خانه / استخاره / نحوه استخاره گرفتن برای سعادت مکان جدید

نحوه استخاره گرفتن برای سعادت مکان جدید

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com نحوه استخاره گرفتن برای سعادت مکان جدید را برای شما عزیزان قرار دادیم .

نحوه استخاره گرفتن برای سعادت مکان جدید
نحوه استخاره گرفتن برای سعادت مکان جدید

نحوه استخاره گرفتن برای سعادت مکان جدید,استخاره برای سعادت مکان,استخاره باز کردن برای خوب یا بد بودن مکان جدید کاری,آیا با استخاره میشه فهمید که جایی که انتقال پیدا میکنم خوب هست یا بد ؟

نحوه استخاره گرفتن برای سعادت مکان جدید

یکی از عزیزان که شغلش گویا نظامیست سئوال فرمودند که زندگی مان طوریست که بعد از چند سال باید به شهر دیگری نقل مکان کنیم از کجا بدانم به کدام مکان انتقالی بدم که برای من خوب باشد ؟
پاسخ:
حضرت علامه میر جهانی در کتاب گنج رایگان از جناب شیخ بهایی نقل کرده است ؛ هرگاهی شخصی قصد داشت به مکانی نقل مکان کند اگر خواست بداند در آن مکان رزق و سعادت دارد ابتدا نام کوچک خود و مادر خود را به همراه نام شهری را که قصد انتقال به انرا دارد به ابجد کبیر در اورد سپس جمع همه را بر چهار تقسیم کن سپس باقی را ببین اگر یک بود در انجا به سختی زندگی خواهی کرد اگر باقی مانده دو بود در انجا متوسط حالی اگر باقی مانده سه بود در آنجا رزقت زیاد خواهد بود و اگر باقیمانده چهار یا صفر باشد در آنجا رزقت زیاد و سعادت تو در آن مکان باشد

لینک کانال دعا و اذکار: https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

یک دیدگاه

  1. سلام برای استخاره در نقل مکان جمع حروف ابجد که نوشته دقیقا منظورش چیه میشه مثال بزنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *