خانه / مطالب متفرقه / ماجرای واقعی و عبرت انگیز فرار جادوگر از خانه با خواندن سوره بقره

ماجرای واقعی و عبرت انگیز فرار جادوگر از خانه با خواندن سوره بقره

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com ماجرای واقعی و عبرت انگیز فرار جادوگر از خانه با خواندن سوره بقره را برای شما عزیزان قرار دادیم .

ماجرای واقعی و عبرت انگیز فرار جادوگر از خانه با خواندن سوره بقره
ماجرای واقعی و عبرت انگیز فرار جادوگر از خانه با خواندن سوره بقره

ماجرای واقعی و عبرت انگیز فرار جادوگر از خانه با خواندن سوره بقره,داستان ساحره و فرار از خانه,داستان واقعی فرار کردن جادوگر با سوره بقره,خواندن سوره بقره برای دفع اجنه و شیاطین,شیطان و جن وارد چه خانه هایی می شوند ؟

ماجرای واقعی و عبرت انگیز فرار جادوگر از خانه با خواندن سوره بقره

این ماجرای شخصی است در یکی از کشورهای عربی که با استخدام یک کُلفَت (زن) از کشور مالزی بأصطلاح میخواست به همسر خود در کار خانه کمک کند که … بهتر است از زبان خودش بخوانیم

سلامٌ علیکم  خواستم این قصه ام را برایتان تعریف کنم  قصه ی ساحره ای که بعنوان کُلفت جدید برای همسرم در خانه  استخدام کرده بودم و خداوند به فضل سوره بقره  دستش را رو کرد.


رسول خدا (ص) فرمود (اقرءوا سورة ‏ ‏البقرة ‏ ‏فإن أخذها بركة وتركها حسرة ولاتستطيعها ‏ ‏البطلة) بخوانید سوره بقره را که خواند نش برکت و ترکش حسرتست و ساحرین قادر بر غلبه بر خواننده آن نیستند. همچنین فرمود ( لاتجعلوا بيوتكم مقابر إن الشيطان ينفر من البيت الذي تقرأ فيه سورة ‏البقرة) خانههای خود را مقبره نکنید همانا شیطان از خانه ایکه درآن سوره بقره قرائت شود دوری میکند.

من هر روز صبح سوره بقره رو می خوندم .الله أكبر و يا سبحان الله صبح روز اول بعد از قرائت سوره شریفه بقره  با کمال تعجب متوجه شدم  اثر خیلی بدی بر کُلفت جدید گذاشته و حال عجیبی بهش دست داده بود بحالت جنون درآمده وحالش خراب وچشمانش از شدت خشم قرمز شده بود.صبح روز بعد که همسرم را برای ادای نماز بیدار کردم .بعداز اینکه نماز خواند به منگفت آیا این صدار رو میشنوی من گفتم شاید صدای تلویزیون همسایه ها باشه .همسرم گفت نه  این صدا از داخل خانه ما میاد و رفت تا ببیند صدا از کجاست و وقتیکه درب اتاق را باز کرد با تعجب دید که آن زن کُلفت کنار دیوار و روبروی درب اتاق خواب ما ایستاده و  کلماتی نامفهوم و عجیب ادا میکند  به طرفش رفت و با او بتندی برخورد کرد به او گفت این چکاریست میکنی .کلفت کهدید دستش رو شده با ترس به اتاق خودش رفت. همسرم با تعجب وحالت ناراحتبرگشت وگفت این صدا های عجیب از طرف خانم کلفت  بود من گفتم شاید داشتشیطانهای خود را احضار میکرد ولی شیاطینش آبرویش را بردند و از برکت  وقدرت سوره بقره فرار کردند  چون من هر روز خانه را با این سوره مبارک تحصین میکنم .کمی بعد همسرم گفت دلم یه طوریه باید برم ببینم  تو اتاقشچکار میکنه و رفت بطرف اتاق کلفت ویکهو درب اتاقش راباز کرد و دید آن خانم نشسته ودستهای خود را زیر متکا مخفی کرده  به او گفت بلند شو ببینم چکارمیکنی . آن زن قبول نکرد و همسرم بزور از دستهایش گرفته و اورا به طرفی کشید و متکارا برداشت و با تعجب دید که یک کیسه حاوی دانه هایی شبیه حبوبات چسبیده به قطعه ای پلاستیکی و کتابی آغشته به ادرار را مخفی کرده بود  و عجیب آنکه از همین دانه ها را روی درب محل کارم دیدم  آنها را برداشته و برایم آورد و گفت ببین این نوکر جدیدت چه چیزهائی از سحر با خودش آورده من به همسرم گفت جای نگرانی نیست خانه و اهل خانه در امان قرآنند مطمئن باش بگذار بعد از برگشت از کار با ایشان برخورد مناسب خواهم کرد  همسرم گفت  نه از خانه بیرون نرو اول او را بیرون کن تا برای ما مشکل درست نکند من هم بطرف او رفتم و گفتم سحر تورا خداوند باطل کرده بر خودت برمیگرداند چون ما قرآن میخوانیم و هیچ ضرری بما نمیرسد انشاءالله.

 خداوندفرموده (إِنَّمَا صَنَعُوا كَيْدُ سَاحِرٍ وَلاَ يُفْلِحُ السَّاحِرُ حَيثُ أَتَى  (سوره طه 69)، ( مَا جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللهَسَيُبْطِلُهُ إِنَّ اللهَ لاَ يُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِينَ (اینان موفقنمیشوند با  سحری که درست کردند وساحر هیچگاه پیروز نخواهند شد. و هر سحری که آوردید خداوند باطل میکند خداوند عمل مفسدین را ناموفق میکند.

بههرحال کیسه حاوی سحر و آن اشیاء رو برداشتم در ظرفی پُر از آب گذاشتم وبرآن قرآن خوندم و روز بعد  از آب در آورده خشک کردم و همه را سوزاندم .همانروز وقتی  از سر کار به خانه برگشت با تعجب دیدم آن زن کُلفت از خانه فرار کرده  آنهم از پنجره  واز طبقه اول به بیرون پریده بود و عجب که جان سالم بدر برده بود. و خدارو شکر از شر و کیدش نجات یافتیم  الحمدولله رب العالمین.

از خداوند متعال مسئلت دارم همه مسلمین را از سحر و کید  ساحرین وکافرین جن وانس در امان خود نگه دارد و سحرشان را بخودشان برگرداند.


 قبل از تحصین با سوره بقره باید تمثالها ،نقاشیها ومنکرات مثل ترانه ها و کانالهای مستهجن ماهواره ای و عروسکهائی که در خانه است را از بین ببرید.و عدم وجود سگ  چون اینها باعث حضور شیاطین درخانه میشوندبنابر روایت از حضرت رسول اکرم(ص) لا تدخل الملائكة بيتا فيه كلب ولا صورة (ملائکه به خانه ایکه سگ یا نقاشی وجود داشته باشد داخل نمیشوند
راوی: عباس ابن عبدالله  المحدث: البخاري مصدر الجامع الصحيح – الصفحة: 4002 

اگر این تمثالها ویا منکرات در خانه ما باشد  پس چطور انتظار داریم ملائکه وارد خانه ما شوند درحالیکه این موانع را خودما برسر راهشان قرار داده ایم.


امیدوارم از این ماجرا درس عبرت گرفته باشیم وقدر سوره شریفه بقره رو بدانیم  انشاءالله

التماس دعا از همه شما عزیزان

منبع : اینترنت

لینک کانال دعا و اذکار: https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *