان ترین شکل ممکن به خواسته هایمان برساند.

کشف ارتباط ذهنی قوی و ارتباطی سیال با کائنات منجر به دریافت های شگفت انگیز از جهان هستی می شود. با پاک سازی روحی و انجان تمرینات مراقبه و مدیتیشن می تواند این ارتباط را سریع تر برقرار نمود.

برای این ارتباط سعی کنید بیشتر به دنیای درون خود سر بزنید و در احوالات شخصی تفکر عمیق تر داشته باشید. خودشناسی گام اول برای شناخت هستی و کائنات و پدید آورنده کائنات است. با خودشناسی می توان به خداشناسی رسید.

اسرار و راز قدرت درون انسان

حقایق اسرار و راز قدرت درون انسان بر کسی پوشیده نیست. اینکه نیرویی عظیم با انرژی درونی و قدرت روح در درون همه انسان ها قرار دارد مورد توافق اکثریت قریب به اتفاق دانشمندان و صاحب نظران است. اما روش استفاده از قدرت روح و قدرت فکر مساله ای چالش برانگیز است جای تامل و تفکر بسیار زیادی را می طلبد.

استفاده از قدرت درون به مثابه استفاده از غول چراغ جادویی را می ماند که اختیارش در دست ماست و توانایی انجام بزرگترین کارها و به دست آوردن اعجاب انگیزترین نتایج را دارد.

وقتی که خداوند انسان را آفرید از روح خود در انسان دمید و این عامل تمایز انسان با تمام موجودات است. دمیده شدن این روح خدایی انرژی درونی و نیروی ذهن متفاوتی را برای انسان بنا نهاد.

تمام این قدرت پنهان درون انسان به صورت بالقوه در فطرت انسان ها وجود دارد که باید به صورت بالفعل تحقق پیدا کند.

این امر بدون پاک سازی ذهنی و روحی و پالایش افکار منفی درونی رخ نمی دهد. انجام مراقبت از نفس درونی و پاک نگه داشتن اندیشه ذهنی می تواند در نهایت به دست یابی به قدرت درون منجر گردد.

تقویت انرژی درون با جملات تاکیدی مثبت

جملات تاکیدی مثبت می تواند به نوعی کار برنامه ریزی ذهنی و ضمیر ناخودآگاه را انجام دهد. ضمیر ناخودگاه نقش به سزایی در کشف و به کار گیری قدرت درون انسان دارد و می تواند به طور نامحسوس نوع تفکر و نقش انرژی درونی را در کارکرد های گوناگون افزایش چشمگیری ببخشد.

وقتی که از جمله های تاکیدی مثبت در راستای رسیدن به هدف خود استفاده می کنیم، در واقع به ذهن ناخودآگاه خود فرمان می دهیم تا با آزاد سازی قدرت درون بتواند انرژی ذهنی مورد نیازش را از طبیعت و کائنات دریافت کند.

جمله های تاکیدی اگر به درستی و به شیوه مثبت ادا شوند قطعا تاثیرگذار خواهند بود. بهترین و موثرترین زمان برای تکرار جملات تاکیدی مثبت در صبح زود بلافاصله بعد از بیدار شدن و شب زمان قبل از خوابیدن می باشد. اگر در این زمان ها جمله های تاکیدی را تکرار نمایید، کارایی بیشتری خواهند داشت.

تقویت قدرت درون
تقویت قدرت درون

تقویت قدرت درون انسان با تصویرسازی ذهنی

تصویر سازی ذهنی یک از روش های کارامد مانند استفاده از جملات تاکیدی است. اما متخصصان و دانشمندان با انجام تحقیقات و آزامایش های بسیار زیادی به این نتیجه رسیده اند که اثر تصویرسازی ذهنی بسیار بالاتر و سریع تر از استفاده از جمله های تاکیدی است.

برای انجام تصویرسازی ذهنی نیاز به هیچ فرآیند پیچیده و کارهای عجیب و غریبی نیست، فقط کافی است که تمام آن اتفاقات مثبت و خوشایندی که منتظری هستیم را با تمام جزئیات در ذهن خود قبل از وقوع تصویرسازی ذهنی کنیم.

در تصویر سازی ذهنی که یک از اقسام قدرت درون انسان است، شخص باید اتفاق مورد نظر را با کوچک ترین جزئیات و زوایای گوناگون برای خودش و در ذهن خود شبیه سازی نماید. هر چه جزئیات و مسائل کوچک تری را در این تصویر سازی ها بیشتر مد نظر قرار دهد، برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه برای دستیابی خواسته ها بهتر صورت می گیرد.

شاید اکثر ما در زندگی شخصی خود تجربه های تصویرسازی ذهنی را داشته ایم. اما متاسفانه باید گفت اکثر این تصویرسازی ها در جهت منفی و برای اتفاقات ناگوار بوده است!

تصویرسازی منفی از اتفاقات آینده که منجر به ایجاد حس یاس و ناامیدی به همراه بروز استرس در وجودمان می گردد که کارایی ما را در انجام امور به میزان فاجعه آمیزی کاهش می دهد.

بنابراین کار عاقلانه این است که برای افزایش قدرت درون و دستیابی به نتایج بهتر و ارتقا سطح زندگی باید از تصویرسازی ذهنی متبت به جای تصویرسازی ذهنی منفی استفاده نماییم.

استفاده از قدرت روح

روح انسان در کسب توانمندی های معنوی توانایی های زیادی دارد. در استفاده از قدرت روح برای افزایش قدرت درونی انسان باید به نیرومند ساختن قدرت روح پرداخت.

باید توجه داشت که روح انسان به طور ذاتی بسیار قدرتمند است ولی بر اثر قید و بند هایی که در اثر قرار گرفتن در حجاب بدن قرار گرفت، از توانایی هایش کاسته شد و نفوذ و تصرفش در کائنات خیلی محدودتر و ضعیف تر گشت.

هر کدام از حواس پنج گانه در حکم قیدی برای روح را دارند که باعث محدودیت بیشتر آن می گردند. راه استفاده از قدرت روح این است که توانمند سازی روح پرداخته شود. برای توانمند ساختن قدرت روح باید تا حد ممکن روح را جلا بخشید و از زنجیر هواهای نفسانی و هوس های جسمانی رهایی بخشید.

هر اطلاعات و ورودی که از طریق دیدن، شنیدن و یا سایر حواس پنج گانه موجب رنجش روح گردد به مراتب از تاثیرش در کنترل قدرت درون انسان نیز خواهد کاست.

به همین جهت هست که بسیاری از بزرگان در منزه نگه داشتن روح اهتمام بسیاری ورزیده اند و کوشیده اند تا پاکیزه نگه داشتن روح، از قدرت روح در تغییر  قدرت درونی استفاده بیشتری نمایند.

لینک کانال دعا و اذکار : https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *