خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / دعای قوی برای حل فوری مشکل ازدواج و گرفتن حاجت

دعای قوی برای حل فوری مشکل ازدواج و گرفتن حاجت

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای قوی برای حل فوری مشکل ازدواج و گرفتن حاجت را برای شما عزیزان قرار دادیم .

دعای قوی برای حل فوری مشکل ازدواج و گرفتن حاجت
دعای قوی برای حل فوری مشکل ازدواج و گرفتن حاجت

دعای قوی برای حل فوری مشکل ازدواج و گرفتن حاجت,دعای مخصوص حل مشکلات ازدواج,دعای حاجت گرفتن,دعای قوی مخصوص رفع مشکلات ازدواج,دعای برآورده شدن سریع و آسان حاجت ها,دعای حاجت روا شدن,دعای قوی برای اجابت تضمینی دعاها

دعای قوی برای حل فوری مشکل ازدواج و گرفتن حاجت

برای گرفتن حاجت و اجابت سریع در امور زندگی می توانید دعای مشکل گشا منتصب به امیرالمؤمنین را زیاد بخوانید که در مفاتیح موجود است. مردی خدمت حضرت امیرالمؤمنین (ع) شکایت کرد از دیرشدن جواب دعایش. حضرت فرمود چرا این دعا را نمی‌خوانی که سریع الاستجابة است: 

اللهم انی اسئلک باسمک العظیم الاعظم الاجل الاکرم المحزون المکنون النور الحق البرهان المبین الذی هو نور مع نور و نور من نور و نور فی نور و نور علی کل نور و نور تضیئی به کل ظلمة و یکسر به کل شدة و کل شیطان مرید و کل جبار عنید لا تقر به ارض و لا یقوم به سماء و یأمن به کل خائف و یبطل به سحر کل ساحر و بغی کل باغ و حسد کل حاسد و یتصدع لعظمته البر و البحر و یستقل به الفلک حین یتکلم به الملک فلا یکون للموج علیه سبیل و هو اسمک الاعظم الاعظم الاجل و الاجل النور الاکبر الذی سمیت به نفسک و استویت به علی عرشک و اتوجه الیک بمحمد و اهل بیته و اسئلک بک و بهم ان تصلی علی محمد و ان تفعل بی کذا و کذا. 

که در آخر به جای عبارت کذا و کذا حاجت خود را بخواهد.

گردآوری : سایت دعاگو

درباره ی admin

3 دیدگاه

  1. سلام دخترو پسرای مذهبی من دوتا راه برای مشکل ازدواجتون میشناسم ک انشاء الله حل میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *