خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب جن و پری – دیدن جن در خواب و رویا نشانه چیست ؟

تعبیر خواب جن و پری – دیدن جن در خواب و رویا نشانه چیست ؟

دیدن جن و پری در خواب چه تعبیری دارد ؟ جن و پری در حالات مختلف در خواب ما ظاهر می شود از جمله سم جن و شادی و غم جن و ترسیدن از جن و جن مرده و همراهی با جن و بچه جن و جن در بدون و … که هر کدام تعبیر مخصوص دارد . در ادامه از سایت دعاگو با تعبیر خواب جن و پری در خدمت شما هستیم .

تعبیر خواب جن و پری - دیدن جن در خواب و رویا نشانه چیست ؟
تعبیر خواب جن و پری – دیدن جن در خواب و رویا نشانه چیست ؟

تعبیر خواب جن و پری – دیدن جن در خواب و رویا نشانه چیست ؟,تعبیر خواب کشتن جن,تعبیر خواب ترسیدن از جن,تعبیر خواب بچه جن,تعبیر خواب جن در بدن,تعبیر خواب همراهی با جن,تعبیر خواب شادی و غم جن,تعبیر خواب جن زده شدن,تعبیر خواب جن حضرت یوسف

تعبیر خواب جن و پری – دیدن جن در خواب و رویا نشانه چیست ؟

در مورد دیدن و داخل شدن اجنه در خواب‌ها و رویاهای ما معبران تعابیر مختلفی را بیان کرده‌اند. برخی دیدن جن را نشانه دشمن دانسته‌اند و برخی دیگر حضور جن در خواب را به بخت و کامروایی تعبیر کرده‌اند. قبل از ورود به مبحث تعبیر خواب می‌بایست از تفاوت بین جن و پری آگاه شد.

تفاوت بین جن و پری چیست؟

«پرى» به معناى «جن مؤنث» است. اجنه داراى دو جنس مذکر و مونث و توالد و تناسل‏اند و پرى به جنس مؤنث آن گفته مى‏شود. در وجود جن از دیدگاه اسلام تردیدى وجود ندارد. اصل امکان و وجود رابطه بین برخى از انسان‏ها و اجنه نیز قابل انکار نیست.

تعبیر خواب جن و پری

ابوهریره گوید: از رسول خدا صلی الله علیه و آله مروی است که دیدار پری در خواب، دولت و بزرگی است و دست در دست او نهادن و با او سخن گفتن، دلیل خرمی است.

ابراهیم کرمانی گوید: بعضی از پری‌ها مسلمان هستند و تعبیر دیدار آن‌ها، دیدار دوست و یا اقبال و مال و نعمت می‌باشد، ولی تعبیر دیدار پری‌های کافر، دیدار دشمن و بدبختی و غم و اندوه است.

حضرت دانیال گوید: اگر به خواب دید که در میان اجنه است، دلیل که به سفر شود و آن سفر او را مبارک بود. اگر پری را درجامه نیکو بیند، حالش نیکو شود. اگر پری را در خانه بد بیند، حالش بد شود. اگر بیند پری او را چیزی داد. از زر و سیم و آن چه بدین ماند، دلیل که دولت و اقبالش زیادت شود.

جابرمغربی گوید: اگر بیند در خانه اجنه شد و ایشان را می‌شناخت، دلیل که به غربت افتد و شهرها بیند.

حضرت امام جعفر صادق فرماید:

دیدن جن در خواب بر پنج وجه است.

دوستی عزیز.
بخت و دولت.
کاری که دارد از او کامرانی یابد.
بزرگی و حشمت.
خبر دروغ و کارهای باطل است.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: دیدن جن در خواب روبه رویی با فتنه و دشمنی است و چنانچه در خواب جن ببینید با دشمنی دست و پنجه نرم می‌کنید و علیه شما آتش فتنه ای بر افروخته می‌شود.

اگر جنی در خانه خودتان دیدید او یک دشمن خانگی است و خواب شما می‌گوید که مراقب یکی از نزدیکان خویش باشید.

چنانچه در خانه خود تعدادی جن دیدید نشان آن است که اهالی خانه علیه شما جبهه گرفته‌اند و مخالف هستند. اگر جن را در جائی ناآشنا دیدید دشمنی بیگانه است که با او روبه رو می‌شوید.

اگر در خواب قیافه آشنائی را دیدید و احساس کردید که او جن است تعبیر همان است که نوشته شد و اگر جن آشنا بود و چیزی به شما داد پولی عایدتان می‌شود و اگر چیزی از شما خواست یا گرفت مالی را از دست می‌دهید و اگر در خواب با جن دعوا کردید صلح و سلامت می‌یابید.

تعبیر خواب همراهی با جن

دانیال نبی: اگر بیند جن او را بغل می‌کرد و می‌رفت، دلیل بر عز و جاه و بزرگی بود. اگر بیند پریان با او به لطف سخن می‌گفتند، دلیل که کارش نیکو شود.

جابر مغربی: اگر بیند جن او را همی برد، دلیل که حاجت او روا شود، از جایی که امید ندارد.

مطیعی تهرانی: دوستی با جن در خواب مجاورت با دشمن و قبول فتنه بدون مبارزه است

تعبیر خواب ترسیدن از جن

مطیعی تهرانی: اگر در خواب از جنی بترسید و فرار کنید امنیت می‌یابید و سود می‌برید.

تعبیر خواب جن مرده

ابن سیرین گوید: اگر جن را مرده بیند، کار او شوریده شود

جابرمغربی گوید: اگر جنی را بیمار یا مرده بیند، دلیل که حال او بد شود.

تعبیر خواب شادی و غم اجنه

مطیعی تهرانی: اگر جن در خواب دیدید و آن جن خوشحال بود شما غمگین می‌شوید و اگر اندوهگین بود شما شادی و سرور می‌یابید. مشاهده شادی اجنه و جشن و سرور آن‌ها شادی دشمنان تلقی می‌گردد که مطلوب نیست چون شادی دشمن با غم و اندوه ما مرادف است.

محمدبن سیرین گوید: جن به خواب دیدن، اگر خوشخوی و شادمان است، دلیل که عز و دولت یابد، اگر او را زشت و غمگین بیند، دلیل بر غم و اندوه کند، اگر با جن جنگ می‌کرد، دلیل که کار او آشفته شود.

تعبیر خواب سم جن

آنلی بیتون می‌گوید: دیدن سم شکافته جن در خواب، نشانه آن است که بدبختی شما را تهدید می‌کند و با دوری از افراد ناشناس به انجام کار مثبتی خواهید پرداخت.

منبع : ستاره

**********************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی و سریع الاجابه)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *