خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / ذکر برای بخشش گناهان کبیره و صغیره

ذکر برای بخشش گناهان کبیره و صغیره

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com  ذکر برای بخشش گناهان کبیره و صغیره را برای شما عزیزان قرار دادیم .

 

ذکر و دعا برای بخشیده شدن ,ذکر برای آمرزیده شدن,بخشیده شدن از گناهان,بخشش برای گناه کبیره و صغیره

 

ذکر برای بخشش گناهان کبیره و صغیره

 

پیامبر فرمودند که هر کس این ذکر را روزی ده مرتبه بخواند ، خدا ی متعال چهل گناه کبیره ی فرد را می بخشد به گونه ای که انگار گناهی مرتکب نشده و فرد را از عذاب قبر و سختی های قیامت و ترس و هراس از مرگ ، نجات میدهد . . .

اَعددَتُ لِکُلِ هَول لا اِلهَ اَلا اللهُ، وَ لِکُلَ هَمٍ وَ غَمٍ ما شااللهُ، وَ لِکُلَ نِعمَةٍ الحَمدُاللهُ، وَ لِکُلِ رَخاءٍ اَشکُرُاللهُ، وَ لِکُلِ اُعجُوبَةٍ سُبحانَ اللهُ، وَ لِکُلِ ذَنبٍ اَستَغفِرُاللهُ، وَ لِکُلِ مُصیبَةٍ اِنا لِله وَ اِنا الَیهِ راجِعونَ، وَ لِکُلِ ضیقٍ حَسبِیِ اللهُ ، وَ لِکُلِ قَضاءٍ وَ قَدَرٍ تَوَکَلتُ عَلی اللهُ، وَ لِکُلِ عَدُوٍ اعتَصَمَتُ بِاللهِ، وَ لِکُلِ طاعَةٍ وَ مَعصِیَةٍ، لا حول وَلا قُوَه اِلا بِاللهَ العَلیِ العَظیم ؛

به این معنی است که :

من آماده کرده ام برای هر هول و هراسی کلمه لا اِلهَ اَلا اللهُ را، و برای هر هم و غمی ما شااللهُ (هر چه خدا بخواهد)، و برای هر راحتی و آسایشی ،شکر و سپاس خدارا، و برای هرچه باعث تعجب من گردد سبحان الله را، و برای هر مصیبتی اِنا لِله وَ اِنا الَیهِ راجِعونَ را، و برای هر گرفتاری این که بگویم خدا برای من کافی است، وبرای هر قضا و قدری تَوَکَلتُ عَلی اللهُ را، و برای مقابله با هر دشمنی عتَصَمَتُ بِاللهِ را،و برای هر طاعت و معصیتی اینکه بگویم:هیچ قدرتی نیست مگر توان و قدرت خداوند والا مرتبه .

همان طور که در قرآن نیز ذکر شده ، استغفار و بخشش خواستن از خدا باید به گونه ای باشد که هیچ شیرینی از گناه در دل بنده باقی نمانده باشد . به گونه ای نباشد که در دل بخواهد و بر لب استغفار کند .

 

لینک کانال دعا و اذکار: https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *