خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / خواص و فضیلت ذکر یاالله برای استجابت دعا و دفع بیماری و رفع غم و اندوه

خواص و فضیلت ذکر یاالله برای استجابت دعا و دفع بیماری و رفع غم و اندوه

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com خواص و فضیلت ذکر یاالله برای استجابت دعا و دفع بیماری و رفع غم و اندوه را برای شما عزیزان قرار دادیم .

خواص و فضیلت ذکر یاالله برای استجابت دعا و دفع بیماری و رفع غم و اندوه
خواص و فضیلت ذکر یاالله برای استجابت دعا و دفع بیماری و رفع غم و اندوه

خواص و فضیلت ذکر یاالله برای استجابت دعا و دفع بیماری و رفع غم و اندوه,خواص ذکر یالله,فضیلت و ثواب گفتن ذکر یالله,ذکر یالله برای دفع مریضی و بیماری,ذکر یالله برای استجابت دعا,قدرت ذکر یالله یا رب

خواص و فضیلت ذکر یاالله برای استجابت دعا و دفع بیماری و رفع غم و اندوه

1 راه استجابت دعا

امیرالمومنین (ع ) فرمود: کسى که صد آیه قرآن ، از هر کجاى آن را بخواند و سپس هفت بار ((یاالله )) بگوید، اگر دعا کند که صخره اى از جایش کنده شود، ان شاءالله کنده خواهد شد.

۲٫ذکر هنگام بیمارى

از محمد بن حمران گوید: اسماعیل ، فرزند امام صادق (ع ) بیمار شد و امام صادق (ع ) به او فرمود: ده بار((بگو یارب ، یارب )) زیرا هر که آن را بگوید، به او ندا رسد: لبیک ! حاجتى دارى ؟

۳٫بر آورده شدن حاجت

از امام صادق (ع ) فرمود: هر کس ده بار ذکر ((یارب ، یارب )) بگوید، به او گفته شود: لبیک ! چه حاجتى دارى ؟

۴٫ذکر بعد از نماز ظهر

امام صادق (ع ) مى فرماید: یکى از فرزندان پدرم از درد شکایت مى کرد، پدرم به او مى فرمود: ده مرتبه بعد از نماز ظهر بگو:((یا الله یا الله یا الله ))که هر کس این ذکر را بگوید خداوند مى فرماید: چه حاجتى دارى اى بنده من ؟!

۵٫لبیک از جانب خداوند

امام صادق (ع ) فرمود: هر کس که بگوید یا ((رب یا الله ، یا رب یا الله )) تا نفسش ببرد، به او گفته شود: لبیک ! چه حاجتى دارى ؟

۶٫تاءثیر ده بار یا الله گفتن

از امام صادق (ع ) فرمود: هر کس که ده بار بگوید یاالله یاالله به او گفته شود: لبیک ! چه حاجتى دارى ؟

۷٫ذکرى بهتر از دنیا و آخرت

از امام زین العابدین (ع ) نقل شده که فرمود: پیامبر خدا (ص ) بر جمعى از اقوام وارد شدند و فرمودند: آیا مى خواهید به شما چیزى یاد دهم که بهتر از دنیا و آخرت باشد؟ و هر گاه مبتلا به غم و اندوهى شدید، خداى را با آن بخوانید و آن رفع شود؟ گفتند: آرى یا رسول خدا.پیامبر (ص ) فرمود: بگویید: الله الله الله ربنا لا نشرک به شیئا و بعد از این ذکر هر چه مى خواهید بگویید.

۸٫رفع اندوه

از سعید بن یسار گوید: به امام صادق (ع ) گفتم : غمگین مى شوم.فرمود: بسیار بگو الله الله ربى لا اشرک به شیئا و هر گاه از وسوسه یا اندیشه هاى بیهوده (حدیث نفس ) بترسى بگو: بار خدایا! من بنده و بنده زاده توام و مهارم به دست تو است ، حکم تو درباره من عادلانه است و فرمانت درباره من مجرى است ، بار خدایا! من از تو خواهش مى کنم به حق هر نامى که دارى و آن را در قرآنت فرو فرستادى ، یا به یکى از آفریده هایت آموختى ، یا در علم غیب به خود اختصاص دادى که رحمت فرستى بر محمد و آل محمد و قرآن را نور چشم من سازى و بهار دل من و برطرف شدن اندوه و برنده همّ من گردانى .الله الله ربى لا اشرک به شیئا

۹-ذکرى براى رفع مریضى

صاحب کتاب امان الاخطار مى گوید: ما دعایى را که براى رفع امراض داریم و به تجربه هم به اثرات آن رسیده ایم ، این است که بر کاغذى بنویسید:یا من اسمه دواء و ذکره شفاء یا من یجعل الشفاء فیما یشاء من الاءشیاء، صل على محمد و آل محمد و اجعل شفائى من هذا الداء فى اسمک هذا، یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یارب یارب یارب یارب یارب یارب یارب یارب یارب یارب یارب ، یا ارحم الراحمین یا ارحم الراحمین یا ارحم الراحمین یا ارحم الراحمین یا ارحم الراحمین یا ارحم الراحمین یا ارحم الراحمین یا ارحم الراحمین یا ارحم الراحمین یا ارحم الراحمین .(اى کسى که نام مبارکت دواى هر درد، و یاد تو شفابخش دل ها و جان ها است ، اى توانایى که دواى درد را در هر چه بخواهى قرار مى دهى ، بر محمد و آل او رحمت فرست و شفاى این درد مرا، در این اسم مقدس قرار ده : یا الله یا الله…الى آخر)

لینک کانال دعا و اذکار: https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *