خانه / دعا / ختم مجرب جهت تسخیر و مرید کردن هفت موکل در ماه محرم

ختم مجرب جهت تسخیر و مرید کردن هفت موکل در ماه محرم

ختمی بسیار مجرب و سریع الاجابه مخصوص تسخیر کردن هفت موکل قوی در ماه محرم . این ختم از ختم های بسیار معتبر و قوی مخصوص تسخیر موکل می باشد . این ختم دارای خواص و فضیلت فراوانی از جمله گشایش در کارها و زندگی می باشد .

ختم مجرب جهت تسخیر و مرید کردن هفت موکل در ماه محرم
ختم مجرب جهت تسخیر و مرید کردن هفت موکل در ماه محرم

ختم مجرب جهت تسخیر و مرید کردن هفت موکل در ماه محرم,ختم جهت تسخیر موکل,ختم سریع الاجابه تسخیر موکل,تسخیر و مرید کردن موکل در محرم,تسخیر هفت موکل قوی در محرم,ختم معتبر مخصوص تسخیر کردن موکل,ختم بسیار مجرب تسخیر هفت موکل

ختم مجرب جهت تسخیر و مرید کردن هفت موکل در ماه محرم

شما در این ماه حتما زیارت عاشورا بخوانید و در حسینیه ها شرڪت ڪنید و از زندگی امام درس بگیرید.در این پست من هم یڪ ختمی بسیار بسیار ارزشمند برای دوستان در نظر گرفتم ڪه بهترین زمان این ختم در همین ماه محرم است.ڪه خداوند متعال به برڪت و حرمت سید الشهدا, جواب ختمتان را خواهد داد.مشروط بر اینڪه:

ترڪ نماز نڪنید
ترگ گناه ڪنید
حق الناس را رعایت ڪنید

این ختم ڪه باید هفت روز طول بڪشد و در این هفت روز هم روزه باید بگیرید.ڪه بعد از اتمام ختم هفت موڪل همین ذڪر مرید و همراه شما خواهند بود تا لحظه مرگ(مشروط بر اینڪه به گناه آلوده نشوید).هر چند شما این موڪلین را نمی بینید. و اگر هم بخواهند خودشان را نشان دهندباید ذاڪر بمانید و ترڪ نماز نڪنید.تا به مرور چشم بصیرت را به شما دهند و خودشان را نشان دهند

اما ختم:

ابتدا یڪ بار توبه نامه از ڪتاب صحیفه سجادیه را بخوانیدسپس هفت روز نیت روزه ڪنید براے این ختم و تا هفت روز باید روزه بگیرید طورے ڪه آخرین روزه به چهارشنبه بیافتد(توجه داشته باشید ڪه این روزه نه میشه ڪفارشو داد نه به نیابت ڪسی دیگه گرفته بشه یعنی حتما باید روزشو گرفت)

همه روز غسل ڪنید و لباس پاڪیزه بپوشید.و در ساعت معین و مڪان خلوت هر روز یڪ هزاروپنجاه و یڪ بار (۱۰۵۱ بار)این ذڪر را بخوانید و در اطراف خود خطی بڪشد (قبل از خوندن ذڪر حصار بڪشید با چاقو به صورت فرضی دایره دور خود بڪشید)و بخور خوش بسوزانید (عنبر خوشبوے هندے ڪه در بازار زیاد یافت میشود این روزها) چون روز آخر ڪه چهارشنبه باشد از دعوت خارج شدید. هفت موڪل مسخّر و مرید شما می شوند و آنچه فرمان دهید(البته ڪاملا مشروعه) آنها اطاعت ڪنند بشرط آنڪه در این ایام از جمیع معاصی(گناه) اجتناب ڪنید و ترڪ حیوانی نماید.(گوشت قرمز و شیر و ماست و پنیر البته در این هفت روز) و همچنین سیر و پیاز هم در این هفت روز نخورید.

هر چند میتوانید در این هفت روز به سر ڪارتان روید و به امورات روزانه برسید.فقط سعی ڪنید ڪه در این هفت روز دائم الوضو باشید.و نمازتان را سر وقت بخوانید.ودر این هفت روز , هر روز شڪم یڪ فقیرے را سیر ڪنید.و اگر نمیتوانید فقیر پیدا ڪنید مبلغ ۲هزار تومان به نانوایی بدهید و بگویید ڪه ۴ قرص نان به نیتتان بیرون دهند.ڪه این عمل را دوستان ما در روز زیاد انجام میدهند.

روز هشتم به امام زاده ای بروید و ابتدا ۱۲ رڪعت نماز براے صاحب الزمان و دو رڪعت نماز برای همان امام زاده و ۱۲ رڪعت نماز برای امام حسین بخوانید و ۱۲۸ صلوات هم هدیه به سید الشهدا ڪنید.

ذڪر این است:

یَا زَاکِی الطَّاهِرُ مِنْ کُلِّ آفَهٍ بِقُدْسِهِ

**********************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی و سریع الاجابه)

درباره ی admin

یک دیدگاه

  1. باعرض سلام واحترام
    ببخشيد سوالم اينه كه خداقل برای اين نام ٢٠٥١مرتبه و بمدت ٤٠روز هست حال ا تعداد ١٥٠٠٠تا براي فلان امر و١٥٦روز براي فلان مورد رو كاري تدارم.ممكنه لطفا راهنمايي بفرماييد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *