خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / دستور مجرب برای باطل کردن طلسم و جادو با یک جفت کبوتر

دستور مجرب برای باطل کردن طلسم و جادو با یک جفت کبوتر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دستور مجرب برای باطل کردن طلسم و جادو با یک جفت کبوتر را برای شما عزیزان قرار دادیم .

دستور مجرب برای باطل کردن طلسم و جادو با یک جفت کبوتر
دستور مجرب برای باطل کردن طلسم و جادو با یک جفت کبوتر

دستور مجرب برای باطل کردن طلسم و جادو با یک جفت کبوتر,ابطال سحر جادو و طلسم با یک جفت کبوتر,باطل کردن سحر و طلسم به کمک یک جفت کبوتر,روش مجرب برای ابطال سحر و طلسم به وسیله کبوتر,خواندن دعا و سوره قرآنی برای ابطال سحر و جادو

دستور مجرب برای باطل کردن طلسم و جادو با یک جفت کبوتر

با سلام خدمت همه عزیزان. امیدوارم حال همه شما عزیزان خوب بوده باشه در پیامهاے ارسالی که اخیرا داریم اڪثرا دچار سحر و بستگی هستند.واقعا خودم بی اندازه از این موضوع ناراحت میشم. خیلی ها بستگیشون به خاطر چشمهاے اطرافیان و حرفهایی ڪه پشت سرشون میزنند هست و بعضی هاشون هم دیگران براے آنها سحر میڪنند. ان هم فقط به خاطر انتقام و ڪینه و حسادت

این افراد ڪه سحر میڪنند به طور قطع اون دنیاےخودشونو صد در صد فروختند و هیچ جایگاےو منزلتی ندارند.این افراد با ڪافر هیچ تفاوتی نداره امروز براے شما دوستان نسخه اے رو قرار میدم ڪه ان شا الله با این نسخه سحر و بستگی ڪه در خودتون و خانواده و منزلتون هست به امید خدا برطرف و باطل بشه.

ابتدا یڪ جفت ڪبوتر سفید رنگ تهیه ڪنید وبه منزل خود بیاورید وروے این جفت ڪبوتر 70مرتبه سوره حمد رابخوانیدوبعد1مرتبه سوره یس رابخوانید دریاسین هفت مبین قرار داردشما اول اینکه هر آیه از سوره یس راکه میخوانید به ڪبوترها فوت ڪنید ووقتی که به هر مبینی که میرسید بگوئید “باطل ڪردم هرگونه سحرو جادو از هرزمان و مڪان واز هر عنصرے به صاحبین این منزل به حق این مبین”

و به ڪبوترها فوت کنید و وقتی یس راخواندید به طور کامل ڪبوتر ها را به مدت 10 روز درمنزل نگه دارید احتمال دارد در این مدت یکی از ڪبوتر ها یا هردوے آنها بمیرند این نشان دهنده این است که سحر و جادو در منزل خیلی قوی بوده است و منجر به مرگ کبوتر ها شده است .اگر مردند سریع جایگزین کنید دوباره همین سوره ها را بخوانید و مجددا از اول 10روز نگه دارید در این 10 روز تمام سحر و جادو را کبوتر ها جمع میکنند و باطل میشود .

بعداز 10 روز یکی از کبوترها را به امامزاده ببرید و در همان جا در حیاط امامزاده پرواز بدهید و در همان امامزاده دو رکعت نماز برای امامزاده و 12 رکعت نماز برای امام زمان بخوانید.

زکات این عمل
مبلغ به اندازه 18 قرص نان
وجه نقد به مستمندی کمک کنید

کانال گنجینه دعا

لینک کانال دعا و اذکار: https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *