خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب کشاورزی – زمین شخم زده و مزرعه سبز در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب کشاورزی – زمین شخم زده و مزرعه سبز در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب کشاورزی – زمین شخم زده و مزرعه سبز در خواب نشانه چیست ؟

در این بخش از سایت تعبیر خواب و ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو تعبیر خواب کشاورزی – زمین شخم زده و مزرعه سبز در خواب نشانه چیست ؟ را برای شما عزیزان قرار دادیم . معنی و مفهوم و تفسیر خواب زمین شخم زده و کشاورزی در زمین زراعی  . کاملترین تعبیر خواب کشاورزی و کشتزار و مزرعه سبز را در سایت دعاگو خدمت شما عزیزان تهیه و تنظیم کردیم …

تعبیر خواب کشاورزی - زمین شخم زده و مزرعه سبز در خواب نشانه چیست ؟
تعبیر خواب کشاورزی – زمین شخم زده و مزرعه سبز در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب کشاورزی – زمین شخم زده و مزرعه سبز در خواب نشانه چیست ؟,معنی و مفهوم کشاورزی در خواب,کاملترین تعبیر خواب کشاورزی,مزرعه سبز در خواب نشانه چیست ؟,تفسیر خواب کشاورزی و کشتزار,مزرعه شخم زده در خواب نشانه چیست ؟,کشاورزی در خواب چه تعبیری دارد ؟,تعبیر خواب زمین شخم زده,تعبیر خواب کشتزار و مزرعه سبز,تعبیر خواب آبیاری مزرعه و زمین زراعی

تعبیر خواب کشاورزی – زمین شخم زده و مزرعه سبز در خواب نشانه چیست ؟

ابن سیرین می‌گوید: تعبیر کشاورزی، توکل بر خداوند و به دست آوردن روزی حلال می‌باشد.
کشتزار
ابن سیرین می‌گوید: تعبیر کشتزار آشنا، فرزند می‌باشد.
حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند: اگر ببینی در کشتزار آشنایی هستی، یـعـنـی کاری می‌کنی که برای دین و دنیای تو خوب و نیک می‌باشد. اسماعیل بن اشعث می‌گوید: اگر ببینی در بین زمین کشت شده‌ای قرار داری، یـعـنـی با کسی شریک خواهی شد یا با زنی ازدواج خواهی کرد. حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند: اگر ببینی در میان کشتزاری می‌روی، یـعـنـی به جنگ با دشمنان دین می‌روی.
جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی زمینِ کشاورزی خودت را فروخته‌ای، یـعـنـی دچار رنج و غم و اندوه می‌شوی.
اگر ببینی کشتزار آتش گرفته و سوخته است، تعبیرش قحطی می‌باشد (دفع بلا و گرفتاری).
سایر موارد
حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند: اگر ببینی در زمین خودت کشاورزی می‌کنی، یـعـنـی مال و نعمت به دست می‌آوری. اگر ببینی در زمین خودت بذر افشانی می‌کنی و تخم میکاری، یـعـنـی با زنی ازدواج می‌کنی و کار تو رو به راه می‌شود، ابن سیرین نیز می‌گوید: اگر ببینی در زمین و ملک خودت تخم یا درخت میکاری، یـعـنـی معاش و معیشت زندگانی تو گسترده می‌شود ‌‌‌‌‌و همچنین کار تو بهتر خواهد شد.
حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند: اگر ببینی در باغ، گل و گیاهان خوشبو میکاری، یـعـنـی صاحب فرزندی خوب و صالح می‌شوی.
اسماعیل بن اشعث می‌گوید: اگر ببینی زمین را برای کاشتن شخم می‌زنی، یـعـنـی به شغل بزرگی مشغول می‌شوی و از طرف زن به سود و منفعت می‌رسی یا از سفر نعمتی بدست می‌آوری. جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی گاوها زمین را می‌شکافند و شخم می‌زنند، یـعـنـی مال و اموال زیادی به دست می‌آوری.
ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی زمین را شخم می‌زنی و تخم میکاری، و محصول آن را برداشت می‌کنی، یـعـنـی نعمت فراوانی به دست می‌آوری، ابن سیرین نیز می‌گوید: تعبیرش این است که شرافت و بزرگی به دست می‌آورد.
ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی کشتزار را درو کرده‌ای، یـعـنـی بعضی از مردم آنجا کشته می‌شوند.
اگر ببینی چیزی که کاشته‌ای درآمده است، یـعـنـی نعمت تو زیادتر می‌شود.
حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند: اگر ببینی در جائی که تا به حال آنجا را ندیده‌ای تخم کاشته‌ای و سبز شده است، یـعـنـی با دشمنان دین به جنگ و نبرد می‌پردازی و آن نبرد برای تو آسان خواهد بود و همچنین خیر و خوبی بسیاری انجام می‌دهی.
ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی از آنجایی که کاشته‌ای می‌خوری، تعبیرش این است که شرافت و بزرگی به دست می‌آوری.
حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند: اگر زمینی را که در آن کشت کرده‌ای، در خواب ببینی که کشت نشده است، یـعـنـی با کسی دشمنی پیدا می‌کنی.
ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی چیزی که کاشته‌ای محصول نداده است، یا نفهمیدی چه محصولی به بار آمده و مقدار آن را ندانستی، تعبیرش غم و اندوه است، ابراهیم کرمانی نیز می‌گوید: اگر ببینی آن چیزی که کاشته‌ای حاصلی نداشته است، یـعـنـی دچار غم و اندوه می‌شوی (دفع بلا و گرفتاری).
امام صادق (ع) می‌فرمایند: تعبیرهای کشاورزی عبارتند از: 1– روزی حلال 2– منفعت 3– بیماری 4– عزت و جاه 5– معاش و مایحتاج زندگانی.
تعبیرهای کاشتن تخم عبارتند از: 1– جاه و بزرگی 2– فساد 3– مال حرام 4– سود و منفعت در بازرگانی.

**********************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی و سریع الاجابه)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *