خانه / مطالب متفرقه / چرا خداوند به دشمنان خود ثروت فراوان و تن سالم و دلی شاد می بخشد ؟

چرا خداوند به دشمنان خود ثروت فراوان و تن سالم و دلی شاد می بخشد ؟

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرانی دعاگو 2agoo.com خداوند هرگاه بنده‌ ای را دشمن داشته باشد چه چیزهایی به او می دهد ؟ را برای شما عزیزان قرار دادیم .

خداوند هرگاه بنده‌ ای را دشمن داشته باشد چه چیزهایی به او می دهد ؟
خداوند هرگاه بنده‌ ای را دشمن داشته باشد چه چیزهایی به او می دهد ؟

خداوند هرگاه بنده‌ ای را دشمن داشته باشد چه چیزهایی به او می دهد ؟,دشمنان خدا,خدا به دشمنان و کافران در دنیا چه چیزی می دهد,خدا به دشمنان خود دل شاد و ثروت و پول فراوان می دهد,خداوند به دشمنان خود تن سالم و بدون بیماری می دهد,خداوند به دشمنان و کافران ثروت فراوان و خانه های بزرگ می دهد,چرا انسان ها بد ذات سالمتر از انسان های خوب هستند,چرا انسان بد و کافر پول و ثروتش از انسان خوب و مومن بیشتر است ؟

خداوند هرگاه بنده‌ ای را دشمن داشته باشد چه چیزهایی به او می دهد ؟

و هرگاه بنده‌اي را دشمن داشته باشم سه چيز به او مي‌دهم:

1ـ دل او را شاد و مسرور مي‌كنم ( دلي كه شاد است همش بفكر دنياست بفكر خوشگذراني و خورد و خوراك و لباس و مد و تفريح است و ديگر جائي براي ياد خدا در آن دل نمي‎ماند )

2ـ و بدنش را صحيح و سالم مي‌گردانم ( بدني‌كه سالم است كمتر به ياد خداست و كمتر مي‌گويد خدا و هر كه در اين بزم مقرب‌تر است ـ جام بلا بيشترش مي‌دهند )

3ـ و دست او را از اموال دنيا پر مي‌كنم ( پولدارش مي‌كنم ) « بحارالانوار ، جلد 48/72 » وقتي‌ انسان پولدار شد زرق و برق دنيا او را بخود مشغول مي‌كند و از آخرت باز مي‌ماند هر روز يك مدل ماشين يك مدل لباس و يك مدل خانة مجلل ، ويلا و باغ آنچناني و …

سؤال ـ آيا اگر انسان مؤمن باشد و درآمدش هم از راه حلال باشد ، آيا مي‌تواند خانه‌اي بزرگ و پرتجمل و بيش از حد نيازش بسازد و يا بخرد؟ جواب را از لبان گُهربار آقا رسول خدا صلي الله عليه و آله و سلم بشنويد كه مي‌فرمايند: هركس خانه‌اي را براي خودنمائي و شهرت بنا كند ، روز قيامت آنرا بصورت آتشي شعله‌ور از زمين هفتم بردارد ، آنگاه همچون طوقي درگردنش آويخته و در آتش افكنده شود سؤال شد اي رسول خدا چطور براي خودنمائي و شهرت بنا كند؟ حضرت فرمودند: خانه را بيشتر از نيازش مي‌سازد، تا بر همسايگان و فاميل خويش تكبر ورزد و بر برادرانش فخر فروشد.

« بحارالانوار ، جلد 149/76 »

حالا گيرم مجوز شرعي هم داشت ، انسان چگونه وجدانش راضي مي‌شودكه در خانه و ويلاي چند هزار متري زندگي كند و اكثر مردم مستأجر باشند و براي كراية خانة خود مانده‌اند و با اين تورم دخل و خرجشان با هم نمي‌خواند چون اغلب مردم يا كارمندند و يا كارگرند و آنهائي كه زن و بچه دارند و بيكارند و مستأجر هم هستند خدا مي‌داند وضعشان چگونه است. ( خدايا به آبروي محمد و آل محمد به ما رحم كن ) سعدي چه زيبا مي‎گويد:

بنـي آدم اعضـاي يك ديگـرند

كـه در آفرينش زيك گوهرند

چـه عضـوي بـدرد آورد روزگار

دگـر عضـوها را نمـاند قــرار

تو كه از محنت ديگران بي‌ غمي

نشـايد كـه نامت نهـند آدمـي

شما چگونه مي‌توانيد ادعا كنيد كه شيعه علي عليه السلام هستيد؟ آخر مگر مي‌شود كه انسان زندگيش خورد و خوراكش ، وضع لباسش ، تجملات خانه‌اش را همانند يزيد و معاويه و دشمنان اسلام درست كند و بعد بگويد من پيرو علي عليه السلام هستم زندگي و خوراك علي عليه السلام را نگاه كنيد و زندگي خودتان را هم نگاه كنيد و زندگي يزيد را هم نگاه كنيد ، اگر ديديد زندگي شما شبيه زندگي اهل بيت است پيرو و شيعة علي عليه السلام هستيد ولي اگر ديديد زندگي شما شبيه زندگي يزيد و معاويه است شما پيرو يزيد و شيعة او هستيد.

بازنشر : سایت دعاگو

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *