خانه / دین و اندیشه / جادو و سحر چقدر در زندگی انسان تاثیر دارند ؟

جادو و سحر چقدر در زندگی انسان تاثیر دارند ؟

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com جادو و سحر چقدر در زندگی انسان تاثیر دارند ؟ را برای شما عزیزان قرار دادیم .

جادو و سحر چقدر در زندگی انسان تاثیر دارند ؟
جادو و سحر چقدر در زندگی انسان تاثیر دارند ؟

جادو و سحر چقدر در زندگی انسان تاثیر دارند ؟,تاثیر جادو و سحر در زندگی انسان,بسته شدن بخت به وسیله جادو و سحر,تاثیرات سحر و جادو و بسته شدن بخت انسان,نیامدن خواستگار به دلیل سحر و جادو,بسته شدن بخت و ازدواج نکردن به علت سحر و جادو

جادو و سحر چقدر در زندگی انسان تاثیر دارند ؟

سوال :

با سلام ما 6 خواهر و برادر هستیم  که فرزند بزرگ 42 ساله و فرزند کوچک 23 است که هیچ کدام ازدواج نکردیم  همه میگویند که شمارو جادو کردن و بخت شمارو بستن و باید برید دعا بگیرید از شما میخواهم منو راهنمایی کنید که چقدر جادو در زندگی صحت دارد و ایا حرف مردم درست است که بخت مارو بستن با تشکر از شما
**********************************
جواب : در پاسخ به مسئله‏ اى كه تحت عنوان مشكل ازدواج مطرح فرموديد، توجه به نكات زير لازم و ضرورى است كه مطالعه و دقت در مطالب آن، مى‏تواند بخش زيادى از دغدغه‏ هاى ذهنى‏تان را بكاهد.

الف) هر چند دختر جوان و دم ‏بختي و نيز والدين او علاقه مند هستند تا وى هر چه زودتر ازدواج كرده، زندگى آينده ‏اش را روشن كند و به اصطلاح از بلاتكليفى بيرون آيد و…؛ ولى چه خوب است به شرايط و موقعيت‏هاى اجتماعى، فرهنگى، خانوادگى و… جامعه و فرد توجه كافى شود. با توجه به عوامل مختلفى كه در سطح كلان جامعه مطرح است، سن ازدواج دختران و پسران بالا رفته است. گرچه باور بر اين است كه سن ازدواج بايد پايين‏تر از سن كنونى باشد. پس دغدغه خاطرتان كه چرا هنوز در جريان خواستگارى‏ها، توافقى حاصل نشده است. چندان جايگاهى ندارد.

ب)خواستگارهاى متعدد و زياد و يا به توافق نرسيدن خانواده‏ها يا دختر و پسر و به عبارت ديگر جور نشدن آن، يك امر طبيعى است و هرگز نشانه بخت بد يا بسته‏شدن بخت فرد نيست و همان‏طور كه براى شما به عنوان يك دختر، اين مشكل وجود دارد و هنوز نتوانسته‏ايد با فرد مناسب و دلخواه خود ازدواج كنيد، براى پسرها نيز اين مشكل وجود دارد. علاوه بر اين، شما بين دختران تنها فردى نيستيد كه دچار اين مشكل هستيد و دختران زياد ديگرى نيز هستند كه مدت‏ها و گاهى سال‏ها با اين مسئله روبه‏رو هستند؛ امّا سرانجام همسر مناسب و متناسب با روحيات خود را پيدا مى‏كنند؛ ولى با اندكى تأخير از نظر زمانى. پس زود ازدواج‏كردن آن هم با اوّلين يا دومين خواستگار، نشانه موفقيت در امر ازدواج و تأمين خوشبختى و سعادت هميشگى نيست. با كمى دقت و تفحص در بين همسايگان، فاميل و ديگران، مى‏توانيد مشاهده كنيد كه فرآيند خواستگارى و ازدواج، معمولاً يك فرآيند طولانى مدت است و نيازمند زمان و دقت كافى است و چه بسا همين تجربه ‏ها و به تأخير افتادن‏ها، شناخت و آگاهى‏تان را از موضوعات و معيارهاى ازدواج بيشتر و عميق‏تر كند و موفقيت در اين امر مهم و حياتى را چندين برابر كند كه در نتيجه به صلاح شما خواهد بود.

ج) در فرآيند خواستگارى، همان‏طور كه خانواده دختر از ويژگى‏هاى خانوادگى، اخلاقى و…پسر تحقيق مى‏كنند تا با شناخت كامل و دقيقى كار انجام گيرد، خانواده پسر نيز در مراحل خواستگارى و پس از آن از خانواده دختر و خصوصيات اخلاقى و رفتارى دختر تحقيق و تفحص مى‏كنند و اين امرى لازم و ضرورى است و چه بسا خانواده پسر پس از خواستگارى، در تحقيقاتشان به نقطه ‏ضعف‏هايى در وجود شما يا خانواده محترمتان رسيده‏اند و متناسب با وضعيت خانوادگى خود نيافته‏اند و در نتيجه، امر را پى‏گيرى نكرده‏اند. بنابراين چه دليلى داريد كه جور نشدن را به بسته بودن بخت خود نسبت دهيد؛ چه بسا از نظر فرهنگى، اخلاقى، خانوادگى و يا از هر نظر ديگر شما را نپسنديده ‏اند.

لازم به ذكر است كه يكى از منابع تحقيق آنها، مى‏تواند همسايگان، هم‏درسى‏ها، خويشان شما يا يكى از اعضاى خانواده شما باشد و آنها هم خود را موظف مى‏دانند كه آن چه را ديده‏اند و مشاهده كرده‏اند و باور دارند، براى آنها گزارش دهند.

د)ويژگی‏هاى ظاهرى و تناسب ظاهرى، يكى از معيارهاى پسران و خانواده‏ هاى آنها در زمان خواستگارى است و برخى افراد، به خاطر عدم وجود اين تناسب، پس از خواستگارى، پى‏گيرى نمى‏كنند و شما گمان مى‏كنيد بخت شما بسته شده است. پس اين هم مى‏تواند يكى از عوامل جور نشدن باشد و نه بسته شدن بخت.

بنابراين حل نشدن مشكل ازدواج مى‏تواند ريشه در عوامل و علل فوق داشته باشد. گرچه نمى‏خواهيم بگوييم سحر و جادو و بستن بخت، هيچ گونه واقعيتى ندارد، ولى از طرف ديگر نمى‏توان مطمئن بود كه مورد و مشكل شما ريشه در همين مسئله دارد. وجود نيروهايى نظير آن چه از سحر و جادو ناشى مى‏شود، به مقتضاى نظام دنيا مى‏باشد. در اين نظام، تزاحم بين زشتى‏ها و پليدى‏ها وجود دارد و همچنان كه انسان‏هاى شيطان‏صفت و زشت‏كار وجود دارد، جن‏هاى پليد و آزار دهنده نيز وجود دارد؛ ولى بايد توجه داشت كه غالب آن چه امروزه در ميان مردم در اين‏باره شايع است، بى اساس است و بيشتر به افكار روانى، تخيلات، سوءظن‏ها، توهمات و مشكلات واقفى موجود در رفتار و اعمال آنها مربوط است و اگر بر فرض موردى پيدا شد كه سحرى در كار بود،

می ‏توان از راه‏هاى زير براى بطلان آن استفاده نمود:

1.استعاذه به خداوند و خواندن سوره‏هاى فلق و ناس.
2.خواندن و نوشتن آيات 75 تا82 سوره يونس و همراه داشتن آن.
3.دعا و تضرع به درگاه خداوند.
4.درخواست دعا از اولياى واقعى خداوند.
5.صدقه دادن .
ضمنا براي گشوده نشدن گره و مشكل تان چه خوب است ارتباط معنوي تان را با خداوند متعال گسترش داده و به كمك راهكارهاي مجرب زير زمينه رهايي از مشكل فراهم شود.

منبع : قرآن ناطق

لینک کانال دعا و اذکار: https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *