خانه / دعا / دعای مجرب برای یافتن محل دفینه به نقل از علمای صوفیه

دعای مجرب برای یافتن محل دفینه به نقل از علمای صوفیه

دعا و دستورالعملی تضمینی و قوی مخصوص یافتن و پیدا کردن فوری محل گنج و دفینه از علمای مشهور صوفیه . در جایی که فکر میکنید احتمال وجود گنج و دفینه را دارد این دعا و دستورالعمل را انجام دهید که بسیار مجرب می باشد .

دعای مجرب برای یافتن محل دفینه به نقل از علمای صوفیه
دعای مجرب برای یافتن محل دفینه به نقل از علمای صوفیه

دعای مجرب برای یافتن محل دفینه به نقل از علمای صوفیه,دعای یافتن محل دفینه,دعای کشف محل دفینه,دعای پیدا کردن محل دفینه,دعای سریع الاجابه یافتن مکان دفینه,بهترین دعای کشف مکان گنج,دعای معتبر مخصوص یافتن محل دفینه

دعای مجرب برای یافتن محل دفینه به نقل از علمای صوفیه

دعا برای یافتن محل دفینه از علمای صوفیه نقل هست که برای یافتن دفینه در صبح یکشنبه آخر ماه قمری این دعا را بر کاغذ تمیز نوشته و در محلی که گمان دفینه میرود پرتاب نماید. هر کجا فرود آمد محل دفینه هست.

همین طور اگر آنرا همراه داشته باشد و وارد محل دفینه شود وسه بار آیات الکرسی مبارکه را بخواند و با وسیله آهنی دایره اي بر زمین عرف کرده و داخل آن دایره نشسته و چمبره زند و مشتی خاک برداشته و این دعا را بر آن ۱۹ مرتبه بخواند و سپس آن خاک را در محل بپاشد و بلافاصله از دایره خارج شود. محل گنج بر وی مکشوف گردد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرّحیم. وَعِنْدَهُ مَفَاتِحُ الْغَیْبِ لا یَعْلَمُهَا إِلا هُوَ وَیَعْلَمُ مَا فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَمَا تَسْقُطُ مِنْ وَرَقَةٍ إِلا یَعْلَمُهَا وَلا حَبَّةٍ فِی ظُلُمَاتِ الأرْضِ وَلا رَطْبٍ وَلا یَابِسٍ إِلا فِی كِتَابٍ مُبِینٍ«٥٩انعام»اَللّهُمَّ اَحرسنی مِنْ شَرِّالجنّ واحفَظنی مِن مَسِّهِم یاحفیظُ فَاللَّهُ خَیْرٌ حَافِظًاوَهُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ«٦٤یوسف»

**********************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی و سریع الاجابه)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *