خانه / مطالب متفرقه / کمک گرفتن از قوای آسمانی برای رسیدن به خواسته های خود

کمک گرفتن از قوای آسمانی برای رسیدن به خواسته های خود

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2AGOO.COM کمک گرفتن از قوای آسمانی برای رسیدن به خواسته های خود را برای شما عزیزان قرار دادیم .

کمک گرفتن از قوای آسمانی برای رسیدن به خواسته های خود
کمک گرفتن از قوای آسمانی برای رسیدن به خواسته های خود

کمک گرفتن از قوای آسمانی برای رسیدن به خواسته های خود,استمداد از قوای آسمانی,رسیدن به خواسته ها به وسیله کمک گرفتن از نیروهای آسمانی,نیروهای آسمانی برای رسیدن به خواسته و آرزوها,برآورده شدن آرزوها با کمک قوای آسمانی

کمک گرفتن از قوای آسمانی برای رسیدن به خواسته های خود

در کتاب اسرار و رازهای موفقیت در دو فصل ابتدایی آن، به موفقیت در زندگی از جهت ابعاد ذهنی، نیروهای درونی و تکنیک های زمینی پرداخته شده اما در فصل سوم آن نیروی دیگری معرفی شده به نام استمداد از قوای آسمانی. انسانی که فقط از تکنیکهای زمینی برای حل مشکلات خود استفاده می کند، اگر چه به موفقیت می رسد اما نسبت به فردی که هم از قوای آسمانی کمک می طلبد و هم از قوای ذهنی و زمینی، بسیار محدودتر است.

گاهی اوقات انسان تلاش خود را می کند و تمام قوانینی را که باید رعایت کند، نیز می داند اما هنوز مشکل دارد. انگار تمام راه ها و درها به روی او بسته شده زیرا راه های رسیدن انرژی های ماورایی به وی مسدود شده است. پر واضح است که این مسئله علتی دارد و باید علت آن را کشف کرد که گاهی اوقات علت آن می تواند تراکم انرژی های منفی سنگین بر روی هاله شخصی باشد، که این حالت راه رسیدن انرژی های مثبت به شخص را مسدود می کند و آن فرد روز به روز درمانده تر می شود که این ها دلایل بسیاری دارد که در قرآن چنین حالتی به «سحر» تعبیر شده است.

1- حفاظت از شما

در برخی از آیات فرشتگان حفاظت وجود دارد و به محض این که شما آنها را تلاوت می کنید آنها صف زده نزد شما حاضر می شوند و حفاظت شما را به عهده می گیرند و شما را از هرگونه آفت زمینی و بلایای آسمانی و از شر جن و انس محفوظ می دارند. در برخی از آیات فرشتگان رزقی وجود دارد و رزق شما را افزایش می دهند. در برخی دیگر فرشتگان عزت و رفعت، در برخی دیگر فرشتگان ابطال سحر و نیروهای منفی و برخی دیگر فرشتگان دفع چشم زخم و غیره وجود دارد که در این کتاب به همه آنها اشاره شده است و آنها دسته بندی شده اند. پس ببینید چگونه می توانید با تلاوت قرآن از نیروهای آسمانی برای بهبود کیفیت زندگی خویش استفاده کنید. ای مادرانی که همیشه نگران حفظ فرزندان خود هستید و نگران تصادفات جاده ای می باشید چرا از این قدرتها بی بهره اید؟ ای کاسبی که از اوضاع بد اقتصادی افسرده ای و کسبت کم رونق شده چرا با تلاوت قرآن در محل کسب خویش این ملائک را به محل کسب خود دعوت نمی کنی تا باعث رونق کار شما شوند و جایی که این فرشتگان ملائک حضور یابند شیاطین و اجنه ای که باعث بسته شدن کار شما شده اند، پا به فرار می گذارند. می دانید که با تلاوت آیات الهی در هر مکان، نوری تا عرش ساطع می شود که این نور باعث جلب ملائک دیگر به سوی شما در آن مکان می شود و جایی که آنها باشند، همیشه پر رونق است و ناخودآگاه مشتریان را به سمت خود می کشاند. ای خانمی که دنبال همسر مناسبی برای خود می گردی، چرا از بعضی آیات استفاده نمی کنی که باعث باز شدن بخت شما شود، اصولا افرادی که بدون همسر می باشند و کسی به خواستگاری آنها نمی آید در واقع با خواندن بعضی از آیات، راههای رسیدن انرژی به خود را هموار می کنند و اگر تا به حال کسی آنها را در واقع نمی دیده و کارشان تا انتها به سامان نمی رسیده حال با دریافت این انرژی ها، در نظر جنس مخالف جذاب تر به نظر می رسند و مونس روحی خویش را به سمت خود می کشانند و راه را برای رسیدن او هموار می کنند. اگر به خداوند توکل کنید، فرشتگان این آیات این کار را برای شما انجام می دهند، دقیقا مونس روحی و زوج آسمانی شما را برایتان مهیا می کنند. کسی که با او دچار مشکلی نمی شوید و در آرامش خواهید بود. شفای همه دردها را در قرآن بجویید که قرآن گره هر مشکلی را باز می کند.

2- بن بست:

همانگونه که بدن شما می تواند از ویروس آسیب ببیند و سیستم ارگانیک بدن شما را مختل کند و یا همان گونه که کامپیوتر شما با گرفتن ویروس می تواند دچار مشکل شود، پس بی تردید روح شما نیز می تواند با گرفتن ویروسهایی شما را دچار بحران های روحی، روانی، عاطفی، سردرگمی در زندگی و کم شدن رزق و بسته شدن بخت کند. گاهی این مشکلات به قدری به روان بعضی از اشخاص فشار وارد می کند که آن شخص اقدام به کارهایی باور نکردنی می کند که امری ناپسند می باشد، در حالی که این مسائل راه حل ساده ای دارد.

ولی باید راه حل را بدانید، اصلا مفهوم استمداد از قوای آسمانی یعنی اینکه به دنبال راه حل های الهی و آسمانی بروید و هر چند مشکل شما بزرگ باشد و هیچ راه علاجی نداشته باشید اما می توانید آنرا حل کنید. شما تا بحال قرآن می خواندید اما ممکن است هدف دار نبوده باشد شاید تاکنون فکر می کردید خواندن قرآن فقط ثواب دارد و به درد آخرت شما می خورد، اما چنین نیست. شاید تا کنون نمی دانستید که آیات قرآن دارای موکلینی بسیار قدرتمند می باشد و شما با خواندن آن آیات در واقع آن موکلین را احضار می کنید. حتما شما فیلم غول و چراغ جادو را دیده اید که نزد صاحب خود احضار می شد و می گفت: ارباب، شما چه می خواهید تا برای شما فراهم کنم. دقیقا موکلین قدرتمند آیات قرآن هم چنین عمل می کنند و برای بعضی از عرفا که طی طریق کرده اند حتی قابل دیدن هم می باشند،‌ ولی شما باید بدانید که دنبال چه هدفی هستید و به آیاتی که دارای موکل می باشد دقیق تر فکر کنید.

3- دعای چهل کلید:

از این رو در مجله چاپ مهر و آبان خانواده سبز به این افراد دعای چهل کلید را معرفی کردیم که در صفحه 141 همین کتاب نسخه اصلی و صحیح آن موجود می باشد و استقبال بی نظیری از آن شده و خداوند منان را بسیار شاکرم که این دعا متشکل از 40 بند از آیات فتح است و نام ملائک خداوند در آن ذکر شده و روایتی از حضرت زهرا (س) که باعث شده بسیاری از افرادی که از آن استفاده کرده اند با همان روش گفته شده در کتاب، معجزات فراوانی ببینند. خواصی از جمله گشایش کار، گشایش بخت، ایجاد مهر و محبت بین زوجین، ابطال هرگونه سحر و جادو و جلوگیری از انرژی های منفی و غیره و ای بیماران و ای کسانی که به مشکلات فکر می کنید با این افکار مخرب اوضاع خود را طبق قوانین جذب بدتر می کنید. مگر نمی دانید که در قرآن آیاتی است که باعث شفای شما می شوند هر چند که تمام پزشکان عالم شما را جواب کرده باشند بدان که قدرتی بالاتر از قدرت پزشکی در عالم وجود دارد و خداوند درخواست موکلین قرآن را رد نمی کند، پس شفایت را مثل دیگر افرادی که شفا گرفته اند بگیر و دیگر نسلیم مقدرات الهی باش. ای زندانی بی گناهی که در زندان محبوس هستی، چرا از قرآن استمداد نمی طلبی تا کمتر از آنی، مقدمات آزادیت فراهم شود. اگر به دنبال پیدا کردن کاری متناسب با شخصیت خود می باشید چرا از این آیات کمک نمی طلبید و در پایان، ای افرادی که مشکلات لا ینحل می باشید، بدانید خداوندی که مسبب الاسباب است، اگر اراده کند دنیا را «کن فیکون» می کند، تا شما به هدفتان برسید. فقط ایمان داشته باشید.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *