خانه / مطالب متفرقه / موکل ها و جن ها چه کارهایی میتوانند انجام دهند ؟

موکل ها و جن ها چه کارهایی میتوانند انجام دهند ؟

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com موکل ها و جن ها چه کارهایی میتوانند انجام دهند ؟ را برای شما عزیزان قرار دادیم .

موکل ها و جن ها چه کارهایی میتوانند انجام دهند ؟
موکل ها و جن ها چه کارهایی میتوانند انجام دهند ؟

موکل ها و جن ها چه کارهایی میتوانند انجام دهند ؟,موکل ها قادر به انجام چه کاری هستند ؟,موکل های جن چه کارهایی میتوانند بکنند ؟,موکل ها,جن ها,قدرت انجام کار موکل و جن,محافظت فیزیکی و روحی موکل ها از انسان

موکل ها و جن ها چه کارهایی میتوانند انجام دهند ؟

اینجا میخوام درباره کارهایی که موکل ها و جن ها میتونند انجام بدن و خواسته هایی که انسان ها از اونا میتونه درخواست کند صحبت کنم , چون کامنت ها و پیامهای زیادی میاد که واقعا من تعجب میکنم و شاخ در میارم .

تعداد زیادی میگن میخوایم موکل بگیریم که تو کنکور جواب سوالهارو بگه !
یکی دیگه میگه موکل میخوام برام پول بیاره !

شخصی دیگه میگه میخوام با موکل شرط بندی کنم و… !

دوستان توجه داشته باشید که اصلی ترین کاری که یک موکل انجام میده , محافظت از وکیلش ( شخصی که موکل برای او گمارده شده ) چه فیزیکی چه روحی هست .
بعداز اون نسبت به قدرتی که داراست , صاحبش رو از خطرات احتمالی پیش روش آگاه میکنه . این در صورتیه که شخص موکل دار به اون قدرت رسیده باشه که چشم و گوشش باز شده باشه و بتونه هم موکل رو ببینه و صداشو بشنوه .

در رتبه های پایینتر بوسیله های دیگه این ارتباط برقرار میشه که اینجا مجالش نیست . از موکل کارهای فیزیکی نباید انتظار داشت مگر در حالتهای خاص و برای کارهای خاص . برخی از کسانی هم که آدم درستی نیستند از موکل و جن برای اذیت و آزار دیگران (دشمنانشون) استفاده میکنند . البته تو اینکار جن ها خبره اند .

پس موکل صاحبش رو از خطر جن ها و موجودات ماورایی دیگه و حادثه های فیزیکی پیش رو خبردار و حفاظت میکنه و برخیشون هم نسبت به تخصصهایی که دارند اطلاعاتی رو به صاحبشون میدن .
برخیشون هم برای خبرچینی و پیدا کردن اشخاص و اشیا و اماکن بکار گرفته میشند.

این مثال ها که زدیم نشدنی نیست , البته که یک موکل میتونه کارهایی کنه که جواب سوال هایی رو بفهمید یا بتونه نتیجه یک کار یا یک مسابقه رو بگه و … , اما مسئله ای که وجود داره معرفت موکل به وکیل هست ؛ موکل اگه قدرت داشته باشه باید دید که آیا واقعا از وکیل راضیه و اینقدر معرفت دارد نسبت به وکیل که این اعمال رو انجام بده ؟

یک موکل دیگر حتی در مواقعی حاضر هست جانش رو برای صاحبش بده اما باید دید این موکلی که شخص داره یا میخواد بگیره این مقدار معرفت نسبت به وکیلش دارد یا خیر که اکثرا موکل هایی که به این سادگی و توسط آدم های کم تجربه گرفته میشه همچین قدرتی رو در اختیار وکیل قرار نمیده .

پس دوستان نه انتظارات بیجا از این موجودات نداشته باشند که بیشتر این توهمات و توقعات رو از کارتونهای فانتزی ژاپنی و چینی به عاریه گرفتند , تازه اگر بر فرض محال این امکان پذیر باشه یک شخص برای اینکه به حدی برسه که یک موکل خوب بگیره و با اون ارتباط چشمی و کلامی داشته باشه به شرط این هست که شبانه روز رو به اینکار اختصاص بده بین دو تا سه سال زمان میبره

بازنشر : سایت دعاگو

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *