خانه / بخت گشایی و گشایش کار / نمازهای توصیه شده برای ازدواج – دستورالعمل قرآنی جهت گشایش بخت دختران

نمازهای توصیه شده برای ازدواج – دستورالعمل قرآنی جهت گشایش بخت دختران

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com نمازهای توصیه شده برای ازدواج – دستورالعمل قرآنی جهت گشایش بخت دختران را برای شما عزیزان قرار دادیم .

نمازهای توصیه شده برای ازدواج - دستورالعمل قرآنی جهت گشایش بخت دختران
نمازهای توصیه شده برای ازدواج – دستورالعمل قرآنی جهت گشایش بخت دختران

نمازهای توصیه شده برای ازدواج – دستورالعمل قرآنی جهت گشایش بخت دختران,نمازهای سریع الاجابه مخصوص ازدواج دختران,دستورالعمل سریع الاجابه برای بخت گشایی فوری دختران,نمازی کلیدی و قوی جهت ازدواج و بخت گشایی سریع,نماز بسیار مجرب جهت ازدواج دختران و بخت گشایی

نمازهای توصیه شده برای ازدواج – دستورالعمل قرآنی جهت گشایش بخت دختران

مرحوم کاشانی می فرماید: برای گشایش بخت دختران دو رکعت نماز بخواند و بعد از سلام رو به قبله ۱۰۰ مرتبه بگوید: «یا لَطیفُ» مجرب است. (منبع: معراج الذاکرین /۱۸۳)

شب جمعه دو رکعت نماز حاجت به درگاه خداوند بجای آورد و سپس سوره انشراح را 313 مرتبه (به تعداد شهدای جنگ بدر) قرائت کند. بعد از هر ده مرتبه که سوره انشراح را قرائت می کند این دعا را بخواند: «اللهم اشرح صدور أولاد آدم وبنات حواء اللهم ارزقنی الرجل الصالح الذی تحبه وترضاه.» یا در صورتی که مرد است بگوید: «اللهم اشرح صدور أولاد آدم وبنات حواء اللهم ارزقنی الزوجة الصالحة التی تحبها وترضى عنها.» ان شاء الله تعالی در جمعه سوم نتیجه حاصل خواهد شد. والله العالم.

مادر نماز هفت بانو بخواند. این نماز توسل به بانوان حریم سر ملکوت است که عبارتند از: حضرت خدیجه (س)، حضرت فاطمه (س)، فاطمه بنت اسد (س) مادر حضرت علی (ع)، ام البنین (س) مادر قمر بنی هاشم، حضرت زینب (س)، حضرت معصومه (س) مدفون در قم و نرجس خاتون مادر امام مهدی (عج). این نماز به منظور ازدواج دخترها و پسرها توسط مادر آن ها خوانده می شود. بهترین زمان آن یکی از روزهای پنج شنبه یا جمعه بعد از نماز صبح می باشد که به مدت چهار هفته (یعنی 4 پنجشنبه یا چهار جمعه) خوانده می شود. مادر برای هر یک از هفت بانوی والامقام دو رکعت نماز به جا آورد و پس از هر دو رکعت صد صلوات بفرستد، می تواند به جای صلوات سوره مبارکه یس را (یک بار) تلاوت کند این سوره هفت مبین دارد در انتهای هر مبین دست ها را به سوی آسمان بلند کرده و بگوید به حق حضرت خدیجه به من عروس یا داماد خوب عطا فرما. در هر مبین خداوند را به حق یکی از بانوان سوگند دهد. (این ختم را باید مادر انجام دهد اگر کسی مادرش همکاری نمی کند و یا درقید حیات نیست از این دستورالعمل صرف نظر نماید)

دو دعا را در قنوت نماز، بعد از هر نماز، در سجده یا هر وقت دیگر زیاد بخوانید:

«اللهم اغننی بحلالك عن حرامك و بطاعتك عن معصیتك»

«ربِّ انّی لِما أنزلتَ الی مِن خیرٍ فقیرٌ ».(قصص، 24)

****************************************

بازنشر : سایت دعاگو (مرجع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *