خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / چهار دعایی که شما را به آرامش روحی میرساند.

چهار دعایی که شما را به آرامش روحی میرساند.

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com  چهار دعا و ذکری که شما را به آرامش روحی میرساند را برای شما عزیزان قرار دادیم .

دعا و ذکر سريع الاجابه براي آرامش,دعاي بسيار مجرب براي آرامش,ذکر براي دوري از ترس و وحشت و مکر و حیله,ذکر قوي و تضميني براي رسيدن به آرامش از اندوهگینی

چهار دعایی که شما را به آرامش روحی میرساند.

به گفته ی حضرت امام جعفر صادق ( علیه السلام ) ، کسی که از چهار چیز میترسد چگونه میتواند به این اذکار از بیم آنها رهایی یابد :

اولین ذکر برای دوری از بیم و ترس :

شخصی که بیم و ترس بر وی غلبه کرده ، به ذکر حسبنا الله و نعم الوکیل و آیه ی 177 از سوره ی مبارکه ی آل عمران پناه ببرد. پس هیچ گونه بدی به وی نخواهد که برسد تا آرامش بیابید.

دومین ذکر برای دوری از اندوهگینی و غم :

خداوند در آیه ی 88 سوره ی انبیا فرموده که : پس ما یونس را در اثر تمسک به ذکر یاد شده، از اندوه نجات دادیم و همین گونه مومنین را نجات می بخشیم

پس برای دوری از اندوه باید به ذکر (لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین) و سوره مبارکه انبیا آیه ی ۸۷ پناه ببرید تا آرامش بیابید.

سومین ذکر برای دوری از مکر و حیله است :

خداوند در سوره ی غافر آیه ی 45 فرموده : پس خداوند (موسی را در اثر ذکر یاد شده) از شر و مکر فرعونیان مصون داشت

پس برای دوری از مکر و حیله باید به ذکر (افوض امری الی الله، ان الله بصیر بالعباد) سوره مبارکه غافر آیه ۴۴پناه ببرید تا آرامش بیابید.

چهارمین ذکر برای شخصی که طالب دنیا و زیبایی های آن است :

خداوند در آیه ی 40 سوره ی مبارکه کهف فرموده است که : مردی که فاقد نعمتهای دنیوی بود، خطاب به مردی که از نعمتها برخوردار بود فرمود: اگر تو مرا به مال و فرزند، کمتر از خود می دانی امید است خداوند مرا بهتر از باغ تو بدهد

پس برای زیبایی های دنیا باید به ذکر (ماشاءالله لاحول و لاقوة الا بالله) و سوره مبارکه کهف آیه ۳۹ پناه برد تا به آرامش رسید.

لینک کانال دعا و اذکار :https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *