خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / آیات قرآنی سریع الاجابه و مجرب برای بخت گشایی

آیات قرآنی سریع الاجابه و مجرب برای بخت گشایی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com آیات قرآنی سریع الاجابه و مجرب برای بخت گشایی را برای شما عزیزان قرار دادیم .

آیات قرآنی سریع الاجابه و مجرب برای بخت گشایی

آیات قرآنی سریع الاجابه و مجرب برای بخت گشایی

آیات قرآنی سریع الاجابه و مجرب برای بخت گشایی,آیات قرانی قوی و تضمینی برای بخت گشایی,آیات بخت گشایی,آیات بسیار مجرب به جهت گشایش بخت فوری و سریع,آیات قرآنی بسیار موثر و معتبر مخصوص بخت گشایی دختران

آیات قرآنی سریع الاجابه و مجرب برای بخت گشایی

ختم های بخت گشایی

چنانچه دختر خانمی هنوز شوهر نکرده باشد و یا خواستگاری هنوز برای ایشان نیامده و یا آمده و هنوز کار به پایان نرسیده و به خانه بخت نرفته است به مدت چهل روز بعد از هر نماز واجب بلافاصله بدون اینکه با کسی حرف بزند یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه این آیه مبارکه را تلاوت کند:

 

«رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن» (سوره انبیا آیه 89)

 

انشاءالله با این دعای بخت گشایی به زودی به خانه بخت می رود.

تذکر: در ایام عذر شرعی از خواندن آیه مبارکه خودداری فرمائید و بعد از غسل باقیمانده چهل روز را بجا بیاورید.

***********************

آیه «إِنَّ اللَّهَ یُمْسِکُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ أَن تَزُولَا وَ لَئنِ زَالَتَا إِنْ أَمْسَکَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ إِنَّهُ کاَنَ حَلِیمًا غَفُورًا» (41 فاطر) را به مدت ۴۰ روز، روزی ۴۰ مرتبه بخوانید.

برای بخت گشایی دختران از آیت الله شوشتری نقل شده که ۴۰ روز دعای یستشیر را بابت دعای بخت گشایی با توجه و تدبُّر در معنی آن بخوانید (بهتر است بعد از نماز صبح باشد)

**************************

روزی 110 مرتبه آیه 9 سوره آل عمران را تا «لایخلف المیعاد» بخوانید و سپس بگویید «اجمع بینی و بین زوج المومن»

روزی دو مرتبه سوره یس و یا 40 مرتبه حمد بخوانید و به حضرت زینب (س) هدیه دهید و هر روز بگویید به حق علی و فاطمه همسری خوب برایم بفرست.

برای پسران و دخترانی که امر ازدواج بر آنها سخت شده است و با مشکل مواجه شده اند ختم شریفه ذیل به مدت آن یک هفته به عنوان دعای بخت گشایی آورده شده است پیشنهاد می شود: هفتاد مرتبه آیه الکرسی، هفتاد مرتبه سوره اخلاص، هفتاد مرتبه سوره شریفه ناس و هفتاد مرتبه سوره شریفه فلق را قرائت کنید. این ختم مجرب است و به اذن خداوند تبارک و تعالی نتایج سریع دارد.

به مدت چهل روز بعد از هر نماز واجب بلافاصله بدون اینکه با کسی حرف بزنید یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه آیه 89 سوره انبیا را تلاوت کنید (در ایام عذر شرعی بعد از پاک شدن باقیمانده چهل روز را بخوانید):

«رَبِّ لا تَذَرْني‏ فَرْداً وَ أَنْتَ خَيْرُ الْوارِثينَ»؛ «پروردگارا، مرا تنها (و بدون فرزند و وارث) مگذار و (اگر وارثى هم ندهى باكى نيست، زيرا) تو بهترين وارث‏ها هستى.»

آیه ۲۱ سوره روم را روزی 40 بار به مدت چهل روز بخوانید:

 

«وَ مِنْ آياتِهِ أَنْ خَلَقَ لَكُمْ مِنْ أَنْفُسِكُمْ أَزْواجاً لِتَسْكُنُوا إِلَيْها وَ جَعَلَ بَيْنَكُمْ مَوَدَّةً وَ رَحْمَةً إِنَّ في‏ ذلِكَ لَآياتٍ لِقَوْمٍ يَتَفَكَّرُون‏»؛ «و از نشانه‏ هاى او اين است كه براى شما از جنس خودتان (نه از فرشتگان و نه از اجنّه و غير آنها) همسرانى آفريد كه در كنار آنها آرامش يابيد، و ميان شما (شوى و زن يا افراد نوع انسانى) علاقه دوستى و مهر باطنى نهاد، همانا در اين امر نشانه‏ هايى است (از توحيد و قدرت و حكمت خدا) براى گروهى كه می انديشند.»

 

 

ختم «بسم الله الرحمن الرحیم» به تعداد دوازده هزار مرتبه. بهترین زمان برای این ختم بعد از نماز صبح جمعه و یا شب های ماه رمضان به ویژه شب قدر می باشد. ابتدا غسل کرده و پس از غسل رو به قبله نشسته و صد صلوات بگویبد و یک مرتبه آیه الکرسی تلاوت کنید و سپس دوازده هزار مرتبه ذکر «بسم الله الرحمن الرحیم» را بگویید. (این ذکر را کامل بگویید و گفتن بسم الله کافی نیست) و پس از آن دو رکعت نماز حاجت بخواند و بعد از نماز، حاجت (یا حاجات) خود را بخواهید و صد مرتبه صلوات بگویید و ختم را تمام کنید.

ختم صلوات چهارده هزار مرتبه در چهل روز، روزی 350 بار (ویژه دختران)

التماس دعا از همه شما عزیزان

لینک کانال دعا و اذکار: https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *