خانه / مطالب متفرقه / توسل به شهدا برای برآورده شدن حاجت ها

توسل به شهدا برای برآورده شدن حاجت ها

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com توسل به شهدا برای برآورده شدن حاجت ها را برای شما عزیزان قرار دادیم .

توسل به شهدا برای برآورده شدن حاجت ها
توسل به شهدا برای برآورده شدن حاجت ها

توسل به شهدا برای برآورده شدن حاجت ها,توسل به شهیدان برای حاجت گرفتن,حاجت روا شدن با توسل به شهدا,متوسل شدن به شهدا به جهت روا شدن فوری حاجت ها

توسل به شهدا برای برآورده شدن حاجت ها

فیلم شفا یافتن کودکی که به بیماری لاعلاجی مبتلا شده بود در شهرهای استان گیلان پخش شد و به سرعت این خبر در همه جا پیچید.
سپس تعداد کسانی که با اطمینان و یقین کامل”سید جواد موسوی”را برآورده کننده حاجات کسانی که با تمامی وجود از او حاجتی را طلب کرده اند میخواندند، بیشتر و بیشتر شد.
واینچنین است که امروزه ،بارگاه شهید سید جواد موسوی به واسطه روح بلند و ملکوتی خود به مکانی برای برآورده کردن حاجات نیازمندان،درماندگان،بیماران و دل شکستگان تبدیل شده است.

هر ساله در مراسم سالگرد شهید سید جواد موسوی خیل عظیم جمعیتی را که به نوعی حاجت روا شده اند و آنان که برای طلب حاجات خود به این بارگاه آمده اند را می توان دید و آنگاه است که شک و تردیدها از میان میرود.و آنگاه است که ناخود آگاه اشک از چشمان جاری می شود.
چهارشنبه ها سبز قبا شلوغ است،علی الخصوص در تعطیلات سال نو.جمعیت عظیم مجمه داران(سینی که زائران پس از برآورده شدن حاجات،نذری خود را درآن گذاشته پارچه سبزی روی آن می پیچند و آنرا بر سر میگیرند)،با چشمان اشکبار و عده ای خندان از برآورده شدن حاجات و عده ای ذکر گویان وارد بقعه می شوند و ورود سیل جمعیت مجمع داران از صبح آغاز شده و تا پاسی از شب ادامه دارد….

بازنشر : سایت دعاگو

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *