خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / نحوه ختم سوره یس به جهت حاجت گرفتن و روا شدن خواسته ها

نحوه ختم سوره یس به جهت حاجت گرفتن و روا شدن خواسته ها

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com نحوه ختم سوره یس به جهت حاجت گرفتن و روا شدن خواسته ها را برای شما عزیزان قرار دادیم .

نحوه ختم سوره یس به جهت حاجت گرفتن و روا شدن خواسته ها
نحوه ختم سوره یس به جهت حاجت گرفتن و روا شدن خواسته ها

نحوه ختم سوره یس به جهت حاجت گرفتن و روا شدن خواسته ها,ختم مجرب سوره یس,ختم تضمینی سوره یاسین,بهترین روش برای ختم کردن سوره یس,ختم قوی و سریع الاجابه سوره یس,چگونگی ختم سوره یس به جهت برآورده شدن خواسته ها

نحوه ختم سوره یس به جهت حاجت گرفتن و روا شدن خواسته ها

سوره یاسین چنان است که هفت مبین دارد دو مبین ان که عدو مبین و خصیم مبین میباشد پنج مبین دیگر را هر کدام بمحلش برسد از دست راست اول انگشت خضر که همان انگشت کوچک است عقد کند (ببندد) بیاید الی انگشت ابهام که انگشت شصت بزرگ است چون سوره تمام شود یک حمد و یک ایه الکرسی بخواند انگشت شصت خود را باز کند و بعد انگشت خضر (کوچک) را باز کند بعد بعد انگشت سبابه میانه را و بعد انگشت بنصر را و بعد انگشت سبابه را باز کند چون تمام شود بعد این دعا را بخواند و حاجت از خدا بخواهد که بلا فاصله روا شود : سبحان المفرج عن کل محزون سبحان المنفس عن کل مدیون سبحان من جعل خزائن علمه و حکمته الکاف والنون یا من اذا اراد شیئا ان یقول له کن فیکون فسبحان الذی بیده ملکوت کل شیء و الیه ترجعون .

بازنشر : سایت دعاگو

درباره ی admin

2 دیدگاه

  1. با سلام و خسته نباشید
    ختم سوره ی شمس و موکل آن چگونه است؟

  2. باسلام وقت بخیرخدمت استادبزرگوار لطف می کنیداطلاع دهید شهریه کلاس جامع علم جفر جناب استاد بابایی چقدراست .وچقدرزمان و درکجابرگزارمیشود .
    باسپاس. منتظرپاسخ شما هستم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *