خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / دعای باطل کردن سحر چشم زخم و طلسم و برگرداندن اثرش به کسی که انجام داده

دعای باطل کردن سحر چشم زخم و طلسم و برگرداندن اثرش به کسی که انجام داده

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای باطل کردن سحر چشم زخم و طلسم و برگرداندن اثرش به کسی که انجام داده را برای شما عزیزان قرار دادیم .

دعای باطل کردن سحر چشم زخم و طلسم و برگرداندن اثرش به کسی که انجام داده
دعای باطل کردن سحر چشم زخم و طلسم و برگرداندن اثرش به کسی که انجام داده

دعای باطل کردن سحر چشم زخم و طلسم و برگرداندن اثرش به کسی که انجام داده,دعای باطل کردن طلسم و جادو,دعای قوی مخصوص ابطال سحر و جادو,بهترین و قویترین دعا برای باطل کردن طلسمات و سحر,روش برگرداندن سحر و جادو به عاملش,چگونه طلسم را به عاملش برگردانیم ؟,دعای بسیار مجرب برای باطل کردن طلسم و چشم زخم قوی

دعای باطل کردن سحر چشم زخم و طلسم و برگرداندن اثرش به کسی که انجام داده

متاسفانه آدمهای حسود و مغرض دور و بر ما زیادند و همین امر باعث می شود که اغلب اوقات چه از نزدیک و چه از دور از شرشان  در امان نباشیم و اغلب در خانواده ها می بینیم که بی دلیل اختلاف و نزاع و دعوا و خصومت بین اعضای خانواده بوجود می آید و آنچنان با هم نزاع می کنند که انگار دشمن خونی هم هستند جالب اینجاست که اغلب آنها بعد از دعوا و منازعه تازه به خود می آیند که چرا اصلا دست به چنین کاری زده اند و اظهار می کنند که دست خودشان نبوده است ! یا خانواده هایی را می بینیم که بدلیل داشتن فرزند یا مال زیاد با بچه های زیبا یا هر چیز دیگری ٬ همیشه مورد حسادت و بغض دیگران هستند و همین امر باعث میشود که دچار بیماری یا گرفتاریهای عجیب و غریب شوند که خودشان هم نمی دانند منشاء‌ آنها کجاست ! یا حتی ممکن است بعضی ها را بشناسید که مرتب برای شما سحر و جادو می کنند و دعا می گیرند ولی نمیتوانید کاری کنید یا هر کاری کنید دست از کارشان بر نمی دارند !
 
 
 
اگر شما هم چنین مشکلاتی دارید می توانید با این دستور هم انواع سحر را باطل کرده هم چشم زخم را نابود کرده و هم اثرش را به عاملش برگردانید آنهم خیلی سریع !
 
پس قدر این دستور را بدانید چون سالهاست که دارم برای اشخاص مختلف انجام میدهم
 
(‌ منظور نویسنده کتاب است ) و همیشه نتایج آن آنی بوده است .
 
ضمنا این را بدانید که برای ابطال سحر الزاما نیازی نیست جای سحر را بدانید و آنرا مثلا خارج کنید تا باطل شود بلکه این دستور بمحض انجام ٬ اثر هر نوع سحر را باطل میکند !
 
پس به شما توصیه می کنم هیچوقت گول اشخاصی را نخورید که با برگزاری جلسات کذایی و دعوت از اجنه سفلی و شیاطین و مثلا انداختن یک لفافه پیچیده که مقداری موی گربه یا موی سر انسان و تکه ای لباس و چند تا میخ و تیغ و آشغال آنهم از یک زاویه پنهان ٬ ادعا می کنند که سحر مدفون را برای شما استخراج کرده اند !
 
اینرا بدانید که روشهای صحیح استخراج سحر از مکان آن وچود دارد اما روشهای صحیح ٬ در اختیار مدعیان دروغین نیست بلکه در اختیار اشخاص خاصی است که شامل ریاضتی خاص و به خدمت گرفتن موکلین مخصوصی است و با تشریفات خاصی انجام می شود ٬ نه اینکه هر کسی برخاست ادعا کند که می تواند سحر مدفون را جلوی چشمان شما حاضر کند !
 
اینگونه اشخاص مدعی با دو حقه اینکار را انجام می دهند که بنا به اهمیت موضوع و گسترش روز افزون آن در دنیای امروزی لازم می دانم که پرده از روشهای آنها بردارم تا گول آنها را نخورید !
 
 
 
حقه اول : آنها معمولا در اتاقی تاریک این کار را انجام می دهند که قسمتی از آن با پرده پوشیده شده است از قبل مقداری موی سر و تکه هایی از لباس و مقداری میخ و آشغال را در گِلی می پیچانند و از قبل بصورت آماده در اختیار دارند و همدست خود را پشت پرده مخفی میکنند و در یک فرصت مناسب این لفافه سحری را وسط اتاق و جلوی حضار پرتاب می کنند و مثلا عنوان می کنند که دشمن شما از موها و لباس شما و وسایل شخصی تان برای جادو کردن شما استفاده کرده وکه ما آن را خارج کردیم ٬ الان پیش روی شماست
 
 
 
حقه دوم : به همان طریق حقه اول ٬ لفافه آماده را از قبل در جایی دفن می کنند و با دعوت از اجنه سفلی و شیاطین و دستور دادن به آنها برای خارج کردن لفافه و آوردن و پرت کردن آن جلوی حضار ٬‌آنها را گول زده و بیچاره ها را با پولهای هنگفت سرکیسه می کنند پس هیچوقت گول چنین اشخاصی را نخورید !
 اکنون دستور مجرب ابطال السحر و چشم زخم را به شما ارائه میکنم تا بدون مراجعه به کسی و براحتی بتوانید با آن انواع سحر را ابطال کرده و اثرش را به عاملش برگردانید !
با زعفران و گلاب این دعا را روی کاغذ سفید بی خط ٬ نوشته و لوله کرده در یک بطری گلاب فرو کنید و بگذارید کاغذ در آن باقی بماند . معمولا کاغذ تکه تکه می شود . سپس درب بطری را سوراخ کرده و مثل گلاب پاش با ریختن آن در همه جای خانه مخصوصا بیرون و داخل درب ورودی منزل ٬ اتاقها مخصوصا گوشه های هر اتاق ٬ حمام و جلوی درب دستشویی و خلاصه همه جای خانه می توانید هر نوع سحری را فورا باطل کنید !
 
 دستور این است :
 
بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین و صلی اللهُ علی سَیِّدِنا اَشرَفِ المُرسَلینَ و علی آلهِ و بَیتِهِ تسلیماْ کثیراْ الی یومِ الدین لا الهَ الّا اللهَ ایماناْ و اسلاماْ اللهُ اکبرُ کبیراْ اِکباراْ و اِعظاماْ سبحانَ اللهِ اِجلالاْ و اِکراماْ و الحمدلله اِفضالاْ و اِنعاماْ و لاحولَ ولاقوَّةَ الّا بالله ِ تَوْکیلاْ و اِسْتِسْلاماْ لَخَلقِ السّماواتِ و الارضِ اَکبرُ مِنْ خَلقِ النّاسِ ولکنَّ اکثرَ النّاسِ لایَعلَمونَ اللهمَّ اَنتَ رَبّی عَبَثَ عابِث و نَفَثَ نافِثَ‌ و شِهابَ قابِس و لَیلَ دامِس و حَجَرَ یابِس و بَحْرَ طامِس و ماءٍ مارِث اللهمَّ ارْدُدْ اَعْیُنَ العائِنِ علیهِ فی مالِهِ و اَولادِهِ و اَحَبَّ النّاس‌ ِ اِلَیه‌ ِ و خُذِ اللهمَّ عَیْنَیْهِ مِن بَیْنِ صَدْغِیهِ و کَلِمَتُهُ مِنْ بَیْنِ شَفَتَیْه و نَکْسِ اللهمَّ بِرأسِهِ تَحتَ قَٔدَمَیْه و ارْدِدِ اللهمَّ بَأسَهُ عَلَیهِ فی بَدَنِهِ و مالِهِ و والِدِهِ و اَحَبَّهُم الَیه ِ ماءٍ رَقیق و لَحْمٍ وَثیق و عَظمٍ دقیق فَمالَهُ لایَفیق و عَلَی العَیْنِ لاتُضیق فَارْجِعِ البَصَرَ هَلْ تَرَی مِنْ فُطورٍ ثُمَّ‌ ارْجِعِ البَصَرَ کَرَّتَیْنِ یَنقَلِبْ اِلَیکَ البَصَرُ خاسِئاْ و هُو حَسیر طس یس کهیعص حمعسق شاهَتِ الوُجوهُ و عَنَتِ الاَبصارُ و ذَلَّتْ الاَعناقُ لِعَظَمَةِ المَلِکِ الدَّیان و عَنَتِ‌ الوُجوهُ لِلحَیِّ القَیّومِ و قَدْ خابَ مَنْ حَمَلَ ظُلماً اِنْ نَّشَأْ نُنَزِّلْ عَلَیْهِم مِنَ السَّماء آیَةً فَظَلَّتْ اَعناقُهُمْ لَها خاضِعینَ بسم الله الرحمن الرحیم قالَ موسی ما جِئتُم بِهِ السِّحرُ اِنَّ اللهَ سَیَبْطِلُهُ اِنَّ اللهَ لا یُصْلِحُ عَمَلَ المُفسِدینَ و قَدَّمنا اِلیٰ ما عَمِلوا مِنْ عَمَلٍ فَجَعَلْناهُ هَباء مَنثوراً اِنَّما صَنَعوا کَیْدُ ساحِرٍ ولایُفْلِحُ السّاحِرُ حَیْثُ ‌أتی و عَنَتِ الوجوهُ لِلْحَیّ‌ِ القَیّومِ و قدْ خابَ مَنْ حَمَلَ ظُلماً یا اَرضُ خُذیهِم قُل کونوا حِجارَة اَو حَدیداً و قِفوهُم اِنَّهُم مَسئولونَ کَاَنَّهُم خُشُبٌ مُسَنَّدَةٌ اِنَّ الله َ و ملائکَتَهُ یُصَلّونَ‌ عَلَی النَّبیِّ یا اَیًّها الذّینَ‌ آمَنوا صَلّوا علیهِ و سَلِّموا تسلیماً تَوَّکَّلوا یا خُدّام هذه الایات بّقَضاءِ حاجَتی و هِیَ‌ اِبطالُ السِّحرِ فی بَیْتِ فلان بن فلانه اَلوِحاً اَلوِحا العَجَل العجل السّاعَة‌ الساعة
 
نکات مهم :
 
۱- بجای عبارت ( فلان بن فلانه ) در اخر دستور بالا ٬ باید اسم صاحب صاحب خانه و اسم مادرش نوشته شود
 
۲- در صورتیکه منزل متعلق به شما نیست یا مستاجر هستید یا اسم صاحب خانه و یا نام مادرش را نمی دانید باید بجای ( فلان بن فلانة ) بنویسید ( فی هذا البیت ‌) و نیت منزلی که مورد نظر است را بکنید !
 
  ابطال انواع طلسم و سحر خورده شده و برگرداندن اثرش به عاملش ( بسیار بسیار مجرب )
 
گاهی وقتها بعضی خدا نشناس ٬ در غذا یا آب یا شربت ٬ سحری می ریزند و به خورد اشخاص مورد نظرشان می دهند و باعث بیماری یا تخریب اعصاب یا بهم زدن روحیه طرف می شوند . در اینصورت می توان با دستور قبلی ( ابطال سحر در منزل ) و با کمی تغییر در آن هر نوع اثر سحر و جادوی خورده شده را باطل کرد و اثرش را به عاملش برگرداند 
 
کافیست این عبارت دستور قبلی :
 
توکلوا یا خدام هذه الایات بقضاء‌ حاجتی و هی ابطال السحر فی بیت فلان بن فلانه الوحا الوحا العجل العجل الساعه الساعه
 
را به این شکل تغییر دهید :
 
توکلوا یا خدام هذه الایات بقضاء‌ حاجتی و هی ابطال السحر فی جسد و روح فلان بن فلانه الوحا الوحا العجل العجل الساعة الساعة‌
 
که بجای فلان بن فلانه حتما باید اسم شخص و مادرش را بنویسید و به شخص بدهید تا به مدت یک هفته آن را بخورد.

بازنشر : سایت دعاگو

درباره ی admin

یک دیدگاه

  1. سند این دعا کجاست
    از کجا نوشته اید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *