خانه / مطالب متفرقه / چگونه نیروهای منفی اطراف خود را از بین ببریم ؟

چگونه نیروهای منفی اطراف خود را از بین ببریم ؟

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com چگونه نیروهای منفی اطراف خود را از بین ببریم ؟ را برای شما عزیزان قرار دادیم .

چگونه نیروهای منفی اطراف خود را از بین ببریم ؟
چگونه نیروهای منفی اطراف خود را از بین ببریم ؟

چگونه نیروهای منفی اطراف خود را از بین ببریم ؟,نیروهای منفی,از بین بردن نیروهای منفی,چگونگی دفع نیروهای منفی از اطراف,روشهای نابود کردن نیروهای منفی از اطراف خود

چگونه نیروهای منفی اطراف خود را از بین ببریم ؟

در مورد وضو فواید بسیاری از کتاب ها ذکر شده  از جمله

۱-      سبب طول عمر:

 رسول خدا صلی الله علیه واله وسلم فرمود:

ای انسان: سعی کن طاهر و با وضو باشی که خداوند بر طول عمرت می افزاید، و اگر توانستی شب و روز با وضو باشی این کار را انجام بده، زیرا اگر در حال وضو از دنیا بروی پاداش و ثواب شهید را خواهی داشت. ۱

۲-       برآورده شدن حاجت:

امام صادق علیه السلام فرمود:

من تعجب می کنم از کسی که دنبال حاجت و کاری است در حالی که با وضو است، حاجتش برآورده نشود!

۳-       ثواب شهید:

رسول خدا صلی الله علیه واله وسلم فرمود:

کسی که با وضو بخوابد، اگر در شب، مرگ به سراغش آمد، این شخص شهید از دنیا رفته است.

۴-       خواب با وضوء:

رسول خدا صلی الله علیه واله وسلم فرمود:

کسی که با وضو بخوابد بستر او برایش مسجد می شود، و خوابش (ثواب کسی را دارد که) به نماز مشغول است تا این که شب را به صبح رساند. و اگر کسی بدون وضوء خوابید بسترش برای او قبر خواهد بود و مانند مرداری می ماند تا صبح شود. (قابل توجه کسانی که شبها کابوس میبینند)

۵-       باعث زیادی رزق:

امام صادق علیه السلام فرمود:

کسی که دوست دارد بر خیر و برکت منزلش بیفزاید هنگام غذا خوردن وضوء بگیرد.

و همچنین آن حضرت علیه السلام فرمود:

وضو و (شستن دست و صورت) پیش از غذا و بعد از آن باعث زیادی روزی می گردد.

۶-       سبب از بین رفتن غم و غصه:

رسول خدا صلی الله علیه واله وسلم فرمود

وضو و (شستن دست و صورت) پیش از غذا باعث از بین رفتن فقر، و بعد از آن سبب از بین رفتن غم و غصه خواهد شد.

رسول خدا صلی الله علیه واله وسلم فرمود: ای انسان: سعی کن طاهر و با وضو باشی که خداوند بر طول عمرت می افزاید، و اگر توانستی شب و روز با وضو باشی این کار را انجام بده، زیرا اگر در حال وضو از دنیا بروی پاداش و ثواب شهید را خواهی داشت

۷-      فرو نشاندن غضب:

رسول خدا صلی الله علیه و اله و سلم فرمود:

زمانی که یکی از شما خشمگین گردید وضو بگیرد.

۸-      آثار بهداشتی وضوء:

اما رضا علیه السلام فرمودند:

خداوند سبحان امر به وضو کرده تا اینکه انسان وقتی در پیشگاه خداوند برای مناجات حق تعالی قرار می گیرد، طاهر و پاکیزه گردد و مطیع دستورات او باشد. و همچنین به وسیله وضو انسان را از پلیدی ها و نجاسات پاک می گردد، و نیز به سبب وضو، سستی و چرت از بین می رود و قلب برای نماز و حضور نزد حق تعالی پاک خواهد گشت.

امام صادق علیه السلام فرمود:

هنگامی که خواستی پاک و با وضو باشی، آن را با آب شروع کن  مانند شروع تو در رحمت خداوند بزرگ، برای اینکه حق تعالی آب را کلید تقرب به سوی خویش و دلیلی بر گستردگی خدمتش (به بندگان)  قرار داده است. همان گونه که رحمت خداوند سبحان گناهان بندگان را پاک می کند همچنین آب فقط نجاسات ظاهر را پاک می کند  .

همانطوری که در این روایات آمده است یکی از علل وضو برای این است که انسان وقتی می خواهد در برابر خالق هستی که آفریننده تمام زیبایی ها است قرار بگیرد ظاهرش تمیز و پاکیزه باشد، و به وسیله وضو خود را از آلودگی و نجاسات پاک نماید و چرت و بی حالی را از بین ببرد، و با قلبی نورانی و ظاهری شاداب و با طراوت در محضر محبوب قرار گیرد.

بنابراین یکی از خواص وضو مربوط به سلامت جسم و بدن می باشد، زیرا بدنی که روزی حدّاقل سه مرتبه تمیز شسته شود به مراتب سالم تر از بدنی است که شسته نشود، انسانی که روزی چندین بار چهره خود را با آب وضو می شوید بسیار شاداب تر و با نشاط تر از کسی است که با وضو و نماز سر و کار ندارد. بر همین اساس دانشمندان برای وضو و غسل فوائد فراوانی بیان کرده اند که به بعضی از آنها اشاره می کنیم.

وضو و غسل باعث به وجود آمدن تعادل از دست رفته رگ های سمپاتیک (رگ های محرّک) می شود، زیرا بسیاری از اوقات مخصوصاً در بزرگترها در اثر سبقت رگ ها و اعصاب پاراسمپاتیک، رگ های سمپاتیک کنترل و تعادل خود را از دست می دهند، که از بین رفتن تعادل آنها باعث عدم تعادل در دستگاه های بدن می شود و با گرفتن وضو و غسل این تعادل برقرار می شود.

-نتیجه ای که دانشمندان انگلیسی از آزمایشات خود در باره وضو گرفتند و باعث حیرت همگان شده این است که

وضو (یون های منفی) را از بین میبرد.یعنی اگر وضو بگیرید تمام نیروهای منفی اطرافتان بر شما تاثیر نداشته و خنثی میشود.

در کلاس های عرفان اولین قدم برای  شاگرد طهارت جسم و بعد طهارت روح است که باید ابتدا یاد بگیرند که چطور دائم الوضو باشند و بعد از آن طهارت قوه خیال که باید روزه فکری بگیرند.

پس توصیه من به تمام اون دوستانی که از محیط اطرافشون راضی نیستند اینه که از این لحظه به بعد دائم الوضو باشید

اون دسته از عزیزانی که افکار منفی مثل خوره افتاده به جونشون, از این لحظه دائم الوضو باشید

اون دسته از دوستانی که حالت استرس یا پریشانی دارند و یا حالت دلشوره دارند اینه که همیشه دائم الوضو باشید

اگه دوست دارید نیروهای منفی اطرافتان در شما اثر نکنه پس از این لحظه دائم الوضو باشید

دوست عزیز خواهش میکنم وقتی این مطلبو میخونی فکر نکن که دارم بهت القا میکنم یا امر به معروف میکنم.نه باور کن این طور نیست.من دارم این مطلبو برای تمام دوستانی که همیشه بهم میل میزنند و از مشکلاتشون برام مینویسند,به عنوان یه بردادر کوچک,دارم ازت خواهش میکنم و یا التماس میکنم که وضو گرفتنو فقط برای ازمایش یا تست به مدت چهل روز انجام بده تا نتیجشو ببینی.اگر احساس کردی هیچ نتیجه ای به شما نداده در همین تاپیک به من و خاندانم لعنت بفرست.

امیدوارم که از امروز تو زندگیت دائم الوضو باشی و زندگیتو پر از برکت و شادابی  کنی و تمام حاجات خود را از خالق یکتا دریافت کنی.

الهی آمین

لینک کانال دعا و اذکار: https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *