خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / دعای مشکل گشا و شفای بیماری مجرب و قوی از شیخ بهایی

دعای مشکل گشا و شفای بیماری مجرب و قوی از شیخ بهایی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای مشکل گشا و شفای بیماری مجرب و قوی از شیخ بهایی را برای شما عزیزان قرار دادیم .

دعای مشکل گشا و شفای بیماری مجرب و قوی از شیخ بهایی
دعای مشکل گشا و شفای بیماری مجرب و قوی از شیخ بهایی

دعای مشکل گشا و شفای بیماری مجرب و قوی از شیخ بهایی,دعای مشکل گشای شیخ بهایی,بهترین دعا برای گشایش مشکلات از شیخ بهایی,دعای شفای بیماری تضمینی از شیخ بهایی,دعای شیخ بهایی برای گشایش مشکلات و درمان بیماری

دعای مشکل گشا و شفای بیماری مجرب و قوی از شیخ بهایی

از شیخ بهایی نقل است که هر کس این دعا را بخواند در حالی که دلش صاف باشد و اعتقاداتش نیز صحیح باشد چنانچه به هدف شرعی خویش نرسد در روز قیامت بر علیه من شکایت کند. این دعا علاوه برآوردن حاجات برای شفای بیماران نیز تجویز می شود و چنانچه بیمار خوب نشد حتما اجلش رسیده است و کاری نمی توان کرد. خواندن این دعا در مسجد بهتر است و در حال سجده خوانده شود و آن دعا این است: 

هفتاد مرتبه بگوید:

«لااِلهَ اِلَّا اللهُ بِعِزَّتِکَ وَ قُدرَتِک. لااِلهَ اِلَّا اللهُ بِحَقِّ حَقِّکَ وَ حُرمَتِکَ. لااِلهَ اِلَّا اللهُ فَرِّج بِرَحمَتِک» 

در ثلث آخر شب وضو گرفته و در گوشه ای برو به شرطی که کسی تو را نبیند و با حضور قلب و رو به قبله هزار مرتبه می گویی: 

«فسیکفیکهم الله و هو السمیع العلیم» (آیه 137 بقره) 

و بعد از هر 100 بار بگو: «اللهمَ اکفِنی حاجَتی» و حاجت خود را ذکر کن و بعد از ذکر حاجت بگو: «اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیر» و تا سه شب متوالی این عمل را بجا بیاور که تخلف ندارد.

گردآوری : سایت دعاگو

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *