خانه / آیات قرآنی / آیات مربوط به صبوری 11 آخرین قسمت

آیات مربوط به صبوری 11 آخرین قسمت

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com  آیات مربوط به صبوری 11 آخرین قسمت را برای شما عزیزان قرار دادیم .

 

آیات قرآن صبر و صبوری,آیات مربوط به شکیبایی,آیات قرآن در مورد صبر و بردباری,صبر و شکیبایی در بین آیات قرآن

 

آیات مربوط به صبوری 11 آخرین قسمت . .

آیات و معانی آنها در قرآن که در مورد صبر و شکیبایی و بردباری هستند . خدوند در قرآن ، بنگان خود را به صبر و بردباری فرا میخواند گاه در سختی ها و گاه در تنگنا ها . . .

این قسمت ، آخرین قسمت از آیات مربوط به صبوری و شکیبایی و بردباری در قرآن می باشد .

سوره طور آیه 48 : وَ اصْبرِْ لِحُكمْ‏ِ رَبِّكَ فَإِنَّكَ بِأَعْیُنِنَا وَ سَبِّحْ بحَِمْدِ رَبِّكَ حِینَ تَقُوم‏ ( صبر كن براى حكم پروردگار خود اى پیغمبر! كه البته تو در حفظ و عنایت مایى )

سوره قمر آیه 27 : إِنَّا مُرْسِلُواْ النَّاقَةِ فِتْنَةً لَّهُمْ فَارْتَقِبهُْمْ وَ اصْطَبرضهسه ( البته ما فرستادیم شتر صالح را براى امتحانشان و گفته شد به صالح كه: مراقب مردم باش كه با ناقه چه می ‏كنند سفارش كن كه مبادا سوء قصدى به ناقه نمایند و صبر كن بر آزار ایشان )

سوره قلم آیه 48 : فَاصْبرِْ لحُِكْمِ رَبِّكَ وَ لَا تَكُن كَصَاحِبِ الحُْوتِ إِذْ نَادَى‏ وَ هُوَ مَكْظُوم‏ ( صبر كن اى پیغمبر! براى حكم پروردگار خود و مباش در طلب عجله عذاب ایشان مثل صاحب ماهى كه یونس پیغمبر بود صبر نكرد بر اذیت قوم خود و عذاب ایشان را خواست. وقتى كه یونس خواند پروردگار خود را در حالتى كه او دلتنگ بود از قوم خود )

 

همان طوری که ملاحضه می فرمایید ، خداوند در قرآن از طریق آیات ، به هنگام سختی ها و صعب ها ، ما را به صبر و بردباری و شکیبایی فرا خوانده است و با یاد خداوند آرام و قرار بر شما بر خواهد گشت .

 

لینک کانال دعا و اذکار: https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *