خانه / آیات قرآنی / آیات مربوط به صبوری 7

آیات مربوط به صبوری 7

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com  آیات مربوط به صبوری 7 را برای شما عزیزان قرار دادیم .

 

آیات قرآن صبر و صبوری,آیات مربوط به شکیبایی,آیات قرآن در مورد صبر و بردباری,صبر و شکیبایی در بین آیات قرآن

 

آیات مربوط به صبوری 7

آیات و معانی آنها در قرآن که در مورد صبر و شکیبایی و بردباری هستند . خدوند در قرآن ، بنگان خود را به صبر و بردباری فرا میخواند گاه در سختی ها و گاه در تنگنا ها …

 

سوره رعد آیه 24 : سَلَامٌ عَلَیْكمُ بِمَا صَبرَْتمُ‏ْ فَنِعْمَ عُقْبىَ الدَّار ( گویند ملائكه: سلامت و رحمت باد بر شما به سبب آنكه صبر كردید در دنیا خوب خانه ‏اى است خانه آخرت)

سوره ابراهیم آیه 5 : وَ لَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسىَ‏ بَِایَتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَكَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلىَ النُّورِ وَ ذَكِّرْهُم بِأَیَّئمِ اللَّهِ إِنَّ فىِ ذَالِكَ لاََیَاتٍ لِّكلُ‏ِّ صَبَّارٍ شَكُور ( فرستادیم ما موسى را با آیات خودمان و گفتیم: بیرون بیاور قوم خود را از تاریكی هاى ضلالت به سوى روشنى هدایت. و یادآورى كن ایشان را به روزهاى تاریخى كه ایام متبرّكه است و در آن روزها نعمتها به ایشان دادیم كه باید شكرگزارند و احترام آن روزها را بدارند و خدا را عبادت نمایند. در این یادآورى ایام متبرّكه البته نشانه‏ هایى است از براى هر صبر كننده شكرگزارى )

سوره ابراهیم آیه 12 : وَ مَا لَنَا أَلَّا نَتَوَكَّلَ عَلىَ اللَّهِ وَ قَدْ هَدَئنَا سُبُلَنَا وَ لَنَصْبرَِنَّ عَلىَ‏ مَا ءَاذَیْتُمُونَا وَ عَلىَ اللَّهِ فَلْیَتَوَكلَ‏ِ الْمُتَوَكِّلُون‏ ( چرا توكل نكنیم بر خدا و حال اینكه در حقیقت او راه راست را به ما نمود. و البته صبر می ‏كنیم ما بر آنچه اذیت كردید ما را. و باید بر خدا توكل كنند توكل كنندگان )

سوره نحل آیه 42 : الَّذِینَ صَبرَُواْ وَ عَلىَ‏ رَبِّهِمْ یَتَوَكَّلُون‏ ( مهاجرین، كسانى هستند كه صبر كردند بر اذیّت كفار و دست از ایمان نكشیدند )

 

لینک کانال دعا و اذکار: https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *