خانه / مطالب متفرقه / خواص و فضیلت حفیظ (همیشه نگهبان) یکی از اسماء الهی

خواص و فضیلت حفیظ (همیشه نگهبان) یکی از اسماء الهی

در این پست از سایت ذکر وئ دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com خواص و فضیلت حفیظ (همیشه نگهبان) یکی از اسماء الهی را برای شما عزیزان قرار دادیم .

خواص و فضیلت حفیظ (همیشه نگهبان) یکی از اسماء الهی
خواص و فضیلت حفیظ (همیشه نگهبان) یکی از اسماء الهی

خواص و فضیلت حفیظ (همیشه نگهبان) یکی از اسماء الهی,شرح خواص نام حفیظ,حفیظ یکی از اسم های اعظم خداوند,حفیظ یعنی هیمشه نگهبان,فضیلت اسم نیکوی حفیظ از اسماء الهی,نجات از شر شیطان و اجنه با گفتن نام حفیظ,نجات از زندگی نکبت بار با نوشتن نام حفیظ,جلوگیری از سقط جنین با گفتن نام حفیظ

خواص و فضیلت حفیظ (همیشه نگهبان) یکی از اسماء الهی

إنَّ رَبّی عَلی کُلِّ شَیءٍ حَفیظٌ )همانا پروردگار من بر هر چیز نگهبان است.(1) (

اسم مبارک « الحفیظ» به معنی حافظ بلکه مبالغه آن اشاره به حفظ تامه و کامل الهی- جل شأنه- می باشد. حفیظ، یعنی آن که خداوند تا زمانی که بقای هر یک از موجودات را مصلحت بداند حافظ و نگاهدارنده آن از تلف شدن و فساد است و این حفاظت، دائمی و مداوم است و محدود به مقطع خلق مخلوق نیست، زیرا محدثات (2)همچنان که در حدوث(3) خود به علت محدثه(4) نیازمندند، به همان گونه در بقای خویش نیز به علت مبقیه (5)نیازمندند و حفیظ بر تمام ممکنات احاطه و عنایت کامله دارد.

خواص:

1- جهت نجات از شر شیطان و وساوس اجنه، بر خواندن اسم « الحفیظ» مداومت نمایند که مجربست.

2- جهت نجات از زندگی نکبت بار، نوشتن اسم « الحفیظ» و بستن آن به بازو موثر است.

3- مداومت بر خواندن اسم« الحفیظ» در جایی که مار و عقرب زیاد است مفید می باشد.

4- برای جلوگیری از سقط شدن بچه در دوران حاملگی و یا مردن آن بعد از تولد، اسم « الحفیظ» روی نقره کنده شود و همراه مادرة( قبل از فارغ شدن) و یا همراه بچه بعد از تولد قرار داده شود.

5- مداومت بر این اسم برای کسی که از مواضع خطر بیمناک است، نافع و سریع الجابت می باشد و ذاکر این اسم، پیوسته از غرق و سوختن و سایر مهلکات و موذیات زمینی و دریایی- بإذن الله- محفوظ است.

6- هر کس این اسم را بعد از نماز( صبح، ظهر یا عصر) روز جمعه 998 مرتبه با خط باریک و ریز روی کاغذ بنویسد و بر بازو بندد، از وساوس شیطان و خوف سلطان و بیم مار و عقرب و خیالات فاسده در امان حضرت سبحان خواهد بود.

لینک کانال دعا و اذکار: https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *