خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / نماز و ختم مجرب از امام هادی (ع) برای بخت گشایی و ازدواج با همسر خوب

نماز و ختم مجرب از امام هادی (ع) برای بخت گشایی و ازدواج با همسر خوب

در این پست از سایت سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com نماز و ختم مجرب از امام هادی (ع) برای بخت گشایی و ازدواج با همسر خوب را برای شما عزیزان قرار دادیم . امیدواریم این دعا کارگشای مشکلات شما عزیزان واقع شود .

نماز و ختم مجرب از امام هادی (ع) برای بخت گشایی و ازدواج با همسر خوب
نماز و ختم مجرب از امام هادی (ع) برای بخت گشایی و ازدواج با همسر خوب

نماز و ختم مجرب از امام هادی (ع) برای بخت گشایی و ازدواج با همسر خوب,نماز مجرب برای بخت گشایی,ختم سریع الاجابه از امام هادی برای ازدواج,پیدا شدن همسر خوب برای ازدواج با ختم مجرب,نمازی قوی مخصوص ازدواج با همسر خوب از امام هادی (ع)

نماز و ختم مجرب از امام هادی (ع) برای بخت گشایی و ازدواج با همسر خوب

با مطالعه ی تاریخ زندگانی امام هادی البته آنهم از زوایه ای دیگر ! ، به یک نکته توجهمان جلب می شود و آن اینکه : حضرت امام هادی علیه السلام برای پسرشان حضرت امام حسن عسکری ، به خواستگاری رفته اند اما چه خواستگاری ای ؟

در میان خلق خوب خدا ، حضرت هادی ، بانو نرجش خاتون را از روم شرقی ، برای پسرشان نشان کرده و از ایشان خواستگاری می نمایند . بانویی که ذخیره ی الهی را پرورانید .

 

به جوانان دم بخت ، سفارش می شود برای یافتن همسری خوب ، متوسل به امام هادی علیه السلام شوند. در میان علمای بزرگ شیعه هم مرحوم آیت الله العظمی میرزای قمی رحمت الله علیه برای واسطه قرار دادن به نزد امام هادی ، پیشنهاد شده اند .

پس : از مرحوم میرزای قمی رحمت الله علیه بخواهید که از امام هادی بخواهند تا ایشان به عنوان آبرومند در درگاه الهی ، یک همسر خوب برای شما ، انتخاب نمایند تا خداوند ، بهترین روزی اش را قسمت شما نماید .

طریقه ختم:حداقل هفته ای یک بار هر فردی باید نماز امام هادی را به نیابت از همه دوستان بخواند +20صلوات هر روز +خواندن هر روز یک فاتحه و 3 توحید هدیه به شیخ میرزای قمی

 مدت ختم 110روز میباشد

شروع ختم :ازهفتم مهرماه 1394مصادف با ولادت ام علی النقی

اتمام ختم 26 دی ماه

توجه: سپس نذر میکنید اگر از ولادت امام هادی تا ولادت امام حسن عسگری ازدواج کردین 10روز روزه بگیرین یا 100هزار تومن صدقه بابت جهیزیه به یه دختر نیازمند بدهید.

لطفا هر شخصی میتواندحداقل تا 10روز را که عذر شرعی نداره انتخاب کنه و در ان روز نماز امام هادی را بخونه

نماز امام هادی (ع) دو رکعت است. در رکعت اول سوره حمد و سوره یس و در رکعت دوم سوره حمد و الرحمن

سپس دعای بعد نماز را از مفاتیح ببینیدو بخوانید

بازنشر : سایت دعاگو

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *