خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / روش ختم سوره های قرانی به جهت روا شدن حاجات و خواسته ها

روش ختم سوره های قرانی به جهت روا شدن حاجات و خواسته ها

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com روش ختم سوره های قرانی به جهت روا شدن حاجات و خواسته ها را برای شما عزیزان قرار دادیم .

روش ختم سوره های قرانی به جهت روا شدن حاجات و خواسته ها
روش ختم سوره های قرانی به جهت روا شدن حاجات و خواسته ها

روش ختم سوره های قرانی به جهت روا شدن حاجات و خواسته ها,ختم سوره های قرآنی,خواص و فضیلت ختم سوره های قرآنی,نحوه ختم کردن سوره قرآن برای روا شدن حاجت فوری,نحوه ختم سوره حمد و نسا و انعام و هود

روش ختم سوره های قرانی به جهت روا شدن حاجات و خواسته ها

سوره الحمد به این طریق است که در طول یک هفته بیست و یک مرتبه بخواند یعنی هر روز سه نوبت و در پایان سه نوبت این دعا را که در صحیفه سجادیه است بخواند یا من تحل المکاره…. و باید با طهارت و رو به قبله باشد و اگر توانست بیست و یک مرتبه را در یک روز بخواند هم اشکالی ندارد .

ختم : سوره النساء که هر که 8 نوبت برای سازگاری بین زن و شوهر بخواند سازگاری حاصل شود و اگر مردی برای زن خود بخواند خداوند تبارک و تعالی ان زن را حفظ نماید از شر جمله عورات واز مردم نامحرم نگاه دارد .

ختم : سوره انعام روایت شده که هر که خواهد روزی بر وی فراخ گردد و حاجت او روا شود شب پنجشنبه یا روز جمعه یا شب جمعه رو به قبله با طهارت و وضو اول سوره فاتحه را بخواند بعد شروع کند به خواندن سوره انعام تا آیه مثل ما اوتی رسل الله پس بلافاصله بر خیزد و دو رکعت نماز خواند در هر رکعت هفت بار سوره حمد و هفت مرتبه ایه الکرسی هفت بار سوره انا اعطیناک را بخواند و چون فارغ شود بهمان نحو رو به قبله از ابتداء الله اعلم حیث یجعل رسالته تا آخر سوره را بخواند و بعد سر به سجده برد هفتاد بار بگوید لا اله الا الله محمد رسول الله انگاه حاجت خود را از خدا بخواهد که بقدرت خدا حاجت بر آورده خواهد شد.

ختم : سوره هود را برای هر حاجتی سیزده نوبت بخواند حاجت روا شود .

ختم : سوره بنی اسرائیل به جهت هر امر صعب و مشکل که او را روی دهد و هر حاجت و مطلبی که داشته باشد هفت مرتبه بلافاصله بخواند حاجت روا میشود.

ختم : سوره یوسف ع ابتداء از روز پنجشنبه شروع کند بیست و پنج روز روزی یک بار بخواند و در روز بیست و پنجم که به اسم حضرت یوسف ع میرسد این اسماء را بخواند یا عزیز یا الله یا رحمن یا رحیم یا کریم یا خبیر یا دلیل یا علیم یا کافی یا اول یا آخر یا ظاهر یا باطن یا حی یا قیوم یا ذولجلال والاکرام یا مالک یا قدوس یا غفور یا شکور یا احد یا صمد یا فرد یا وتر یا وفی اقض حاجاتی واصل الی مرادی بحق محمد و اله و صلی علی محمد و ال محمد .

ختم : سوره طه هر که بخواهد روزی بر او فراخ شود و نداند که روزی از جایی که گمان ندارد بر وی رسد نزدیک طلوع فجر صادق یک مرتبه این سوره را تلاوت نماید روزی تازه در آن روز بر وی کرامت شود و دلها از برای او نرم گردد و بر دشمنان غالب آید .

بازنشر : سایت دعاگو

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *