خانه / طب سنتی و داروهای گیاهی / روشهای بسیار موثر و گیاهان دارویی برای جلوگیری و درمان تومورهای مغزی

روشهای بسیار موثر و گیاهان دارویی برای جلوگیری و درمان تومورهای مغزی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرانی دعاگو 2agoo.com روشهای بسیار موثر و گیاهان دارویی برای جلوگیری و درمان تومورهای مغزی را برای شما عزیزان قرار دادیم .

روشهای بسیار موثر و گیاهان دارویی برای جلوگیری و درمان تومورهای مغزی
روشهای بسیار موثر و گیاهان دارویی برای جلوگیری و درمان تومورهای مغزی

روشهای بسیار موثر و گیاهان دارویی برای جلوگیری و درمان تومورهای مغزی,بهترین روش برای درمان تومور مغزی,گیاهان دارویی برای درمان تومور مغزی,داروی گیاهی بسیار قوی برای درمان تومور مغزی,نابودی سلول های تومور مغزی با گیاه دارویی,روشهای طب سنتی و گیاهی برای درمان سریع انواع تومور مغزی,راهکارهای طبیعی و تضمینی برای درمان سرطان و تومور مغزی,پونه کوهی و گیاه آویشن برای درمان تومور مغزی,گیاه تومور خشک کن

روشهای بسیار موثر و گیاهان دارویی برای جلوگیری و درمان تومورهای مغزی

مغز مهم ترین عضو بدن است. این بافت اسفنجی همه اقدامات پیچیده شامل توانایی یادگیری، صحبت کردن، حرکت، فکر کردن و احساسات ما را مدیریت می کند . با توجه به بافت نرم مغز ، هنگامی که رشد سلول های بدخیم رخ می دهد، اغلب به سرعت در اطراف بافت سالم مغز نفوذ می کند (تومور مغزی)

حتی با پیشرفت تکنولوژی و پزشکی، راهبردهای درمانی معمولی به طور کلی ناموفق باقی می مانند و برای بیماران مبتلا به سرطان مغز ، چشم انداز مناسبی وجود ندارد. برای بیمارانی که تحت عمل جراحی و پرتودرمانی قرار می گیرند، میزان عمر باقیمانده مورد انتظار تنها ۹ ماه است. تنها ۱۰٪ از افرادی که تحت شیمی درمانی برای تومور مغزی قرار می گیرند، امید به زندگی طولانی دارند.

خوشبختانه، ابزار اصلی جلوگیری از تومورهای مغزی در کنترل شماست . در سبک زندگی که انتخاب می کنید ، رژیم غذایی، ورزش، اجتناب از مواد سرطان زا در محیط شما و کاهش استرس می تواند به طور موثر خطر ابتلا به تومورهای مغزی را کاهش دهد.

درمان تومور مغزی

۷ راهکار برای جلوگیری و درمان تومور مغزی به طور طبیعی :

۱ – خواب

روزانه به مقدار کافی بخوابید ، زیرا برای بقا و سلامت مغز شما حیاتی است. یک مسیر سم زدایی معروف که به عنوان سیستم glymphatic شناخته می شود ، زائده های سمی را که در طول روز به طور طبیعی تجمع می یابند را حذف می کند. این سیستم به خصوص در شب فعال است . محرومیت از خواب به خصوص برای افرادی که تحت شیمی درمانی قرار دارند باعث جلوگیری از فرایندهای طبیعی سیستم glymphatic می شود که بر عملکرد شناختی اثر می گذارد. ، خواب اجازه می دهد تا سلول ها ی اسیب دیده ترمیم شوند و به بافت بازگردند.
ثابت شده است که داروهای پرتو درمانی و شیمی درمانی عملکرد شناختی بیمارانی که علائم عمومی آنها مشخص است تغییر می دهد .

۲ – نفس کشیدن در روغن کندر

تکنیک های کاهش استرس مانند تمرین های یوگا، مدیتیشن و تنفس می توانند استرس را کاهش دهند. در حین تمرین این تکنیک ها ، استنشاق روغن کندر می تواند به کاهش التهاب در مغز کمک کند.

یکی از علل اصلی مرگ ناشی از تومورهای مغزی، التهاب و تورم در مغز است. هنگامی که عصاره بوته کندر به بیماران قبل از عمل جراحی تزریق شد، تورم و تجمع مایع در طی و بعد از درمان کاهش یافت. بیماران همچنین علائم آسیب مغزی را کمتر نشان دادند.

Boswellic acid جزء اصلی فعال موجود در کندر است که به طور سنتی برای درمان آرتریت، آسم و سایر مشکلات التهابی استفاده می شود. کندر با بهبود گردش خون باعث تسکین درد و تورم شده و مانع از آسیب به هیپوکامپ مغز می شود.

۳ – درمان تومور مغزی با اکسیژن فشار بالا

درمان با اکسیژن درمانی با فشار بالا (HBOT) در سن جوانی می تواند خطر ابتلا به سرطان مغز را کاهش دهد. مطالعات بررسی اثرات اکسیژن درمانی با فشار بالا نشان می دهد که افزایش گردش اکسیژن توانایی بهبودی بافت های عصبی را تحریک می کند.
موفقیت اکسیژن درمانی با فشار بالا به طور مستقیم با سن مغز مرتبط است. اکسیژن درمانی با فشار بالا می تواند سلول های پیش ساز را به سلول های جدید متمایز کند. سلول های پیش ساز شبیه به سلول های بنیادی هستند و می توانند به بهبود مهارت های شناختی و حرکتی بیمار کمک کنند .

۴ – درمان سرطان با گیاهان دارویی

استفاده از رژیم غذایی غنی از مواد مغذی جهت مبارزه با سرطان و همچنین برای جلوگیری و درمان تومور مغزی ضروری است. همانطور که درمان های تایید شده سرطان با توجه به اثرات ویران کننده و سمی آن بر سلول های سالم بدن، بحث برانگیز است، به دنبال آن درمان های طبیعی برای مقابله با سرطان به طور فزاینده ای محبوب شده اند.
گیاهان و سبزیجات با مجهز کردن مغز به آنتی اکسیدان ها ، برای جلوگیری از آسیب سلولی به وسیله رادیکال های آزاد، باعث کاهش التهاب مغزی و خاموش کردن سیگنال های ارتباطی تومور مغزی، می شوند. به طور خاص سبزیجات برگ سبز تیره ، زردچوبه ، زنجبیل، پونه کوهی، ریحان، آویشن و چای سبز دارای خواص ضد سرطان قوی هستند.

۵ – رژیم غذایی کم قند

گلوکز یک منبع انرژی برای سلول های سالم مغز است، اما سلول های سرطانی صرفا بر متابولیسم گلوکز برای زنده ماندن (گلیکولیز) تکیه دارند. مصرف رژیم حاوی مقدار کافی پروتئین، چربی های سالم و کربوهیدرات کم باعث تولید کتون می شود و می تواند رشد سلول های بدخیم را از بین ببرد. رژیم کتوژنیک باعث کاهش استرس اکسیداتیو و التهاب در مغز می شود و عرضه ی مواد مغذی به تومورها را متوقف می کند

۶ – محدودیت کالری

محدودیت غذایی ، از جمله روزه ، یک رویکرد درمانی با خواص ضد سرطان به عنوان رژیم غذایی کتوژنیک است. محدودیت کالری باعث کاهش التهاب، جلوگیری از متاستاز سرطان ، و مهار کردن رشد و تکثیر سلول های سرطانی می شود .

۷ – مراقب اثرات تلفن همراه باشید

میدان الکترومغناطیسی که توسط تلفن های همراه منتشر می شود ممکن است به عنوان یک عامل سرطان زا توسط سازمان بین المللی تحقیقات سرطان ، سازمان بهداشت جهانی طبقه بندی شود.
طبق یک تحقیق ، استفاده از تلفن همراه باعث افزایش خطر ابتلا به تومورهای مغزی می شود و به طور مستقیم با سن و مدت استفاده از آن ارتباط دارد. نوجوانان بیشتر در معرض خطر قرار دارند، زیرا مغز در حال رشد است و احتمال بیشتری برای رشد سلولی غیرطبیعی وجود دارد. استفاده از تلفن همراه قبل از سن ۲۰ سالگی و ادامه استفاده برای مدت بیش از ۱۰ سال به طور مستقیم با تشخیص سرطان شدید مغز مرتبط است.

اجتناب از تلفن همراه در عصر مدرن امروز، تقریبا غیرممکن است، اما چند استراتژی وجود دارد که می تواند به کاهش تماس شما با تابشهای آن کمک کند:

– بجای گفتگو کردن پیام بفرستید
– از بلندگو استفاده کنید
– یک تلفن ثابت استفاده کنید
– تأخیر در دادن تلفن همراه به فرزندتان
– فقط وقتی صحبت کنید که سیگنال دریافت قوی باشد
– تا جایی که ممکن است دستگاه های بی سیم را خاموش کنید و با یک دستگاه در اتاق خواب و به ویژه در نزدیکی سر خود نخوابید.

التماس دعا

لینک کانال دعا و اذکار: https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *