خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / خواص آیات 55 تا 57 سوره یاسین برای مهربان شدن و افزایش محبت شوهر

خواص آیات 55 تا 57 سوره یاسین برای مهربان شدن و افزایش محبت شوهر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com خواص آیات 55 تا 57 سوره یاسین برای مهربان شدن و افزایش محبت شوهر را برای شما عزیزان قرار دادیم .

خواص آیات 55 تا 57 سوره یاسین برای مهربان شدن و افزایش محبت شوهر
خواص آیات 55 تا 57 سوره یاسین برای مهربان شدن و افزایش محبت شوهر

خواص آیات 55 تا 57 سوره یاسین برای مهربان شدن و افزایش محبت شوهر,نوشتن آیات 55 تا 57 سوره یاسین روی قند و نبات,زیاد شدن مهر و محبت شوهر به زن با آیات سوره یاسین,فواید سوره یاسین برای افزایش محبت و مهربانی شوهر به همسر

خواص آیات 55 تا 57 سوره یاسین برای مهربان شدن و افزایش محبت شوهر

آیا این‌که گفته‌‌اند: «اگر زنی آیات 55 تا 57 سوره یاسین را بر قند و نبات بخواند و آن را به شوهرش بدهد تا بخورد، شوهر نسبت به زن مهربان شده و موجب زیاد شدن محبت می‌شود»، صحیح است؟

آیا قضیه زیر حدیث است؟ و آیا چنین چیزی صحت دارد؟ اگر شوهر به زن محبت نمی‌کند، زن می‌تواند آیات زیر را بر قند و نبات بخواند و بدمد و بدهد تا شوهرش از آن قند و نبات بخورد. یا این‌که این آیات شریفه را بر گلاب بخواند و بدمد و سپس گلاب را به صورت بمالد. انشاء الله شوهرش مهربان و مطیع می‌گردد: «إِنَّ أَصْحابَ الْجَنَّةِ الْیَوْمَ فی‏ شُغُلٍ فاکِهُون هُمْ وَ أَزْواجُهُمْ فی‏ ظِلالٍ عَلَى الْأَرائِکِ مُتَّکِؤُنَ لَهُمْ فیها فاکِهَةٌ وَ لَهُمْ ما یَدَّعُونَ»؛ (کنزالحسینی، ص 44).

پاسخ به سوالات بالا

باید توجه داشت؛ قرآن کریم، کتاب انسان‌سازى است و هدف آن، هدایت انسان به سوى کمال و برآوردن نیازهاى بشر در این مسیر است. این هدف، عمدتاً در محورهای اعتقادیات، اخلاقیات و احکام، پی‌ریزى شده است؛ بنابر این، قرآن، کتاب کیهان‌شناسى، زیست‌شناسى، طبابت و … نیست، بلکه شأنش بالاتر از این معنا است.

اما قرآن می‌تواند عاملى معنوى براى شفاى امراض جسمى و روحی باشد. در این مورد نیز هم خود قرآن اشاره دارد: «وَ نُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ ما هُوَ شِفاءٌ وَ رَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ وَ لا یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَساراً»؛[1] و آنچه از قرآن نازل می‌کنیم (همه مایه) شفا و رحمت براى مؤمنان است و ستمگران را جز خسارت نمی‌افزاید. و هم از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) روایات و احادیث متعددى به دست ما رسیده است، ولی با تحقیق و جستجو در منابع حدیثی سفارشی مبنی بر آنچه در پرسش آمده، یافت نشد. و تنها در کتاب‌های مربوط به علوم غریبه و طلسمات چنین چیزی آمده است که نمی‌توان منشأ آن را روایات دانست.

به علاوه؛ شرع مقدس برای جلب محبت و مهربانی میان زن و شوهر آداب و دستوراتی دارد که لازم است یک مسلمان به آنها که جنبه الهی دارند و برآمده از وحی است، پایبند باشد و در زندگی خود اجرا نماید. امام صادق(ع) سفارشات زیر را به هر یک از زن و شوهر ارائه فرموده‌اند:

«مرد در پیوند میان خود و همسرش از سه چیز بی‌نیاز نیست:

1. همدلى با زن تا از این راه محبت و دلبستگى زن را به خود جلب کند.
2. حُسن خلق و متوجه کردن دل زن به سوى خویش با قیافه‌اى که در چشم زن خوشایند باشد.
3. توسعه دادن در معیشت همسر.
زن هم در ارتباط میان خود و همسر همدلش از سه خصلت بی‌نیاز نیست:
1. خویشتن‌داری از هر آلودگى تا دل شوهر در اعتماد به وى در هر خوش و ناخوش مطمئن باشد.
2. مراقب حال شوهر بودن تا اگر لغزشى از او سر زد شوهر با او مهربان باشد.
3. اظهار عشق به شوهر با دل‌رُبایى و زیبا ساختن خویش در چشم وى»

منبع »: قرآن ناطق

التماس دعا

لینک کانال دعا و اذکار: https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *