خانه / آیات قرآنی / آیات مربوط به صبوری 6

آیات مربوط به صبوری 6

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com  آیات مربوط به صبوری 6 را برای شما عزیزان قرار دادیم .

 

آیات قرآن صبر و صبوری,آیات مربوط به شکیبایی,آیات قرآن در مورد صبر و بردباری,صبر و شکیبایی در بین آیات قرآن

 

آیات مربوط به صبوری 6

آیات و معانی آنها در قرآن که در مورد صبر و شکیبایی و بردباری هستند . خدوند در قرآن ، بنگان خود را به صبر و بردباری فرا میخواند گاه در سختی ها و گاه در تنگنا ها …

 

سوره هود آیه 11 : إِلَّا الَّذِینَ صَبرَُواْ وَ عَمِلُواْ الصَّالِحَاتِ أُوْلَئكَ لَهُم مَّغْفِرَةٌ وَ أَجْرٌ كَبِیر ( مگر آن كسانى كه صبر كردند در بلاها و عمل كردند نیكیها را، آن گروه از براى ایشان آمرزش و مژده بزرگ است )

سوره یوسف آیه 18 : وَ جَاءُو عَلىَ‏ قَمِیصِهِ بِدَمٍ كَذِبٍ قَالَ بَلْ سَوَّلَتْ لَكُمْ أَنفُسُكُمْ أَمْرًا فَصَبرٌْ جَمِیلٌ وَ اللَّهُ الْمُسْتَعَانُ عَلىَ‏ مَا تَصِفُون‏ ( و آوردند پیراهن او را به خون آلوده از روى دروغ. گفت یعقوب: نیست چنین كه می ‏گویید بلكه زینت داده است براى شما نفسهاى شما كار دیگرى را. پس صبر من صبرى است خوب و نیكو و از خدا كمك خواهند همه من هم از خدا كمك خواهم براى خبرى كه می‏دهید، كه اعانت كند خدا مرا در صبر بر آن غیر از این چاره نیست )

سوره یوسف آیه 83 : قَالَ بَلْ سَوَّلَتْ لَكُمْ أَنفُسُكُمْ أَمْرًا فَصَبرٌْ جَمِیلٌ عَسىَ اللَّهُ أَن یَأْتِیَنىِ بِهِمْ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْعَلِیمُ الْحَكِیم‏ ( یعقوب گفت به فرزندان خود: (پس از آنكه به دستور برادر بزرگ علت گرفتارى ابن یامین را بیان كردند یعقوب گفت: گمان نكنم چنین باشد كه می ‏گویید كه ابن یامین دزدى كرده گرفتار شده) بلكه زینت داد از براى شما نفسهاى شما كارى را كه میل به آن داشتید كه این فرزندم را هم از من جدا كنید. پس براى من صبر كردن خوب است شاید خدا به من برساند همه فرزندان دور مانده مرا البته خدا داناى حكیم است )

لینک کانال دعا و اذکار: https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *