خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب آتشفشان – دیدن گدازه و مواد مذاب آتشفشان نشانه چیست ؟

تعبیر خواب آتشفشان – دیدن گدازه و مواد مذاب آتشفشان نشانه چیست ؟

تعبیر خواب آتشفشان – دیدن گدازه و مواد مذاب آتشفشان نشانه چیست ؟

کاملترین تعبیر خواب آتشفشان و مواد مذاب و گدازه های آتشفشانی را برای شما عزیزان قرار دادیم . فرار از آتشفشان در خوا و رویا نشانه چیست و چه تعبیری دارد ؟ گدازه های آتش در خواب چه مفهومی دارد ؟ آتشفشان در خواب و رویا در حالت های مختلفی ظاهر می شود از جمله گدازه آتشفشان و مواد مذاب آتشفشان و فعال شدن آتشفشان و … که هر کدام تعبیر مخصوص دارد .

تعبیر خواب آتشفشان - دیدن گدازه و مواد مذاب آتشفشان نشانه چیست ؟
تعبیر خواب آتشفشان – دیدن گدازه و مواد مذاب آتشفشان نشانه چیست ؟

تعبیر خواب آتشفشان – دیدن گدازه و مواد مذاب آتشفشان نشانه چیست ؟,معنی و مفهوم آتشفشان در خواب,تعبیر خواب گدازه های آتشفشان,تعبیر خواب فرار از آتشفشان,تعبیر خواب آتشفشان حضرت یوسف,تعبیر خواب آتشفشان ابن سیرین,تعبیر خواب آتشفشان امام صادق

تعبیر خواب آتشفشان – دیدن گدازه و مواد مذاب آتشفشان نشانه چیست ؟

از آنجایی که آتش نمادی از نیروهای طبیعی و نماد پاکی و درستی و قدرت می باشد ، تعبیر خواب دیدن آتش معمولا خوب است.

اگر خواب‌ فوران‌ و طغیان‌ مواد مذاب‌ کوه‌ آتشفشانی‌ را ببینید، یعنی‌، تمایلات‌، گرایشات‌ و خواسته‌ها یا افکار و اندیشه‌های‌ قدرتمند و توان‌ کاهی‌ را در وجودتان‌ سرکوب‌ می‌کنید یا آنها را فرو می‌خورید.هم‌ چنین‌، احتمالا آشوب‌، اغتشاش‌، بلوا، شورش‌ و طغیانی‌ را در زندگی‌ واقعی‌تان‌ تجربه‌ می‌کنید.

در کتاب فرهنگ تفسیر رویا آمده است آتشفشان در رویا آسیب‌ها و احساساتی که شخص مدتی طولانی درون خود نگاه داشته است را به تصویر می‌کشد. اگر کوه آتشفشان فوران کند نشان دهنده تخلیه احساسات – شاید آسیب‌های روحی سال‌ها پیش اکنون به سطح آمده‌اند و اگر شخص به نحو مناسبی با آن مواجه شود در فرایندی التیام بخش ابراز می‌شوند.

تعبیر خواب آتشفشان

آنلی بیتون می‌گوید:

دیدن آتشفشان در خواب، نشانه آن است که با کسانی مخالفت می‌کنید که شهرت شما را به عنوان شهروندی درستکار و خوش برخورد، زیر سؤال می‌برند.
دیدن آتشفشان در خواب، نشانه‌ی مخالفت دوستان و آشنایان با شهرت شما می‌باشد.

اسماعیل بن اشعث می‌گوید:

اگر کسی بیند که از آسمان، مانند باران آتش می‌بارید، دلیل بر بلا و فتنه و خونریزی بود، از جهت پادشاهان در آن موضع اگر بیند که آتشی از آسمان بیامد و چیزهای خوردنی که از آن او بود بسوخت، دلیل کند که طاعت‌های وی، نزد حق تعالی پذیرفته شود.

**********************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی و سریع الاجابه)

درباره ی admin

یک دیدگاه

  1. سلام تعبیر خاب ميخام خابمو تعبیر ميکنيد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *