خانه / دعا / ذکر مخصوص برای ازدواج – بهترین ذکر مخصوص ازدواج

ذکر مخصوص برای ازدواج – بهترین ذکر مخصوص ازدواج

ذکر مخصوص برای ازدواج – بهترین ذکر مخصوص ازدواج

ذکر بسیار قوی و مجرب و تضمینی مخصوص ازدواج و آسان شدن ازدواج و حل شدن مشکلات ازدواج دختران و پسران مجرد . این دعا از قویترین و بهترین دعاهای مخصوص ازدواج می باشد . در ادامه از سایت دعاگو درخدمت شما هستیم با سریعترین و مجرب ترین دعای ازدواج …

ذکر مخصوص برای ازدواج - بهترین ذکر مخصوص ازدواج
ذکر مخصوص برای ازدواج – بهترین ذکر مخصوص ازدواج

ذکر مخصوص برای ازدواج – بهترین ذکر مخصوص ازدواج,بهترین ذکر مخصوص ازدواج,ذکر سریع الاجابه مخصوص ازدواج,ذکر قوی و تضمینی مخصوص ازدواج,ذکر موثر و مفید برای ازدواج,مجرب ترین ذکر برای ازدواج دختران

بهترین و مجرب ترین دعای مخصوص رفع غصه و نگرانی

از اميرالمؤمنين نقل شده كه هر كس قصد ازدواج داشته باشد دو ركعت نماز گذارد در هر ركعت پس از حمد سوره ياسين بخواند پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد.

دو دعا را نيز زياد بخوانيد در قنوت نماز، بعد از هر نماز، در سجده يا هر وقت ديگر:
الف. «اللهم اغنني بحلالك عن حرامك و بطاعتك عن معصيتك ؛ خدايا مرا بي نياز كن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداريت از نافرمانيت». برخي از بزرگان توصيه کرده اند اين دعا ۱۱۴ مرتبه در يک مکان مقدس مانند مسجد يا زيارتگاه خوانده شود.

ب. «ربِّ انّي لِما أنزلتَ اليّ مِن خيرٍ فقيرٌ؛ خدايا! بي ترديد من به خيري كه تو بر من فرو مي فرستي نيازمند و محتاجم».(قصص، ۲۴) قرآن مجيد مي فرمايد كه وقتي موسي گرسنه و تنها و بي سرپناه اين دعا را خواند به لطف خداي عالي حضرت شعيب دختر خود را به سوي او فرستاد و او را به دامادي برگزيد.

برخی به حسب تجربه خواندن و مداومت بر تلاوت آيه ۲۱ سوره روم را برای اين منظور کارساز و مفيد می دانند و آن آيه چنين است: وَ مِنْ آياتِهِ أَنْ خَلَقَ لَكُمْ مِنْ أَنْفُسِكُمْ أَزْواجاً لِتَسْكُنُوا إِلَيْها وَ جَعَلَ بَيْنَكُمْ مَوَدَّةً وَ رَحْمَةً إِنَّ فِي ذلِكَ لَآياتٍ لِقَوْمٍ يَتَفَكَّرُونَ و از نشانه‏هاى خداوند اين است كه همسرانى از جنس خود شما براى شما آفريد، تا در كنار آنها آرامش يابيد، و در ميانتان مودت و رحمت قرار داد، در اين نشانه‏ هايى است براى گروهى كه تفكر مى‏كنند.

**********************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی و سریع الاجابه)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *